• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik vlieg simpel war hen en weer. Eigenlijk heb ik niet zo'n zin in een oefenwedstrijd. Ik bewaar mijn trucjes liever voor de try-outs en geoefend heb ik al. Ik doe dus eigenlijk niet zo veel en kijk hoe Roos en Albus hun best doen.
    Als ik mij ga vervelen begin ik koprollen in de lucht te maken. Het geeft je zo'n raar gevoel in de maag. Eigenlijk hetzelfde effect als wanneer je in een achtbaan zit. Ik wordt er niet misselijk van, maar het is gewoon raar. Ik kan ook vanuit een koprol scoren. Het is heel grappig, want je bal heeft dan vet veel effect en het is dan veel moeilijker voor de wachter om in te schatten waar de bal zal komen. Het is echter ook moeilijker om te scoren, omdat je niet goed kunt inschatten wanneer je de bal los moet laten.
    Ik stop met koprollen en zucht. Mijn ogen volgen James even, terwijl hij achter de snaai aanzit. Wanneer zou de rest weer weggaan? Waarschijnlijk duurt dat nog eeuwen. Nog een zucht verlaat mijn lippen. Sinds wanneer ben ik ongeduldig?


    Happy Birthday my Potter!

    Roos

    Ik scoor nog een paar keer aangezien Mason raar doet. Na een tijdje vind ik het niet meer leuk en zeg ik tegen Albus 'Ik ga huiswerk maken, we hebben veel voor Leer der oude Runen.' ik land en trek mijn Zwerkbalkleding uit. Ik liep naar de leerlingenkamer toe en zeg het wachtwoord. Ik pak mijn huiswerk en een veer en begin.

    James

    Ik vlieg nog wat rondjes en kijk dan naar Jasmine. Ze kijkt terug dus ik glimlach wat onzeker. Ik vang de snaai en vlieg dan naar haar toe. 'Hoi. Hoelang zou het nog duren voordat de andere weggaan?' net op dat moment zegt Roos dat ze huiswerk gaat maken en ze landt. 'Al eentje weg, nog twee te gaan.' zeg ik lachend. Ik kijk even naar haar blauwe ogen, maar stop daar na een tijdje mee omdat het meer staren was.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik steek mijn arm uit en veeg een donkere lok van zijn warrige haar uit James' gezicht. Het liefst zou ik hem nog een keer kussen, maar het lijkt mij niet echt verstandig met Albus en Mason om ons heen. Al heb ik zo'n vermoeden dat James Mason net gelijk verteld heeft wat er is gebeurt.
    'Jammer dat we ze niet gewoon weg kunnen toveren,' fluister ik en ik grijns als ik merk dat James naar mij zit te staren. Hij lijkt door te hebben dat hij dat doet en stopt er abrupt mee. Mijn grijns wordt breder. Ik kan echt niet geloven dat hij míj leuk vindt.


    Happy Birthday my Potter!

    Mason

    Ik kijk naar boven en zie dat James en Jasmine naast elkaar vliegen. IK word boos en trek mijn toverstok. Op dat moment komt Albus voor mij staan en hij rukt de toverstok uit mijn handen. 'Gaat het?' vraagt hij bezorgt. Ik kijk hem boos aan en val dan flauw.

    Albus

    'Aaaaah!' piep ik als Mason opeens voor mijn voeten valt. 'Hij is dood AAAAH!' snel kniel ik bij hem neer en zie dat hij snurkt. 'Oh.' zeg ik droog en ik loop naar zijn tas. Daar zit een roze vloeistof in. Ik bekijk het spul wat beter en zie dat het liefdesdrank is. Mijn mond valt open. Dan staat Mason opeens op en valt mij van achter aan. 'HEEEELP!' kan ik alleen maar uitbrengen en ik laat mijn toverstok vallen. Mason heeft een rare rode gloed in zijn ogen. Ik weet niet wat er met hem is, maar er zat nog iets door die liefdesdrank. 'Jasmine, James!' piep ik wanhopig. Maar het is een grote kans dat ze me niet horen aangezien ze zo'n 20 meter hoog zitten. Mason schud mij door elkaar.

    [hehe, Mason word gek. (A) Ik ben zelf ook gek vandaag :)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ik ben altijd gek ^^. Heb net trouwens een toverstok gekregen op pottermore Hij heeft als kern een feniksveer *is nu heel blij*)

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik hoor zacht iets beneden ons. Ik kijk naar beneden en zie tot mijn schrik dat Mason Albus aanvalt. Ik twijfel, als een echte Gryffindor, geen moment en maak een duikvlucht recht naar beneden. Ik steek mijn been uit en vloer Mason. Dan spring ik behendig van mijn bezem en trek mijn stok.
    'Wat doe jij nou weer?!' gil ik naar hem.


    Happy Birthday my Potter!

    Albus

    'Hij is zichzelf niet!' zeg ik wanhopig en mijn stem klinkt buitengewoon hoog.
    Ik sta op en kijk naar Mason. Dan pak ik de vloeistof in zijn tas. 'Liefdesdrank,'zeg ik. 'Maar er zat nog iets anders in.'

    Moet gaan ^^ Ben zo terug, nice van je toverstok trouwens. :P Ik ben mijn gebrukersnaam en wachtwoord vergeten..Het was iets van RookWalnut met wat cijfertjes... Tot zo!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik vlieg achter Jasmine aan kijk Mason vreemd aan. 'Waarom val je mijn broertje aan?' Ik por hem met mijn bezem. 'Sta op!' Ik herhaal mijn vraag. Ik ga naast Albus staan. 'Liefdesdrank!' schreeuw ik bijna'. 'Waarom drink je dat!'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:18 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (OMG! ik zit in Gryffindor! Jeeeeeej Nu ben ik al helemaal blij. En ik heb echt eerlijk geantwoord! Ik ben een ware Gryffindor. Jeeeeeeej! )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (OMG! ik zit in Gryffindor! Jeeeeeej Nu ben ik al helemaal blij. En ik heb echt eerlijk geantwoord! Ik ben een ware Gryffindor. Jeeeeeeej! )


    (ik zat ook in Griffoendor maar ik wou in Ravenklauw. Mijn naam was.... uuuuhhh ff opzoeken)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (oja RuneVine8927^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Mijne is SilverOwl27612 ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Mijne is SilverOwl27612 ^^)


    {ik stuur je wel een vriendenverzoe


    edit: toegevoegd:)}

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 15:41 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Petrificus totalus,' mompel ik, zodat Mason niemand kwaad kan doen. Ik kijk hem schuldbewust aan en loop dan naar Albus. Straks zit er iets gevaarlijks in dat drankje. Waarom zou hij het überhaupt drinken? Ik steek mijn hand uit.
    'Geef eens?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Heb jij mij uitgedaagd voor een duel?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ow, ik moet even weg. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!