• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ ik vind het goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Albus wil jullie slachtoffer wel worden ^^]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (ROos ook wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ of allebei ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (is goed, maar ik moet gaan. Doei)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ik laat hem in ieder geval naar jullie toekomen ;-)]
    Albus

    Ik loop zuchtend naar het binnenplein. Even weg van al die zorgen voor het bal. Als ik er ben loop ik naar het bankje, naast die van Scorpius en Summer. Ik kan het niet helpen en blijf Scorpius een paar tellen aanstaren. Dan wend ik mijn blik af en begin met het oefenenvan de gruizelvloek. Na een tijdje laat ik uit onhandigheid minn toverstok vallen. Die rolt weg, voor de voeten van Scorpius. Langzaam loop ik naar hem toe.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik moet gaan :-( doeeii<3]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (jaaaa! dan heeft ieder een slachtoffer^^)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (doei!!)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ doegg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Als ik met Summer iedereen aan het bekijken ben zie ik uit mijn ooghoeken Albus aankomen, ik krijg een gemene grijns op mijn gezicht en ik kan het niet laten om wat te doen maar misschien kan ik me toch inhouden. Albus gaat op een bankje zitten naast ons en doet een boek open en oefent bezweringen, opeens hoor ik het gelijk van een vallende stok en vlak voor mijn voeten rolt inderdaad de stok van Albus, mijn glimlach wordt alleen maar groter en met een klein tikje tik ik zijn toverstok weg, gelukkig niet zo erg als ik in gedachten had...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik kom terug bij de werkelijkheid als ik iets hoor vallen. Ik kijk op en zie een toverstok voor de voeten van Scorpius liggen en Scorpius zelf had een gemene grijns op zijn gezicht. "Wat ben je van plan?" vraag ik en kort erna werd mijn vraag al beantwoord.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Wat ben je van plan" vraagt Summer en ik kijk haar onschuldig aan "niks hoor, er lag wat voor mijn voeten en dat is nu weg..."

    [ik ga...:( groedels]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "niks hoor, er lag wat voor mijn voeten en dat is nu weg..." zeg hij terwijl hij me onschuldig aankijkt. "Jammer ik heb zin om wat leuks te doen" zeg ik lachend.

    [maak niet uit ik ga toch ook..doegg]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 23:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Roos

    Ik zie dat Albus aankomt en gruizelspreuken gaat oefenen. Hij laat zijn stok vallen en die rolt voor Scorpius' voeten. Albus loopt er heen, maar Scorpius trapt hem weg. Ik zucht diep en vraag me af wanneer de les begint. Ik sta op en ga voor de deur staan. 'Hoi Al!' zeg ik vrolijk en ik leun tegen de muur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!