• Topic 3 :) Het is nu vrijdag...We gaan wel gewoon door met waar we gebleven waren en zo, maar dan op vrijdag :)

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:05 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Aaah! Srry dat ik er zo lang niet was mensen. Mijn computer deed weer eens mogolisch, gaat google een lang flut verhaal houden over dat er malware op quizlet is of zo. Ga ik toch door, valt dat ding uit! En mijn mobiel is op een onmogelijke terugzet wijze geblokkeerd! Kuch....Het leven zit weer eens niet mee ^^ EN IK HEB PAS OVER 2 WEKEN VAKANTIE! In ieder geval ga ik nu lekker schrijven :)]

    Mason

    Ik zit in de leerlingenkamer. Er is nu toch geen les en ik verveel me nogal erg. Ik pak een fragment frisbee en gooi hem tegen de ruit aan. Er verschijnt een piepklein sterretje. Ik rol met mijn ogen en mompel 'Reparo.' het sterretje gaat weg. Uit verveling besluit ik naar het kantoor van m'n vader te gaan. Hopelijk heeft hij nog van die lekkere chocola.... Ik sta op en sluip naar het kantoor van mijn vader. 'Verbloemistensap.' zeg ik tegen de spuwer en die gaat direct open. Ik loop naar boven en luister of mijn vader er is. Nee. Grijnzend ga ik naar binnen. Het kantoor is leeg en de schilderijen van andere schoolhoofden liggen te slapen, net als de foto van mijn moeder. Grijnzend loop ik naar zijn la en haal er een boek uit. Ik lees de voorkant, ''Hoe word je een faunaat?'' Ik grijns en loop weer terug naar de leerlingenkamer.

    [Lang hea'?]

    Albus

    Ik sjok naar de leerlingenkamer. We hebben net onze eerste les verzorging van fabeldieren gehad, ik ben dus 3 keer gebeten door een eenhoorn. De meest schamende vertoning ooit! Als ik binnen ben zie ik Mason lezen. Lichtelijk verbaasd loop ik naar hem toe. 'Sinds wanneer lees jij?' vraag ik wantrouwend. Hij grijnst en laat de omslag van zijn boek zien. Mijn mond valt open. 'Hoe kom je daar aan?' vraag ik. 'Gest- eh, gevonden.' zegt hij terwijl hij er verder in bladert. 'Maar het is beslist geen makkie hoor! Je moet een of andere toverdrank maken, en een spreuk uitspreken. Maar dat lukt mij wel.' 'Oh,' zeg ik schouderophalend. 'Eigenlijk vind ik dat dat soort boeken verboden zouden moeten zijn, maar ik kan je toch niet ompraten. En ik ga trainen voor de try-outs. Mazzel!' ik sta op en loop naar het Zwerkbalveld. Dan pak ik mijn Nimbus 2015 en begin een beetje te vliegen. Maar wat James al zei; ik ben waardeloos.

    [Nu voel ik me een stuk beter (nerd)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Als ik hoor dat iemand het veld op komt kijk ik over Jasmines schouder heen om te kijken wie het is. Ik zie dat Albus daar met zijn bezem staat. Snel laat ik Jasmine los en pak mijn bezem. Ik druk haar bezem in haar handen en kijk hem aan. 'Wat doe jij hier?' vraag ik aan hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik rol verontwaardigt met mijn ogen. 'Het veld is niet van jou hoor,' zeg ik. 'En ik ben dus aan het oefenen.' Ik pak mijn bezem en stijg weer op. Ik voel mijn handen trillen, dat gebeurt altijd als James in de buurt is en mij zo kan uitschelden. Zwetend pak ik een slurk en werp hem richting de ringen. Die mist zo'n 5 meter naast. Met een rood hoofd land ik om een nieuwe slurk te pakken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mason

    Als ik het boek uit heb besluit ik naar James te gaan. Hij moet het inmiddels weten. Ik loop eerst naar het binnenplein en dan naar het Zwerkbalveld. Ik zie Albus vliegen en hij kan er dus niks van. 'Hee James!' roep ik terwijl ik met het boek zwaai. 'Ik heb hier iets wat je wellicht interessant vind!'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik begin te lachen als Albus de ringen mist. 'Hier geef eens!' ik pak de slurk van hem af en gooi ook richting de ringen. Hij vliegt door de linker ring. 'Zo moet dat! Ik ben zelfs zoeker en ik kan het nog!' ik daal weer en zie Mason. 'Hoi Mason. Jasmine en ik waren aan het trainen!' zeg ik. Ik loop naar hem toe om te kijken wat voor interessants hij heeft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Lichtelijk in verwarring gebracht, sta ik roerloos met mijn bezem in mijn hand op het veld. Opeens waren Albus en vervolgens Mason verschenen en hadden alle privacy die we hadden verziekt. Mijn ogen gaan naar James, maar die lijkt het hele gesprek vergeten te zijn en doet alsof er niks aan de hand is. Ik zucht en kijk hoe Albus faalt als jager. Ik heb zó geen zin in Mason, dus ik stap op mijn bezem en vlieg richting Albus.
    'Hulp nodig?' vraag ik hem.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik kan eindelijk weer via mijn macbook op Q. Helaas moet ik wel zo naar een verjaardag die tot 1 uur duurt)


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik kijk even om naar Jasmine en zie dat ze bij Albus vliegt. 'Mason!' sis ik snel 'Ze kuste me net!' ik kijk weer omhoog. Haar zwarte, zachte haar was zo mooi! En haar blauwe ogen! Waren Albus en Mason maar nooit gekomen. Ik zucht en wend mijn blik weer af. 'Zullen we aan hun vragen of ze we een oefenpartij zullen spelen?' ik wachtte niet en steeg op. 'Oefenpartijtje spelen?' vroeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    'Ja wacht nou donjuan!' schreeuw ik. 'Dit is een stuk belangrijker dan Zwerkbal!' Ik zucht en wacht tot hij weer naar beneden komt.

    Albus

    Ik glimlach naar Jasmine als ze me hulp aanbied. 'Ja graag.' zeg ik. Maar dan komt James er aan. 'Oefenpartijtje spelen?' vraagt hij grijnzend. Ik kijk naar mijn bezem. 'Ik ben waardeloos.' zeg ik triest.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Roos komt er ook gezellig bij XD)

    Roos

    Ik sta op en loop wat rond. Wat moest ik doen? Ach, vliegen dan maar. Ik haal mijn bezem en loop naar het zwerkbalveld. Daar zie ik dat Mason op de grond met een boek in z'n hand staan. 'Hoi Mason.' zeg ik. Ik stijg op en zie dat Jasmine, Albus en James ook in de lucht zweven. 'Doe je mee met een oefenpotje, Roos?' vraagt James. Ik knik en vlieg naar hun toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James

    'Hoe kan een stom boek nou belangerijker zijn als Zwerkbal?' schreeuw ik tegen Mason. 'Sorry, jongens. Ik moet even gaan. Beginnen jullie maar.' ik vlieg met een zucht weer naar beneden. 'Oke, vertel nu maar wat er met dat stomme boek is!' zeg ik boos.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik rol geërgerd met mijn ogen. 'Lees maar,' zeg ik terwijl ik hem de omslag laat zien. 'Hayde is ziek of zo. Dus we moeten het maar zelf doen hé?' ik stop het boek in mijn tas en leg die weg. Dan pak ik mijn toverstok. 'Accio vuurflits!' zeg ik. Mijn zwarte vuurflits komt aan vliegen. Tja, vuurflits is in twee verschillende modellen gesplitst, van 1 is de vuurflits die James heeft het nieuwst, en de andere de zwarte vuurflits. Die heb ik dus. Ik stap op mijn bezem en vlieg naar de ringen. 'Kom maar op.' sis ik. Albus pakt een slurk en kijkt uiters serieus naar de ringen. Hij gooit naar de linker ring met grote snelheid. Hij grijnst triomfantelijk. Ik maak een snoekduik, en koprol en hou dan de slurk tegen met mijn hak. 'Danku, danku.' zeg ik grijnzend terwijl ik de slurk naar Roos werp.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Hoe word ik een faunaat?' Lees ik hardop voor. Mason stopt hem weg en pakt zijn bezem. Ik grinnik als Albus weer misgooit. Ik ga naast Roos vliegen die net de bal vangt. Ze concentreert zich op de bal. Beweegt haar arm naar achter en gooit. 'Confundo.' fluister ik en Mason vliegt de verkeerde kant op zodat Roos scoort. Ik begin te lachen. 'Haha, je miste Wemels bal!' schreeuw ik.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:43 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason

    Ik kijk boos naar James. 'Als je dat bij alle mensen uit je team doet kom je ook niet erg ver.' schreeuw ik. Ik land even en pak wat drinken. Dan zie ik dat er een fles in mijn tas zit. Er zit een roze rode vloeistof in. Ik haal mijn schouders op en neem een slok. De wereld leek opeens veel helderder en ik glimlach.
    'Waar is Jasmine?' fluister ik smekend. 'Ik moet naar haar toe!'


    [Liefdesdrank om de spanning wat op te wekken ^^ Maar ik moet nu gaan, bye!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    'Die vliegt gewoon nog boven je!' zeg ik tegen hem terwijl ik mijn wenkbrauwen frons. Ik was ook naar beneden gevlogen om de slurk op te halen. 'Wat is dat voor drinken?'zeg ik grijnzend terwijl ik naar de roze rode vloeistof wijs. 'Ach, het zal wel!' ik laat de snaai los en begin er weer achteraan te vliegen. Niet dat ik erg mijn best doe, anders zou ik hem al lang hebben. Ik vlieg door de hoepels en maak dan een spatski- beweging. Niet dat het erg veel zin heeft aangezien er geen andere zoeker is. Ik duik naar beneden en duik dan vlak boven de grOnd weer omhoog. Dan nu nog even de Pineutpass. Ik maak een bocht en de snaai vliegt in mijn mouw. Oke dit kon ik dus de hele dag doen.

    (ik ga ook)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!