• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Chantrea > Nesaea


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Yea, sure. Rikki is buiten.]


    Your make-up is terrible

    [ik ben er ook. rikki ligt bij Lauren op de kamer. Dus als Rikki richting haar kamer gaat en Mysha onderweg tegen komt , dan kan komen ze in de kamer van Rikki en Lauren terecht? Dan kan ik ook wat schrijven:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Okee :')]

    Mysha Jae Lachesis
    Doelloos dwaalde ik door de gangen rond. Ik had veel te veel tijd om na te denken hier, waardoor het inmiddels was aangekomen bij mijn ouders. Nou, mijn moeder. Zal ze in de gevangenis zijn gekomen? Ingestort vanwege het verlies van haar man? Ik hoopte het. Ik wierp een blik op de kleine tattoeage op mijn hand, een wit, klein hartje ondersteboven in een zwart hart. Hij was niet groot en viel gelukkig niet erg op. Ik was er dan ook niet bepaald trots op om dat pedofielending te dragen.
    Als iemand wist wat het betekende, zouden ze me aanzien voor een pedofiel. Van zestien jaar nog wel. Mijn verleden was niet iets waar ik me voor schaamde, maar niemand mocht denken dat ik net zo'n zieke geest had las mijn ouders.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rikki Madeleine Beck

    Ik neem het laatste trekje van mijn sigaret en gooi hem op de grond, waarna ik hem met zijn zware, zwarte schoen uittrap. Ik blijf nog heel eventjes zitten maar ik krijg het steeds kouder en ril weer. Dan sta ik op en loop ik rechtstreeks naar de deur, die ik openduw. Vroeger leek het minder kil en koud, misschien kwam het wel door de alcohol en de drugs. Ik weet het niet. Op mijn gemak loop ik de gang door tot ik een meisje zie lopen. Ze heeft lang bruin haar en is simpel gezegd knap. Dat valt mij het meest op op dit moment. Ik vraag me af of ik iets moet zeggen of niet.
    "Hey." besluit ik uiteindelijk met een vaag glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knipper versuft met mijn ogen. Was ik nou in slaap gevallen? Ik ga rechtop zitten en rek me uit. De snee op mijn arm doet ongelofelijk veel pijn. Ik vraag me af of dat wel goed is. Ik zucht. Ik zit hier pas 1 dag en waarschijnlij sta ik nu al bekend als zelfsnijdede maniak. Nu zou niemand me meer geloven over mijn litteken. Ik trek mijn shirt omhoog en zie het litteken. Het litteken dat mijn hele toekomst heeft verpest. Model kan ik er niet mee worden en verder... Wie wil er nou een vriendin met een reuze litteken op haar buik? Nee, daar hoef ik ook niet op te wachten. Ik duw mijn shirt weer naar beneden en sta op. Frisse lucht zou goed zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mysha Jae Lachesis
    Mijn blik was op een schilderij gevallen, waardoor ik stil bleef staan. Erop stond een meisje afgebeeld, haar sobere gezicht verscholen achter lange, blonde haren. Twee donkere ogen staarden levenloos de gang in. Niet een erg opbeurend schilderij.
    "Hey," hoorde ik een stem, en keek op. Een meisje met donker haar waar verschillende gekleurde lokken in zaten liep ook door de gang.
    Ik streek mijn krullende lokken weg. "Hoi," begroette ik haar.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ik ben er weer, iemand zin om Jasper te meeten?]


    Remember to be ridiculous.

    [Jasper kan naar Mysha en Rikki komen?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Anders wil ik wel hoor. Dan kan Mysha met Rikki praten en Lauren met Jasper. Is misschien wat eerlijker verdeeld. Ze kunnen elkaar altijd nog tegen komen.]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 11:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ok, Jasper gaat de gang wel op, dan kan hij Lauren meeten.]


    Remember to be ridiculous.

    Jaser de Ridder
    Na een tijdje ontwaakte ik uit mijn halfslaap. Ik nam nog een paar slokken whisky en dronk daarna snel een paar slokken water om de geur een beetje weg te spoelen. Ik ging wel even naar buiten, ik snakte naar een sigaret.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik doe mijn kamerdeur achter me op slot en slenter naar beneden. Mijn gedachtes vlogen elke kanten op en hoewel ik het niet wilde voelen, voelde ik het toch. Het gemis naar mijn moeder, die ik zelf vermoord heb. Ja, ik heb er spijt van. Spijt dat ik mijn vader niet heb vermoord. Mijn moeder wilde ik niet dood hebben, het gebeurde gewoon. Als ze nu nog had geleefd, was ik wel weggelopen en hoogwaarschijnlijk heel verkeerd belandt, maar ze had nog geleefd en ik zou minderlang krijgen omdat ik geen fotomodelhad vermoord maar een man die de baas was over de protestutie in onze stad. Mijn moeder wist dat niet, maar ik weet zeker dat hij mij als toekomstig meisje voor zijn werk zag. Ik was gedoemd en hij begon er zelf alvast mee om me richting die kant te duwen... Achteraf denk ik dat ik het juiste heb gedaan. Model had ik toch nooit geworden en mijn vader zou me alleen maar meer martelen...
    Ik loop de tuin in en ga op een bankje zitten. Somber staar ik voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Lauren is buiten}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoi." groet ze terug, nadat ze haar krullende haar achter haar oor gestreken heeft. Ik glimlach even en draai me een kwartslag zodat ik kan zien waar ze naar kijkt. Het is een schilderij van een blond meisje, het geeft me de rillingen. Waarom hangen ze altijd van die lugubere dingen op in internaten en ziekenhuizen? Ik wend mijn ogen snel af.
    "Duuuus, is het interessant?" vraag ik aan haar, doelend op het schilderij.


    Your make-up is terrible