• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik grijns. 'En? Wat zij ze?' vraag ik. Tja...Je kon James en Jasmine moeilijke over het hoofd zien daar buiten. Ik wist gewoon dat James haar had gevraagd.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Ik begin bij het begin. Ik zag haar buiten zitten dus ging ik naar haar toe. Zij moest weer weg dus ik bleef daar nog zitten omdat het raar zou zijn als ik haar zou volgen. Ik viel in slaap op het gras en ze kwam weer naar me toe om dekens te brengen. Ik droomde over een basilisk, maar dat is nu niet belangrijk. Ik werd wakker en zag haar naast me zitten. We gingen wat praten en na een tijdje vroeg ik haar mee naar het bal. Ze zei ja en weer een poosje later gingen we naar binnen. Het werd namelijk koud. In de leerlingenkamer vroeg ze me of ik eigenlijk wel kon dansen. Ik zei dat ik dat niet kon en ze zei dat ze het me wel wou leren. We deden de Quickstep maar na een tijdje viel ik boven op haar. Omdat ik zo onhandig ben. We stonden op en vlak voordat ik naar boven ging gaf ik haar een knuffel. Ze drukte zich dichter tegen me aan dus zei ik dat ik haar leuk vond. Ze zei dat ik beter kon krijgen en rende naar boven. Vanmorgen zat ik in de leerlingenkamer aan haar te denken toen ze binnen kwam. Ze zei dat het haar spijt en vertelde me iets. Maar dat mag ik niet doorvertellen. We hebben het weer goed gemaakt en ze ging droge kleren aandoen. En sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Dus eigenlijk weet ik niet of ik nou wel of niet met Jasmine naar het bal ga.' zei ik en ik wachtte op Masons antwoord.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Abo vergete)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Dit is dus één van de vele momenten dat ik mijn lach moet inhouden. 'Tja, James je kan ook niet dansen.' zeg ik schouderophalend. 'Maar ik denk van wel...Maar anders moet je het haar gewoon vragen.' ik wil dolgraag vragen wat ze dan vertelde, maar ik houd me in. 'Anders wil ik het ook wel voor je doen.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [moet gaan :( Doeii!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer
    "Nee je bent deze keer niet het proefkonijn dat beloof ik je we zoeken gewoon een ander proefkonijn" zeg ik glimlachend. "Want je wilt echt niet het proefkonijn zijn"

    Scorpius
    "Ik wil wedden dat het drankje toch niet op me zou werken als ik je zie, dan wordt ik gewoon gelukkig van binnen" en ik kijk rond om een slachtoffer te zoeken
    [@SerpentKiss we kunnen iemand van het topic vragen?]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {@MrsBrittian we kunnnen het vragen}

    Summer

    Ik kijk rond en een glimlachend verschijnt op mijn gezicht als ik het juiste slachtoffer zie. "Ik wil wedden dat drankje toch niet op me zou werken als ik je zie, dan wordt ik gewoon gelukkig van binnen" zegt hij waarna hij ook rondkijk. "Meen je dat echt?" vraag ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    Ik keek op uit mijn boek. Die twee stonden wel heel veel te smoezen. Ik schudde mijn hoofd en pakte een ander boek. Mijn blik viel op een briefje. Ik haalde het briefje uit mijn tas en las wat er opstond: Ik wil je wat vragen, vanmiddag in de pauze, bij het meer. Er stond geen naam op dus stopte ik het briefje weer in mijn tas en las verder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius
    "Meen je dat echt?" vraagt Summer "sure, anders zei ik het niet" ik kijk ook rond en zie dat Summer al een slachtoffer op het og heeft "volgends mij heb je ienamd gevonden of niet?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Mijn mening staat ook vast" zeg ik lachend. "Je bent lief"
    Ik kijk rond en knik "Mwaha heb kan een slachtoffer zijn maar het word moeilijk om dan het plan uit te voeren"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics
    sorry, Hayde is gewoon ff van de kaart. Ze heeft alvast zwerkbalteam oefenen(om in het team te komen) gedaan]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Scorpius

    "Mwaha heb kan een slachtoffer zijn maar het word moeilijk om dan het plan uit te voeren" ik kijk Summer vragend aan, wat bedoeld ze daar nou mee? "wat bedoel je met moeilijk voor ons,voor ons is niks te moeilijk" en ik lach schamper.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:27 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "wat bedoel je met moeilijk voor ons is niks te moeilijk" en hij lacht schamper. "Daar heb je wel weer gelijk in" zegt ik lachend. "Maar als niets te moeilijk is dan kunnen we beter iets anders verzinnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@SerpentKiss we kunnen misschien aan Roos vragen of ze een slachtoffer wil worden? XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.