• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik ging rustig achter de twee anderen naar binnen. Ik leunde tegen een muurtje. Liet mijn blik door de ruimte glijden en liet mijn vingers over een houten beeldje van een paardje glijden. De vrouw wierp me een waarschuwende blik toe en ik glimlachte naar haar maar stopte mijn handen in mijn zakken. Ik bleef haar kil aankijken tot ze haar blik afwendde. Je normaal gedragen was het allerbelangrijkste als je van plan was om een diefstal te plegen.


    Remember to be ridiculous.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ryan wel?}

    ['s goed, waar is hij? ^^

    @Nyan, Finn mag ze wel joinen hoor :3.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja.. eigenlijk wel.. Stomme woorden ook ;p]

    Nathan Deleon

    'Heb je dan nog meer onbeschofte vragen? Ik dacht dat één wel genoeg was,' zei ze. Ik moest eigenlijk zachtjes lachen, maar ik hield me in. Haar stem klonk killer dan net. Ze vond het zo te horen alles behalve leuk. 'Ik heb altijd vragen, maar waarom zal ik ze nu allemaal gaan stellen? Dat is toch niet leuk?' Eventjes bekeek ik haar weer onbeschaamd. 'Maar toch... Wat is de naam van de opvallende dame?' vroeg ik aan haar, al zat er een kans in dat ze het helemaal niet ging vertellen, maar dat maakte niet uit. Ik kwam er wel achter, misschien niet nu.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ok waar zitten ze?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Zelfverzekerd loop ik naar binnen. Ik voel mijn mesje tegen mijn heup. Dat ging weer een bloedbad worden, maar dat kon me niet schelen. Ik stroop mijn mouwen op. Er zou een litteken komen, maar die zou niks zijn vergeleken die op mijn buik. Ik werp een korte blik op Mysha. Wat gingen we nou doen? Waarschijnlijk gewoon die met het snijden. Die zou het beste werken. Ik zou het zo gaan uitvoeren. Ik keek naar Sanne en knikte naar haar.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:51 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sanne staat al in de hal]


    Remember to be ridiculous.

    {We doen toch die snijd actie?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik geloof het wel, lijkt me het effectiefst]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [Daniël of Ryan kan naar Jason en Jasper]
    Jasper de Ridder
    'We kunnen ff kijken of we een gesprek met iemand kunnen aanknopen,' zei ik glimlachend. 'Dat is beter als hier blijven staan en niets doen en het is misschien wel handig om mensen te kennen. Ik geloof niet dat hier geen ruzie zal ontstaan dus dan maar meteen vrienden of zoiets zoekn.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason ven Huyse
    ik knikte"oké." zei ik en volgde Jasper.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aragog schreef:
    (...)
    ['s goed, waar is hij? ^^

    @Nyan, Finn mag ze wel joinen hoor :3.]


    {Ehhmm.. Nergens eigelijk XD Volgens mij ergens in de gang.. Maar ik weet het nu niet meer}


    Don't be like the rest of them, darling

    [waar kunnen Jasper en Jason heen voor een extra gesprekspartner?]


    Remember to be ridiculous.

    {Als ze naar de hal bij de balie roepen, is er genoeg}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Daniël is nog vrij.. Hij staat volgens mij nog buiten te roken.. In iedergeval iets van 10 pagina's terug nog wel XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sanne Hoogdoorn
    Ik knik terug naar Lauren en verplaatste mijn blik naar Mysha. Ik keek haar even vragend aan en wees onopvallend met mijn hoofd naar Lauren, op zo'n manier dat het leek alsof ik mijn vlecht weer op mijn rug gooide. Snijden, was de boodschap


    Remember to be ridiculous.