• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Buiten (:]

    Mysha Jae Lachesis
    "En hoe willen ze dingen dan tegen me gebruiken?" vroeg ik sceptisch, en trok mijn wenkbrauwen op. Ik gooide de opgerookte sigaret op de grond, drukte hem uit met mijn schoen.
    "Me veroordelen omdat ik iemand heb vermoord, terwijl hun hetzelfde hebben gedaan?"
    Ik irriteerde me aan haar. Ik was niet gewend dat mensen tegen me ingingen, dat was ik maar van één iemand gewend. En hij was hier niet eens. Hij was volledig vrijuit gegaan, verdomme.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    hmm wat is mijn vreemdste ervaring met de politie."Ik heb niet echt zoiets meegemaakt,zij vonden me eerder vervelend omdat ik zoveel lawaai maakte in de cellen."zei ik en nam nog een slok van mijn bier die bijna op was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laurene
    Ik besloot naar buiten te gaan, om even een sigaretje te roken. Ik had er behoefte aan; de laatste keer dat ik had gerookt was gisterenavond. Een record.
    Langzaam sjokte ik naar buiten, en stak ondertussen een sigaretje aan. Ik nam een trekje, en sloot even genietend mijn ogen.
    Mijn rust werd verstoord door twee personen die snauwden, en fronsend opende ik mijn ogen weer. Twee meisjes. Een grijns sierde mijn gezicht, en ik ging doodleuk tegen de muur leunen waardoor ik anderhalve meter van hen verwijderd was. Ik kon het gesprek zo meeluisteren. Ik trok een wenkbrauw op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sanne Hoogdoorn
    'Nou dat is ook eens iets nieuws,' zei ik. 'Een crimineel zonder echt vreemde ervaringen met de flikken. Maar ben je dan zo luidruchtig of wou je ze gewoon buitengewoon graag irriteren?'


    Remember to be ridiculous.

    {Sorry moest even weg. Wat heb ik gemist?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Mijn lievelings kleur is paars,' glimlach ik. Ik kijk hem aan. 'En de jouwe?' Ik vraag het maar, om zijn poging een gesprek te beginnen niet af te kappen. Hij probeerde het tenminste.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    een grijns ontstand op mijn gezicht toen ze dat vroeg"Bijde,maar vooral omdat ik het zo stil vond."zei ik en keek naar mijn vingers.Het drummen blijft erin zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Assasian is nu dus opeens weg (cat)]

    Mysha Jae Lachesis
    Uit pure irritatie stak ik nog een sigaret op, en draaide me om. Ik was weer alleen. Bedenkelijk bekeek ik de hekken nogmaals, maar een zwak punt kon ik niet vinden.
    Eigenlijk moest ik aan Sanne de sleutel vragen, ik had wel behoefte aan een drankje. Limoncello, als ze dat hadden.
    Opeens merkte ik een meisje met lang, donker haar op, die dichtbij genoeg stond om het gesprek te volgen dat ik zojuist had gevoerd.
    Ik nam een trekje van de sigaret, liet de rook zich een weg banen via mijn longen en blies het vervolgens weer uit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jasper de Ridder
    'Staalblauw,' antwoordde ik. 'Waarom is paars jouw favoriet?'
    Staalblauw had dezelfde kleur ogen als mijn tweelingbroer had gehad. Vlak nadat hij was vermoord toen we acht waren ben ik zo geworden.

    Sanne Hoogdoorn
    'Zoveel geluidsoverlast heb ik anders nog niet van je gehad,' zei ik glimlachend. 'Behalve toen we tegen elkaar stonden te snauwen maar dat lag aan ons allebei.'


    Remember to be ridiculous.

    Wat heb ik gemist en waar kab ik instappen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry, ik moest even eten. :'D En hier duurt dat lang.]

    Rikki Madeleine Beck

    "En hoe willen ze dingen dan tegen me gebruiken?" vraagt ze en gooit haar sigaret op de grond om hem vervolgens uit te trappen. Ik neem een laatste trekje van de sigaret en volg haar voorbeeld.
    "Me veroordelen omdat ik iemand heb vermoord, terwijl hun hetzelfde hebben gedaan?" Door haar moet ik grinniken. Ze draait zich alweer om, blijkbaar wilt ze weg. Ik blijf op mijn gemak staan en werp een blik op het meisje dat erbij is gekomen. Weer zo'n pretty girl. Is het tegenwoordig in om ls je mooi bent badass te zijn?
    "Niet iedereen hier heeft iemand vermoord." grinnik ik zacht maar zo dat ze het nog wel hoort.
    "Er valt genoeg mee te chanteren, mooie Mysha."


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    ik grinnikte"Wel het was mijn mond niet die kabaal maakte maar vooral mijn vingers.of andere dingen waarmee ik storende geluiden kon maken.Ik kan er niet tegen als het vel te stil is,dus was de oplossing zelf geluid maken."zei ik simpel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in de lach, ik mocht hem nu al. 'Weet je wat ook veel geluid zal maken? De vrouw van de balie als ze ondekt dat er een jongen op een meidenkamer zit, volgens mij is die bitch echt panisch als het om regels gaat.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik lachte mee "Ja ik zou haar gezicht wel eens willen zien e wedden dat ze niet eens straf zou duven geven."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HurtedHeart schreef:
    Wat heb ik gemist en waar kab ik instappen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break