• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik knikte "Slim bedacht."zei ik en nam nog een slok."Dus euhm ,je tekent ook graag hé,wat teken je zoal?"vroeg ik en keek even naar mijn Ipod die ik nogsteeds vast had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Dieren, mensen een een beetje landschap maar daar ben ik niet zo'n ster in,' zei ik. 'Wil je anders wat zien?'
    Zonder antwoord te wachten leunde ik over hem heen en haalde mijn dummie uit mijn tas. 'Hierzo.'


    Remember to be ridiculous.

    Mysha Jae Lachesis
    "Waarom niet? Je hebt hier niks te verliezen." Ik kneep mijn ogen wat dicht tegen de rook, waaide het weg met mijn hand en blies de rest daarna uit.
    "Niemand hier is een haar beter dan jij. Nou, op Sanne na. Die zit hier alleen maar voor diefstal."
    Apart geval. Ik vertrouwde mensen ook nooit, maar juist als ze te wisten kwamen waarvoor ik hier zat waren ze meestal wel verschrikt genoeg om niks bij me uit te proberen. Het was een mooie manier om te laten zien wat je waard was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    ze vertelde wat ze allemaal tekende 'Wil je wat zien ?' vroeg ze en voor ik antwoord kon geven doonde ze haar dummie.Ik bekeek het even,het was wel mooi gedaan,ik kende niemand die zo goed tekende."Het is tog goed." zei ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte en pakte een paar potloden. Ik begon te schetsen en bleef intussen blikken op Jason werpen. Na ongeveer tien minuten had ik een redelijke weergave, de details zou ik nog een keer moeten invullen maar verder klopte hij. Ik liet het ding zien. 'Hij is zo nog niet af maar tot nu toe goed gelukt.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Waarom niet? Je hebt hier niks te verliezen." zegt ze en wappert emt haar hand wat rook weg. Ik neem nog een trekje en kijk naar haar, volgens mij beseft ze niet hoeveel je kan verliezen.
    "Niemand hier is een haar beter dan jij. Nou, op Sanne na. Die zit hier alleen maar voor diefstal."
    "Ze zijn inderdaad geen haar beter, daarom vertrouw ik ze niet." verklaar ik met een grimmige grijns op mijn gezicht die al snel weer vervaagd en ik er eerder somber uit zie.
    "Ze kunnen het op elk moment tegen je gebruiken. Ik denk dat je wat voorzichtiger moet zijn. Het blijven criminelen."


    Your make-up is terrible

    Vrijwilligers voor Laurene? Ik heb nog niks met haar kunnen doen ;p.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mysha Jae Lachesis
    "Ik ben niet bang, voor niemand," antwoordde ik meteen, met een scherpere ondertoon. Geërgerd richtte ik mijn blik op één van de hoge hekken. Dacht ze nu echt dat ik bang was voor degenen die hier rondliepen? Ik had erger meegemaakt.
    Randy had Joan opdracht gegeven een meisje die niet had willen luisteren levend te verbranden. Met lucifers. Haar huid werd stukje voor stukje verbrand, tot er niks meer over was van haar gave huid dan een witte, plakkerige brei. Uiteindelijk hadden ze benzine over haar heen gegooid en haar met de laatste lucifer aangestoken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    Ze glimlachte en nam een paar potloden.Ze begon te tekenen en werpte soms een blik op me.Wat was ze aan het tekeken?Ik bleef maar stilzitten en keek hoe ze tewerk ging.Na ongeveer 10 minuten toonde ze me de schets.Ik glimlachte ze had mij getekend.'Hij is zo nog niet af maar tot nu toe goed gelukt.' zei ze.En ik glimlachte het was super.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ze kan naar Rikki en Mysha komen, die staan ondertussen half te katten :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sanne Hoogdoorn
    'Toen ik net was opgepakt weigerden ze om me een potlood te geven omdat ik mezelf met een scherp voorwerp zou kunnen prikken,' zei ik chagrijnig. 'Maar uiteindelijk heeft mijn advocaat ze zover gekregen da ik dat ding wel gewoon kreeg.'


    Remember to be ridiculous.

    Nesaea schreef:
    [Ze kan naar Rikki en Mysha komen, die staan ondertussen half te katten :3]

    Okay, waar staan ze? :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben niet bang, voor niemand." zegt ze meteen. De scherpe ondertoon in haar stem laat me grinniken.
    "Je hoeft ook niet bang te zijn, maar een béétje voorzichtig kan geen kwaad. Je weet maar nooit welke gekken hier rondlopen en wat ze voor je verzwijgen." is mijn antwoord erop. Ik weet wel dat ik er dingen mee zou proberen te krijgen als ik de kans zou krijgen en volgens mij is het voor veel mensen niet anders.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ik lachte om wat ze zei."Potloden gevaarlijk? serieus."zei ik lachend.Die mensen van de policie zijn zulke sukkkels,potloden mag niet maar ze onderzoeken derest niet wat ze allemaal meesmokkelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja,' zei ik. 'Ze hadden blijkbaar niet door dat ik niet van plan was om zelfmoord te plegen. Als ik had gewild had ik dat allang gedaan op het moment dat ze me op haddn gepakt. En wat zijn jouw vreemde ervaringen met flikken?'


    Remember to be ridiculous.