• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lily

    Ik hoor dat James geïriteerd klinkt en rol met mijn ogen. Geeft hij dan niks om zijn vriend? 'Mmm, moet je dan niet naar hem toe gaan of zo?' zeg ik en ik zwaai met rode haar verontwaardigt naar achter zo dat dat James in zijn oog raakt. 'Jullie moeten trouwens over een kwartier in de grote zaal zijn.' Ik loop langs het zwerkbalveld terug en zie daar een tas liggen. MASON, staat er op. Ik neem de tas mee en besluit naar de ziekenzaal te gaan om de tas naar hem te brengen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Snel houd trek ik mijn mouw over mijn hand en draai mij om naar Lily. Ik probeer in te schatten of ze iets van de figuren op mijn hand en arm heeft gezien, maar het lijkt er niet op. Ach, als ze het wel heeft gezien kan ik altijd haar geheugen wissen. Mijn specialiteit.
    'En we wilden straks naar Mason toe gaan. Toch James?' zeg ik als Lily lijkt te denken dat James niks geeft om zijn beste vriend.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ drank die de drinker kalmeert (:]

    Professor Snape
    Ik knik "Ik denk dat ik inderdaad wel weet wie dat heeft gedaan" zeg ik. "Maar eerst drik u dat drankje op en erna gaan we eens opzoek naar Professor Stafler zodat ik het eerst kan overleggen" zeg ik.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Kom dan gaan we maar voordat we straks weer terug moeten naar school"ik knik "goed idee" ik zie dat Summer nadenkt "Morgen mogen we toch ook weer naar Zweinsveld?" ik knik alweer "ja dacht het wel daar heb ik teminste wel behoefte aan"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    'Auw! Lily, moest dat nou?' zeg ik als ik haar haar in mijn oog krijg. Ik knik op Jasmines vraag en ben blij als Lily wegloopt. 'Volgens mij zit er nog een haar van mijn stomme zusje in mijn oog! Wil je even kijken?' Ik ga voor Jasmine staan en hou mijn ogen open.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    De stem van Scorpius haalt me weer uit mijn gedachten over chocokikkers.
    "Ja dacht het wel daar heb ik teminste wel behoefte aan" zegt hij. "Ja dat is iets wat zeker is" zeg ik lachend. Ik kijk rond "Naar het reuzenrad toch?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik grijns en bestudeer James' oog. 'Nou, volgens mij zit er niks in je oog hoor. Wil je der een kusje op tegen de pijn?' Mijn ogen speuren de omgeving af, maar er is niemand behalve Lily in de buurt en die is al te ver om ons nog te zien. Ik wacht geen antwoord af en druk een kus op James zijn oog, die hij snel sluit. Vervolgens druk ik mijn lippen tegen zijn mond.


    Happy Birthday my Potter!

    Albus

    Ik knik en neem een slok van het drankje. Mijn hoofd is gelijk wat lichter en de druk op mijn schouders neemt af. 'Dank u.' zeg ik opgelucht. Dan loop ik met haar mee naar de ziekenzaal.

    Professor Stafler

    Ik begin te ijsberen door de kamer en werp een blik op Mason. Zoals hij daar ligt lijkt hij weer dat mollige jongetje van 5. Ik zucht. Wie zou hém nou kwaad willen doen? Op dat moment komen professor Sneep en Albus binnen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:17 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik grijns als ze mijn oog een kus geeft. Als ze daarna haar lippen tegen de mijne drukt sla ik mijn armen om haar heen. 'Dankje, dat helpt inderdaad.' zeg ik en ik geef haar nog een zoen. 'Zullen we zo naar Mason?' vraag ik na een tijdje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Snape

    Ik glimlach "Graag gedaan en volgens mij had u dat dringend nodig ook".
    Zodra we de ziekenzaal binnen lopen kijk ik naar Professor Stafler "Professor kan ik u misschien even spreken?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ik ga een film kijken dus ik reacheer nu wat langzamer. Deoi}


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Stafler

    Ik kijk nog even naar het roerlose lichaam van Mason en kijk dan naar Albus. 'Zeg jij als hij bijkomt?' vraag ik zacht. Hij knikt. Ik sta op en loop naar professor Sneep.

    Lily

    Hijgend kom ik de ziekenzaal binnen en tref daar professor Sneep, professor Stafler en Albus aan. Ik loop naar het bed van Mason en schuif zijn tas er onder. Dan ga ik naast Albus zitten. 'Als hij geen grappen maakt is hij wel anders hé?' vraag ik en hij knikt.

    Topic 4

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:04 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scorpius

    "Naar het reuzenrad toch?" zegt Summer "ik dacht van wel" beantwoord ik Summer haar vraag en we lopen et steegje uit opweg naar het reuzenrad.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Snape

    "Professor sorry dat ik u op dit moment stoor, maar ik denk dat ik wat informatie heb dat u wel interessant zal vinden" zeg ik. "Over wat er bijvoorbeeld in dat drankje zat en over een mogelijke dader, want u moet weten dat dit drankje heel weinig voorkomt omdat het gevaarlijk is en de spullen voor tegengif moeilijk te vinden zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer

    "ik dacht van wel" beantwoord hij mijn vraag.
    "Oke dan gaan we daar naartoe" zeg ik vrolijk en loop met hem mee door de steeg opweg naar het reuzenrad.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer