• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    FUUU schreef:
    (...) Gelijk heb je, dit topic is van iedereen(nerd)


    Jullie moeten alsnog beiden on-topic blijven. So do so.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I have a lot of popcorn right here, right now (cat)

    In plaats van dat mensen nou gewoon alleen hun vragen hier stellen ipv elkaar en de mods de grond in te boren, dan zou de sfeer hier ook een stuk beter worden. De sfeer op Q creëren wij allemaal samen, dus hebben wij ook ook allemaal schuld dat die naar de klote gaat.

    Wat die lijst aan gaat...ik sta er misschien niet op, maar zelfs ik had, als ik er op zou staan, niet zo een drama erom gemaakt. Ipv zo boos te worden, kun je beter uitleg vragen. Yeah, they lied. That's human nature. Niet het slimste wat ze gedaan hebben, maar misschien leek het op dat moment de beste keuze. So get over it. Hier is vast niemand, die nog nooit gelogen heeft. Het is misschien een leugen van een iets groter formaat, maar ik denk niet dat iedereen gewoon lekker had toegegeven dat er een lijst was waarop mensen stonden met redenen waarom ze wat meer aandacht vergden voor de verkiezingen, of ze wel in aanmerking zouden komen. Please, go on with your life. I'm sure you all have some better things to do (cat)

    Nu tegen de mods. Petje af dat jullie alsnog toegegeven dat jullie fout zaten. Jullie begrijpen zelf wel dat het niet zo handig was om te liegen, maar ik denk dat, als ik geen andere uitweg had gezien, ook het bestaan ervan had ontkent. Niemand wilt graag op zo een lijst staan, dus begrijpelijk dat je dan probeert het drama eromheen te vermijden. Niet het slimste, maar mensen maken fouten en mods zijn ook mensen. Hier hebben jullie vast van geleerd.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Jij ook. Dit topic is er voor de mods en de users om dit gedoe met die lijst te bespreken. Dit is niet echt een goed moment of een goede plek om te gaan rellen en lekker met elkaar te gaan zitten beppen. Daar zijn offtopic forums voor. Maak er eentje aan, een goeie parodie van deze, waar jullie je frustraties kunnen luchten?


    Á-men.


    Olive

    FUUU schreef:
    (...) Gelijk heb je, dit topic is van iedereen(nerd)


    Quizlet is voor iedereen 8D

    Ik zei dat ik niet meer zou reageren. Maar mods hebben jullie dan ook niet na drie topics door dat er bijna geen vragen meer komen? Eigenlijk helemaal geen een meer, dus is het dan wel verstandig dit topic open te laten, want er zitten hier enkel mensen nog wat uidagend te doen en mensen die daarop reageren. Jullie kunnen het toch sluiten, met een eindpost dat mensen met vragen nog kunnen pb'en naar een mod en dat die dan zo snel mogelijk zal reageren? Dat is toch veel slimmer?

    Edit: Ik las m'n reactie terug en dacht dat het misschien wat aanvallend over kan komen, maar bij deze was dat dus niet mijn bedoeling haha! ;-)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:23 ]

    FUUU schreef:
    sluit dit topic dan, als je geen ruzie wilt.

    Of gedraag je gewoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed. Ik zou mijn vraag stellen hier in het topic want de mod aan wie ik de vraag pbt had wist het antwoord niet.

    Waarom wordt je afgerekend omdat je met iemand die geband is omgaat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kijk even niet op Quizlet en meteen is het 2e topic alweer vol en het 3e topic al tot pagina 6! Oh my god :'D

    Authors schreef:
    Ik vind het eigenlijk best erg dat Andrea alles zelf moet oplossen, ik heb amper een andere mod gezien in deze topics...
    Idd, ergens vind ik het jammer dat we Krull nog niet gezien hebben, sinds zij wel het topic van de lijst had geopend. :/

    En no offence, maar ik vind het nogal onrespectvol dat mensen die totaal niks met die lijsten te maken hebben hier een beetje gaan lopen moeien. Dit topic is er om de mensen verder te helpen die op de lijst stonden. Ik vind het goed dat er een nieuw topic is, want zo geven ze ons de mogelijkheid om er over te praten. Dat jullie nu een beetje lopen offtopic te doen, vind ik echt diep triest, want jullie zijn niet eens van alles op de hoogte.
    Straks wordt dit topic door jullie gesloten en dan hebben wij er niks meer aan. Is dat het gene dat jullie blij maakt?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:27 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Morgue schreef:
    Ik kijk even niet op Quizlet en meteen is het 2e topic alweer vol en het 3e topic al tot pagina 6! Oh my god :'D

    Welkom terug ellen.

    Word bij elke verkiezing voor crewlid zo'n lijst gemaakt of alleen bij mod?


    (Be)lieve in (you)rself

    Waspik schreef:
    Goed. Ik zou mijn vraag stellen hier in het topic want de mod aan wie ik de vraag pbt had wist het antwoord niet.

    Waarom wordt je afgerekend omdat je met iemand die geband is omgaat?


    Omdat omdat omdat god dat had net een mod naar mij gepb't >.<
    Al vergeten ;3

    OKÉ. OUDE MODS KRIJGEN EEN WAARSCHUWING VOOR FAKEN. WIJ HOUDEN OP MET DISCUSSIËREN

    All in favor?

    (cat)

    Waspik schreef:
    Goed. Ik zou mijn vraag stellen hier in het topic want de mod aan wie ik de vraag pbt had wist het antwoord niet.

    Waarom wordt je afgerekend omdat je met iemand die geband is omgaat?

    Omdat je dan misschien informatie gaat lekken naar de gebande, de gebande weer op Q kan laten.
    Maar dat is echt niet de enige reden, dat zou wel heel zwak zijn, om iemand op die lijst te zetten.
    Nogmaals: die lijst is een samenvatting en niet alles wat er besproken is.


    I am an idiot, I move.

    Oke, dit is slecht, maar ik heb het hele gedoe over die lijst gemist. Nu ben ik stiekem benieuwd wie erop staan


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Renner schreef:
    (...)

    Ik lust niet eens thee, ich liebe deine username


    Betekend dit, dat de username Blowjob ook weer voor gebruik beschikbaar is? (cat)