• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik ben er eens twee dagen niet en dan gebeurt er natuurlijk zoiets of was het al eerder gebeurd?


    Physics is awesome

    Pioneer schreef:
    (...)
    We gaan samen naar The Maine en je herkent mijn username niet eens? :Y) *slaat*

    Oke off-topic haha. Maar ik vind het ook jammer dat niet alle mods hier verder op reageren hoor. Maar ik snap ze ook wel. De een trekt zich nou eenmaal terug uit dit soort situaties omdat die persoon er nou eenmaal niet goed mee om kan gaan, en de ander kiest ervoor om wel actief te reageren.


    Nee, maar ik zit alleen nog op Quizlet als er sensatie is.

    Nee, ik snap het ook hoor. Maar ik zou me schuldig voelen mocht ik niks zeggen tegenover mijn medepersonen.


    SLOAN.

    Het eerste wat ik dacht na twee volle topics lezen; 'shit happens'. Alle mods zijn meisjes, en meisjes roddelen. Get over it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Het eerste wat ik dacht na twee volle topics lezen; 'shit happens'. Alle mods zijn meisjes, en meisjes roddelen. Get over it.

    Het is helemaal geen roddelen. Het is bespreken van users die niet geschikt zouden zijn als moderators. Het gaat over users op Quizlet, niet over persoonlijke meningen over mensen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk vind ik het wel dapper dat jullie het nu toegeven.
    Ik weet hoe moeilijk het is om iets te bekennen nadat je iets glashard het ontkent.
    Het was fout, dat weten ze zelf ook.
    En het gaat vast en zeker niet nog een keer gebeuren.
    Maar ze hebben sorry gezegd en zijn bereid alle vragen te beantwoorden.
    Het is toch wel klaar zo..

    Mag ik eens iets vragen? Waren er ook moderators tegen die lijst?


    SLOAN.

    Geller schreef:
    Mag ik eens iets vragen? Waren er ook moderators tegen die lijst?

    Wel tegen sommige users op die lijst. En de lijst is langzamerhand gegroeid en niet zo in 5 min bedacht.


    I am an idiot, I move.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Het is helemaal geen roddelen. Het is bespreken van users die niet geschikt zouden zijn als moderators. Het gaat over users op Quizlet, niet over persoonlijke meningen over mensen.


    That was sarcasm.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    That was sarcasm.

    Het kwam serieus over. But okay :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zijn jullie nog bezig? :P
    Tjonge zeg, ik denk dat die mods het nu wel snappen :P
    Om nou een dag lang te gaan klagen vind ik dan ook wel weer overdreven zeg :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Zijn jullie nog bezig? :P
    Tjonge zeg, ik denk dat die mods het nu wel snappen :P
    Om nou een dag lang te gaan klagen vind ik dan ook wel weer overdreven zeg :P


    Sorry dat ik offtopic ga, maar nu toch alle mods in dit topic kijken.. Deze smiley is super perverted :P hij hoort zo

    niet zo :P hij likt je hier gewoon af!

    Dus, wat ik wou zeggen is.. Krijgen de mods geen waarschuwing of wel? + wat moet ik doen om van de lijst af te komen, + hoelang blijft mijn 'strafblad' geldig?

    Morgue schreef:
    (...)

    Sorry dat ik offtopic ga, maar nu toch alle mods in dit topic kijken.. Deze smiley is super perverted :P hij hoort zo

    niet zo :P hij likt je hier gewoon af!

    Dus, wat ik wou zeggen is.. Krijgen de mods geen waarschuwing of wel? + wat moet ik doen om van de lijst af te komen, + hoelang blijft mijn 'strafblad' geldig?


    Als je je gewoon 'goed' gedraagt, om het zo maar even te zeggen, tot een volgende verkiezing, dan is er niks aan de hand. Hoelang je strafblad geldig blijft, ligt ook aan jezelf en je gedrag dus. We kunnen best wat dingen overkijken, als je voor de rest geen regels meer overtreed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Als je je gewoon 'goed' gedraagt, om het zo maar even te zeggen, tot een volgende verkiezing, dan is er niks aan de hand. Hoelang je strafblad geldig blijft, ligt ook aan jezelf en je gedrag dus. We kunnen best wat dingen overkijken, als je voor de rest geen regels meer overtreed.


    En hoe beslissen jullie wanneer er een volgende verkiezing komt? Als er te weinig mods zijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    En hoe beslissen jullie wanneer er een volgende verkiezing komt? Als er te weinig mods zijn?


    Inderdaad ^^ Mocht de nood voor nieuwe mods weer omhoog komen, omdat we merken dat er te weinig zijn en werk niet effectief gedaan wordt, dan besluiten we meestal over te gaan op verkiezingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet, zonder die lijst gezien te hebben, al zeker dat ik op die lijst sta. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'