• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Nesaea)
    2. Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Caelum Niiréar (Nausicaa)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5. Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Nausicaa)
    4.
    5.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Verschrikkelijk, zat echt in een rot team. En toen ik wat serieus wilde uitleggen, omdat ik en mijn vriendin van klas willen veranderen nam ze ons niet serieus(cat). Kan 1 van mijn personages iemand tegenkomen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    {Owh, dat klinkt echt stom --'
    Ik heb Lagune net naar Julian toegestuurd, maar van de andere characters weet ik het niet}

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:51 ]


    Tijd voor koffie.

    {@Chantrea, er staat nog een reactie van mij tegen Julian op de vorige pagina ;P}


    Tijd voor koffie.

    [Iemand die iets met Melrose wilt doen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Iemand die iets met Melrose wilt doen? :3]

    [ Me :Y). Ik kan Octavia sturen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [ Me :Y). Ik kan Octavia sturen?]

    Is goed ^^. Melrose staat er maar een beetje doelloos bij, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Octavia Selena Midnight
    Boos liep ik het huis uit. 'Het is maar een zon. Geen einde van de wereld!' Schreeuwde ik. Mijn moeder liep naar buiten. 'Octavia, jij komt nu naar binnen! Je hebt vandaag al te lang in de zon gezeten,'Ik rolde met mijn ogen. Ik verbrandde toch nooit. Ik draaide me om en liep weg. Na 10 minuten doelloos rondgelopen te hebben kwam ik iemand tegen. Vragend keek ik naar haar. Ik kende iedereen in de stad, niet qua namen, maar via gezichten. Dit gezicht had ik nog nooit gezien. 'Hallo, Ik be Octavia. Ben je nieuw hier? Ik herken je namelijk niet,' Zei ik tegen haar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Iemand die Julian, Chryse of Adelynn wilt meeten? (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melrose
    Ik grijnsde toen Julian me een scheef lachje toewierp, en automatisch wikkelde ik een haarlok om mijn vinger. Ik wierp een blik op de grond, en zuchtte eventjes. Eindelijk, na die lange reis.
    Ik werd uit mijn gedachten gehaald door een meisje.
    ''Hallo, Ik be Octavia. Ben je nieuw hier? Ik herken je namelijk niet,'' zei ze, en ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    Back to buisiness, Rose.
    ''Eh- ja. Ik ben Melrose, aangenaam.'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Alex Bryori
    Mijn blik gleed onbeschaamd naar het meisje dat zich bij Melrose voegde. Haar huid was bleek, haar lokken helderwit. Dit was geen gewoon meisje. Ik gooide mijn tas over mijn schouder, en liep naar de twee toe.
    "Eén van de Dulcinnnen, als ik me niet vergis?" vroeg ik, mijn gezicht gesierd door een aantrekkelijke glimlach.
    Ergens in mijn bleekblauwe ogen twinkelde er iets, maar alleen mensen die me kenden konden dit onderscheiden als mijn.. honger naar vrouwen. Ja, ik had een zwak voor vrouwen, en niet zo'n beetje ook. Maar toch zou ik me nooit laten zinken tot het niveau van een relatie.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    {@Chantrea ik had op de vorige bladzijde nog een reactie naar Julian geplaatst, en hierboven had ik dat ook nog gezegd ;P}


    Tijd voor koffie.

    Octavia Selena Midnight

    'Eh- ja. Ik ben Melrose, aangenaam,'Zei ze met een glimlach. Ik glimlachte terug. 'Waar komen jullie vandaan?' vroeg ik vriendelijk, maar nieuwsgierig.
    Ik vroeg me af van welke district ze kwamen. Zouden ze van het noorden zijn?
    De nieuwsgierigheid borrelde in me op. Ik keek heel even naar de warme zon die scheen. 'Eén van de Dulcinnnen, als ik me niet vergis?' Zei opeens een jongen. Verbaasd keek ik hem aan. Hoe kan jij dat ooit weten? 'Sorry, ik snap even niet waar je het overheb?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:43 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    @ 4Everdeen
    Oh, ik ben blind xd Maar je bent nu weg, dus ik ga wel gewoon verder zo.

    @ RainbowShine
    Uhm, iedereen in Cjokradam weet wie de Dulcinnen zijn. Niet dat je denkt dat ze 't geheim moeten houden of zo :Y)

    Julian Alex Bryori
    "Volgens mij weet je dat prima." Onwillekeurig streek ik even over de stoppels op mijn gezicht, en liet mijn blik nogmaals over haar gezicht heen gaan. Wit haar was niet bepaald mijn type, maar ja.
    "We komen uit Panem, we zijn gevlucht," deelde ik mee, en knikte even naar Melrose om aan te geven dat ik haar daar ook mee bedoelde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sawwry, ik at ijs, kon even niet reageren :'DD]
    Melrose
    Zwijgend volgde ik het gesprek tussen Julian en Octavia. Ik knikte instemmend bij de verklaring van Julian, en ik stroopte mijn mouwen op aangezien het nogal warm was.
    Ik pakte een flesje water uit mijn tas, en dronk er wat van. Ik keek het meisje onderzoekend aan. Apart uiterlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aaawh, ik wil ook ijs :C]


    "Do you believe monsters are born or made?"