• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Het vereist een beetje oefening maar je moet voornamelijk de ander afleiden,' zei ze. 'Door tegen je te praten werd je aandacht naar mijn gezicht getrokken en niet naar dat ik je horloge los aan het maken was.'legde ze dan verder uit."Dus stel nu,dat je een horloge vast hebt,en ik je diep in de ogen aankijk en een gesprek met je aanga,zo kan ik je dan afleiden en het horloge stelen?" vroeg ik en keek haar vragend aan.Niet dat ik goed was in zulke dingen ,ik was eingelijk nergens goed in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ignis Sualume Pendel

    In de gezamenlijke ruimte werden mijn handen eindelijk bevrijd uit de handboeien en kreeg ik een aantal papieren en mijn koffer in handen gedrukt.
    Snel las ik het papiertje door en zuchtte.
    Die regels… alsof we op een schoolreisje van de basisschool waren.
    Geen wapenbezit… ik ben inderdaad een aantal wapens kwijtgeraakt tijdens de controle, maar hebben ze dan nog niet door dat ik van bijna alles wel een wapen kan maken?
    Ik pakte een ander papiertje Kamerindeling.
    Fijn, kwam ik ook nog op een kamer met iemand anders te slapen.
    Onderzoekend liet ik mijn blik door de ruimte gaan en ik kon zo al een aantal dingen spotten waarmee ik in een handomdraai mensen mee kon vermoorden.
    Dit kan echt nog leuk worden.
    Ze hadden mijn lucifers en aanstekers dan wel afgepakt, maar ik wist nog tal andere mogelijkheden om vuur te maken.
    Al ergens heen lopend trok ik een appel en een reep chocolade te voorschijn die ik had meegesmokkeld vanaf het politiebureau.
    Die klootzakken wouden mij dit aandoen, dan kunnen ze ook best wel even een voorraad aan eten en drinken aan me afstaan.
    Met mijn gedachtes vele kanten op liep ik met mijn koffer achter me aan rollend door de gang.
    Zouden ze hier een sporthalletje hebben?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 1:25 ]


    Credendo Vides

    Sanne Hoogdoorn
    'Afleiden ja, mijn horloge stelen gaat waarschijnlijk nog niet helemaal goed, het vereist ook een beetje oefening en ik ben niet het makkelijkste eerste slachtoffer,' beantwoordde ik zijn vraag. 'Ik ben zelf een dief dus ik ben sneller op dit soort trucs verdacht, neem bijvoorbeeld Jasper en je hebt al meer kans op succes.'
    Ik glimlachte en gooide mijn vlecht weer op mijn rug. Ik hield van mijn lange haar maar probeerde het wel altijd uit mijn gezicht te houden.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Afleiden ja, mijn horloge stelen gaat waarschijnlijk nog niet helemaal goed, het vereist ook een beetje oefening en ik ben niet het makkelijkste eerste slachtoffer,' beantwoordde ze mijn vraag. 'Ik ben zelf een dief dus ik ben sneller op dit soort trucs verdacht, neem bijvoorbeeld Jasper en je hebt al meer kans op succes.'zei ze glimlachend en ggoide haar vlecht op haar rug."Ik zal het eens proberen voor de lol."zei ik maar."Dus jij zit hier voor alles dat temaken heeft met diefstal hé?" zei ik en dronk het laatste beetje bier op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja,' gaf ik toe. 'Ik heb het nooit kunnen laten om iets weg te kunnen halen bij de rechtmatige eigenaar maar als mijn ouders dat hadden geaccepteerd en een oplossing voor het "probleem" hadden gezocht inplaats van dat ik naar en opvangtehuis was gebracht zou ik hier dus niet zitten. Wat heb jij op je kerfstok dat je hier bent gedumpt omdat ze niet weten wat ze verder met je moeten?'
    Ik nam nog een paar slokjes van het bier.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Ja,' gaf ze toe. 'Ik heb het nooit kunnen laten om iets weg te kunnen halen bij de rechtmatige eigenaar maar als mijn ouders dat hadden geaccepteerd en een oplossing voor het "probleem" hadden gezocht inplaats van dat ik naar en opvangtehuis was gebracht zou ik hier dus niet zitten. Wat heb jij op je kerfstok dat je hier bent gedumpt omdat ze niet weten wat ze verder met je moeten?'zei ze en nam nog een slok bier."Ik heb een paar pogingen op vadermoord gedaan en winkels gesloopt."zei ik"Maar niet met veel succes.De laatste keer dat ik een poging deed was mijn vader me te slim af en elecktrokiteerde me met een taser die hij had gekocht.en toen werd ik voor een paar maanden vast gehouden in een cel en daarna naar her gebracht."zei ik en staarde wazig voor me uit."Mijn vader wilde alles perfect,maar ik was zijn grootste mislukking ooit.Hij verachtte me en ik hem,hij haatte me en vond de hond belangerijker dan ik."Haat borrelde zowat in me op,hij was perfect,maar perfect is slecht.Ik nam een nieuw flesje en opende het."Oké laten we het over een ander onderwerp hebben.Heb je hobby's ?" vroeg ik dan maar.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 1:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik dans, teken en zwem,' som ik op. 'En jij?'
    Zijn verhaal had me geschokt maar niet om wat Jason had gedaan maar omdat zijn vader hem zo had kunnen behandelen. Als iemand zoiets doet dan kan het niet aan het kind liggen dat hij op het slechte pad terecht komt. Waarschijnlijk ben ik de enige die altijd al zo in elkaar heeft gezeten.


    Remember to be ridiculous.

    Ignis Sualume pendel


    Her en der hoorde ik geschreeuw en gegil terwijl ik door de gangen van het gebouw liep.
    Serieus, waarom moeten mensen toch problemen zoeken als het zo voor de hand liggend is.
    Met een stuk appel in mijn mond slenterde ik verder de gang op, ondanks er hier meer dan een dozijn aan jongeren rondliep, was ik er nog geen enkele tegen het lijf gelopen.
    Ik zuchtte, misschien werd het maar tijd om mijn kamer op te zoeken om te kijken in wat voor een gehucht ik echt beland was.
    Mijn voeten liepen het pad terug dat ik gevolgd had en kwamen al snel uit voor een evenals grijze deur met nummer 1 erop.
    Typerend ging de deur open met een heel arsenaal aan gekraak, alsof dat het beveiligingssysteem van de kamer al was die me waarschuwde dat ik niet zomaar de ruimte moest verlaten.
    Ik liet me op één van de bedden ploffen en bekeek de ruimte eens goed.
    Hij was niet veel anders dan de cellen waar ik al wel eens een paar dagen in heb verbleven.


    Credendo Vides

    Jason van Huyse
    'Ik dans, teken en zwem,' somde ze op. 'En jij?'vroeg ze dan en keek me vragend aan."Ik drum,zing en verniel dingen."lachte ik niet dat ik er wat van kon,het maakte me gewoon zoals ik was behalve dat laatste dan."wel van welke dingen hou je? som maar op kleur ,dier enzovoort."zei ik en glimlachte lief.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Dieppaars, zwaluw, muziek, dansen, tekenen, water, de nacht, alcohol, roken, chocolade, aardbeien, zonnebloemen, eyeliner, Harry Potter, barbequen, de hongerspelen, stravaganza, fantasy- en historische films en romantiek,' somde ik op. 'Dat is een deel.'
    Een deel van de belangrijkste dingen waar ik van hou. Ik glimlach. Ik hou toch van behoorlijk wat dingen.


    Remember to be ridiculous.

    (sorry ik ga nu moeten slapen zie je morgen weer)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ja doei.]


    Remember to be ridiculous.

    [Hello, is hier iemand? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"


    Your make-up is terrible

    [Haai (:

    Wilt ehm *even opzoeken* Rikki Mysha meeten?]


    "Do you believe monsters are born or made?"