• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "Summer Melody Night" hoor ik achter me. "Ja Professor Snape?" vraag ik met een onschuldig glimlach. "Waarom hangt Roos Wemel onderste boven in de lucht?" vraagt ze. "Nou professor dat komt omdat ik zulke dingen vaak genoeg heb meegemaakt en ik acceptter zulke dingen niet meer"
    Ze knikt "Zorg dat de andere leraren hier niet achterkomen anders heb je problemen en hier is iets wat je was vergeten" zijn haar woorden voor me het flesje geeft en weg loopt. Ik richt me weer op Roos "Als je gewoon een vraag eerlijk beantwoord laat ik je gaan"

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 17:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer richt haar toverstok op roos en ik hoor dat ze Levicorpus roept, een seconde later hangt roos ondersteboven en ik schater het uit van het lachen "die is echt goed!" hik ik van het lachen, dat vond ik ook zo leuk van Summer ze was voor niets en niemand bang.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kijk naar Scorpius "Weet ik daarom is het ook een van mijn favoriete spreuken" zeg ik lachend. "Trouwens dit is het gene waar ik het net overhad" zeg ik en laat het flesje zien dat ik net van Snape had gekregen. "Maar dat komt later wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    'Welke vraag!' schreeuw ik. Boos kijk ik hun aan. Snape die het altijd voor hun opnam! Ik haat hun, maar ik zou dat nooit tegen hun zeggen omdat ze dat dan vast weer tegen Snape zouden vertellen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "Als je zo blijft reageren dan blijf je wat langer zo hangen en trouwens ik weet dat je ons haat, maar dat is je eigen schuld" zeg ik. Gelijk heb ik spijt van mijn woorden aangezien op Scorpius en Snape na niemand weet dat mijn spreuken zo goed zijn dat ik ook zonder moeite iemand zijn gedachten kan binnen dringen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Trouwens dit is het gene waar ik het net overhad" Summer houd een flesje voor me neus, het flesje dat ze zojuist van snape had gehad "maar dat komt later wel" mompelt ze, ineens horen we roos weer "welke vraag!" intussen heeft ze al een aardig rood hoofd gekregen. "brand maar los Summer" en ik ga op mijn gemak zitten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Roos

    Hoe wist Summer dat ik hun haatte? Het was net alsof ze mijn gedachten las! 'Vertel nu maar gewoon welke vraag!' zei ik al iets rustiger. Mijn hoofd deed pijn van al het bloed wat er instroomde.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    Ik maak de spreuk ongedaan en sprrek gelijk weer een spreuk uit zodat ze niets kan doen. "Scorpius aan jou de eer om wat vragen te stellen" zeg ik lachend. "En als ze niet mee werk dan geef je dit gewoon". Ik haal een flesje veritaserum en geef het aan hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Albus

    Als Summer naast me komt zitten negeer ik haar. Ik wil geen ruzie of andere dingen. 'Hoi.' zeg ik tegen Roos als ze naast me komt zitten. Helaas negeert Roos Summer niet en nu hangt ze ondersteboven in de lucht. Sneep doet er zelfs niks aan. 'Stop,' zeg ik boos. 'Blijf van Roos af!' Ik trek woedend mijn toverstok en richt op Scorpius. 'Eet slakken!' roep ik terwijl ik mijn toverstok zwaai, gelijk begint hij slakken te kotsen. 'Wat wil je nu doen, hé?' vraag ik boos. 'Ga je het aan je laffe vadertje vertellen?'

    Mason

    Als ik over de binnenplaats loop, zie ik opeens Summer, Scorpius, Roos en Albus. Scorpius kotst slakken en Roos hangt ondersteboven in de lucht. 'Kappen!' schreeuw ik. 'Protego' er verschijnt een schild tussen de 4 in, en ik ga boos naast Albus staan. 'Oke, wat is hier aan de hand?' vraag ik.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Oeps...Ik had dat eerdere berichtje nog niet gezien ;p. Nouja, Albus zij die spreuk wel maar ''de nodige dingen'' veranderen. En met welke spreuk zorg je dat iemand niks tegen je kan doen?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ daar kan ik niet opkomen dus heb het even zo neergezet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey komt wel goed ik bedenk wel wat :p
    alleen weet niet zo snel een spreuk:X]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ hehe, miss kan je dat touw doen..Oh, gosh hoe heet die spreuk ook al weer?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    Ik weet net een paar leuke vragen als Albus naar ons toe komt hij kijkt naar Roos die ondersteboven hangt "Stop!" snel komt hij op me af met zijn toverstok op mij gericht "eet slakken" binnen de kortste keren voel ik een glibberig ding door mijn keel omhoog komen en spuug hem uit, kwaad kijk ik Albus aan 'Wat wil je nu doen, hé?' vraagt hij boos. 'Ga je het aan je laffe vadertje vertellen?' ik kon hem wel wurgen "nog een woord over mijn vader en je gaat eraan" sis ik nog net voordat er weer een slak omhoog komt.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer