• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Oohhh, dus t was gewoon weer typisch andrea die met allerlei dingen aankomt die later niet waar blijken toen ze zei dat de redenen niet meer bekend waren? Dat had iemand namelijk gevraagd en dat had zij toen geantwoord.

    Maar in dat geval zou het misschien handig zijn om ook bij de mensen zonder reden de oorzaak toe te lichten? Gezien het feit dat de reden dus wel bekend is, en ik me nog steeds bij sommigen afvraag waarom ze op de lijst staan. Ik zweer dat de helft een paar niveaus minder vervelend is dan ik. :Y)

    Ik snap jou niet hoor? Ik weet niet wat Andrea tegen jou gezegd heeft, dus wees dan iets specifieker. In het begin hadden we besloten liever niks te zeggen over de redenen waarop die mensen op die lijst stonden, maar later hebben we besloten de redenen te vertellen aan de users die op die lijst stonden en ons een pb hadden gestuurd?
    De redenen zijn wel bekend, maar niet onder alle moderators. Nogmaals, degene die je op die lijst heeft gezet heeft daar echt wel een reden voor gehad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Liever niet nee. Maar als je verder héél geschikt zou zijn en je had een goede aanmelding, had je nog ver kunnen komen. We kunnen echt wel onze persoonlijke gevoelens tegen iemand opzij schuiven. Ik heb tijdens de inschrijvingen ook iemand goedgekeurd die ik totaal niet mag. Nou en, daar moet ik me dan maar overheen zetten..
    Maar jij hebt je niet aangemeld :'D


    Nuh, dit is wel wat verder dan 'niet mogen' en ik denk dat alle mods dat ondertussen wel weten. :'D En ik ben blij dat ik me niet aangemeld heb, wat ik vorige keer over de modverkiezingen hoorde van de mods die hun mond niet konden houden tegen mij, weet ik hoe het in elkaar zit en wil ik het niet meer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh, dit is wel wat verder dan 'niet mogen' en ik denk dat alle mods dat ondertussen wel weten. :'D En ik ben blij dat ik me niet aangemeld heb, wat ik vorige keer over de modverkiezingen hoorde van de mods die hun mond niet konden houden tegen mij, weet ik hoe het in elkaar zit en wil ik het niet meer.

    Ik heb persoonlijk in ieder geval niks tegen jou, ik weet alleen van de ruzies af, ik ga er niet over oordelen, want ik ken jou niet en ik was niet bij de ruzie. That's it :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ik snap jou niet hoor? Ik weet niet wat Andrea tegen jou gezegd heeft, dus wees dan iets specifieker. In het begin hadden we besloten liever niks te zeggen over de redenen waarop die mensen op die lijst stonden, maar later hebben we besloten de redenen te vertellen aan de users die op die lijst stonden en ons een pb hadden gestuurd?
    De redenen zijn wel bekend, maar niet onder alle moderators. Nogmaals, degene die je op die lijst heeft gezet heeft daar echt wel een reden voor gehad.


    Ohhhh, staat dat in de post? Volgens mij niet. En ik zou niet weten of het in een van de topics gezegd was. Aangezien ik geen tijd had om 3 topics door te spitten. Ik moest namelijk een vriendschap repareren. Forcing friends to lie to each other, making friends fight for your cause... Ring any bells, my dear, dear moderator?


    quidquid excusatio prandium pro

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ik snap jou niet hoor? Ik weet niet wat Andrea tegen jou gezegd heeft, dus wees dan iets specifieker. In het begin hadden we besloten liever niks te zeggen over de redenen waarop die mensen op die lijst stonden, maar later hebben we besloten de redenen te vertellen aan de users die op die lijst stonden en ons een pb hadden gestuurd?
    De redenen zijn wel bekend, maar niet onder alle moderators. Nogmaals, degene die je op die lijst heeft gezet heeft daar echt wel een reden voor gehad.


    Dus dat het gehackt was, was ook een leugen? Want als ik het zo lees, hebben jullie het bewust naar mensen gestuurd?


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Dus dat het gehackt was, was ook een leugen? Want als ik het zo lees, hebben jullie het bewust naar mensen gestuurd?

    Dan zou ik alles nog maar een keer opnieuw gaan lezen, want we zijn wel degelijk gehackt. Waarom zouden wij onzelf in godsnaam zo in de problemen willen werken door zo'n lijst rond te sturen? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ohhhh, staat dat in de post? Volgens mij niet. En ik zou niet weten of het in een van de topics gezegd was. Aangezien ik geen tijd had om 3 topics door te spitten. Ik moest namelijk een vriendschap repareren. Forcing friends to lie to each other, making friends fight for your cause... Ring any bells, my dear, dear moderator?

    Ik heb je dan ook gevraagd je post te verduidelijken, want hier kan ik niets mee :Y)
    En nee, ik heb daar geen problemen mee gehad. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou, evenals voor Sam (daar gaat het over toch?) heel kut moet zijn geweest.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ik heb persoonlijk in ieder geval niks tegen jou, ik weet alleen van de ruzies af, ik ga er niet over oordelen, want ik ken jou niet en ik was niet bij de ruzie. That's it :'D


    Nou, ik weet niet wat jullie vertelt is, maar negeren en achter iemand rug om praten vind ik niet bepaald een ruzie. (of een voorbeeld of modwaardig gedrag)


    Your make-up is terrible

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ik heb je dan ook gevraagd je post te verduidelijken, want hier kan ik niets mee :Y)
    En nee, ik heb daar geen problemen mee gehad. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou, evenals voor Sam (daar gaat het over toch?) heel kut moet zijn geweest.


    Dan is het ongetwijfeld makkelijk praten voor jou.

    Laat mij al mijn posts verduidelijken door middel van twee punten:
    1) Iedere deuk in een vriendschap tussen een moderator en een user door die lijst en de leugens eromheen komt op het hoofd van degenen die ervoor stemden om te liegen en dit geheim te houden. Ik vind die beslissing monsterlijk. Ik kan je tot mijn vreugde mededelen dat ik dat niet tussen sam en mij heb laten komen, maar in plaats daarvan heb besloten een hekel aan jullie als geheel te krijgen.
    2) De amateur die audacity erop heeft gezet vanwege het slecht vervullen van een functie die ze nooit heeft gehad moet zich diep schamen. Zelfde geld voor mods die users om een zwakke reden erop gezet hebben
    3) Gelieve in de beginpost te zeggen dat de users op de lijst een pbtje naar een mod kunnen sturen om te vragen waarom ze op de lijst staan


    Zo moet het lukken, toch?


    quidquid excusatio prandium pro

    Kunnen we niet allemaal even rustig aandoen? Veel mods weten ook niet alles, dat hebben ze al duidelijk gemaakt. Ze doen allemaal hun best om op jullie te reageren en de ruzies te verzachten door de waarheid te vertellen. Ik snap waarom jullie boos zijn en jullie moeten echt niet denken dat ik dit alleen zeg omdat ik nu een nieuwe mod ben, want dat ik echt niet zo. Ik snap dat jullie allemaal jullie mening willen laten horen, maar ruzie maken hoeft hierom toch niet?

    Verder: Ik reageer niet op reacties of vragen, want ik weet net zo weinig als jullie hiervan af, dus ik kan weinig aan jullie vertellen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil eerst even zeggen dat ik het een verschrikkelijke start vind voor de nieuwe mods, maar trek jullie alsjeblieft niets aan van deze shit hier.

    Ik ben blij dat ik eerst alles heb bijgelezen en nu pas een reactie plaats, anders had ik vast en zeker spijt gekregen van wat ik zou gezegd hebben.

    Mijn vertrouwen in jullie is volledig weg en wss komt het ook nooit meer terug. Ik had aan de ene kant al wel verwacht dat de lijst echt zo zijn, maar jullie gingen alles staalhard ontkennen. Tot jullie opeens de waarheid aan het licht dachten te brengen.
    Wat ik nu nog steeds niet snap is hoe Audacity met die reden op die lijst terecht is gekomen? En dan heb ik het nog niet eens over de rest van users met de uitleg. Wil één van de mods -of direct allemaal-, als ze het niet "opeens" vergeten zijn, mij de reden doorsturen van mijn "uit de hoogte doen"?

    Ik veronderstel dat de rest van de printscreens dan ook echt zijn? Maar hoe zit het dan met het aantal post van Amused? En na 10 keer lezen vind ik jullie reacties op de printscreens nog steeds gemeen.

    Mooi voorbeeld zijn jullie. Ben ik blij dat ik nog steeds een normale user ben. En dat van die "eerlijke kans" geloof ik ook niet.
    Ik ben blij dat wie het dan ook mag zijn het heeft geopenbaard. Komt de waarheid toch nog aan het licht. Hopelijk hebben jullie je lesje nu geleerd.

    Dus kom maar op met de reden van mijn plaatsje in die lijst. Ben benieuwd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nouja weet je, ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik ben hier niet om persoonlijk afgezeken te worden of te discussieren. Gebeurd is gebeurd, ik kan er ook niks meer aan veranderen. Dit topic werd gemaakt om eventuele vragen te beantwoorden, wat vanaf nu ook het enige is wat ik nog ga doen, mits deze op een respectvolle manier gesteld worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Meningen veranderen toch over die mensen die op de lijst stonden?

    Geen idee of deze vraag al eens gesteld is, maar ik vraag het me af:
    Hoe lang bestaat die lijst al? Doen/deden jullie dit elk jaar of was dit maar eenmalig?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.