• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Ulliminate schreef:
    Dude's, jullie mogen me nu haten enzo.
    Maar niemand doet zo tegen Sarita en Ellen.(cat)
    Ajus.

    Niemand maakt ruzie met mij, ik sta hier alleen maar te zeggen dat Sarita'tje awesome is.

    Escritura schreef:
    Oh god. :W Iksnap dat jullie antwoorden willen, maar sommigen kunnen zich wel iets volwassener gedragen, lijkt me. Chill out, children. Have a lollipop.


    Moet die laatste sneer weer ja? Omdat wij nu jonger zijn dan jou en gewoon een antwoord willen - die we krijgen?

    OT: Ik snap wel dat die lijst er was en dat neem ik de mods ook helemaal niet kwalijk. Dat ze er daarna over logen; oké dan. Ik weet dat het moeilijk is voor de mensen die er op stonden maar misschien moeten we eens proberen om het te laten gaan? Dit is nog steeds een site waar de meesten dagelijks op zitten en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wil dit niet kwijt. Dus ik hoop dat dit allemaal wegwaait, misschien niet morgen maar wel snel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cousinzoned schreef:
    (...)
    Niemand maakt ruzie met mij, ik sta hier alleen maar te zeggen dat Sarita'tje awesome is.


    De waarheid mag gezegt worden (:
    Heil sarita_O_


    (Be)lieve in (you)rself

    Cousinzoned schreef:
    (...)
    Niemand maakt ruzie met mij, ik sta hier alleen maar te zeggen dat Sarita'tje awesome is.
    Maar je staat wel op de lijst, fuck them xd


    Where words fail, music speaks

    Frodo schreef:
    (...)

    Moet die laatste sneer weer ja? Omdat wij nu jonger zijn dan jou en gewoon een antwoord willen - die we krijgen?

    OT: Ik snap wel dat die lijst er was en dat neem ik de mods ook helemaal niet kwalijk. Dat ze er daarna over logen; oké dan. Ik weet dat het moeilijk is voor de mensen die er op stonden maar misschien moeten we eens proberen om het te laten gaan? Dit is nog steeds een site waar de meesten dagelijks op zitten en ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wil dit niet kwijt. Dus ik hoop dat dit allemaal wegwaait, misschien niet morgen maar wel snel.


    You could be 30 for all I care, I was aiming it at the people who are acting like children.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Renner schreef:
    (...)

    De waarheid mag gezegt worden (:
    Heil sarita_O_


    Wow, ik heb fans. =)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh are you kidding me? 3 topics alweer?
    Ik heb het voor het einde van de eerste al opgegeven. Van sommige users snap ik de frustratie wel, maar er zijn er ook zat die het op dit moment puur en alleen voor de sensatie doen, wat ik dan ook weer sneu vind.


    Til hug og blod.

    Waspik schreef:
    (...)

    Alle twee. Volgens een vriend van mij (die ik dan ook weer ken via de judo) ben ik een Ninja. NINJASWAG.


    Jou pakkie is wit :3

    FUUU schreef:
    Dude's, jullie mogen me nu haten enzo.
    Maar niemand doet zo tegen Sarita en Ellen.(cat)
    Ajus.

    Meid, geeft dat je een reden om te gaan schelden? Ik denk dat dit hele gedoe al veel invloed heeft op de sfeer op Q, maar door ruzie te gaan zoeken wordt het er niet beter op.

    Pff, sommige mensen doen écht kinderachtig, en volgens mij wordt het met de minuut erger. Mensen, als je geen vragen hebt o.i.d, laat dit topic met rúst. Please.
    Volgens mij realiseert de helft zich niet dat dit topic is geopend voor vragen, en niet om random ruzie te gaan zoeken.
    Zo. En vanaf nu hou ik ook mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oke mensen, iedereen heeft zijn zegje gedaan. Nu gaan we weer on-topic, dan is iedereen braaf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil niet grof overkomen of zo, maar hoeveel topics gaan jullie nog openen om te zeggen dat het jullie spijt?
    Als er nog meer topics gaan komen, heb ik het vermoeden dat het nooit zal bekoelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    sluit dit topic dan, als je geen ruzie wilt.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:14 ]


    Where words fail, music speaks

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Jou pakkie is wit :3

    Ik heb ook een blauwe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit gaat echt helemaal nergens meer over :/. Myeah, ik neem aan dat alle mods zich schuldig voelen, ook degenen die niet in dit topic zijn verschenen. Er valt verder weinig zinnigs te bespreken hier, het niveau daalt steeds lager in dit topic. Voor mij is dit zo goed als uitgepraat, hoop dat het niet vaker zal gebeuren, gelijkheid, broederschap, bandieri, amen.


    i put the fun in funeral

    Aragog schreef:
    (...)
    Meid, geeft dat je een reden om te gaan schelden? Ik denk dat dit hele gedoe al veel invloed heeft op de sfeer op Q, maar door ruzie te gaan zoeken wordt het er niet beter op.

    Pff, sommige mensen doen écht kinderachtig, en volgens mij wordt het met de minuut erger. Mensen, als je geen vragen hebt o.i.d, laat dit topic met rúst. Please.
    Volgens mij realiseert de helft zich niet dat dit topic is geopend voor vragen, en niet om random ruzie te gaan zoeken.
    Zo. En vanaf nu hou ik ook mijn mond.


    Sorry dat ik 14 ben, niet mijn schuld dat ik me naar mijn leeftijd gedraag.