• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    We komen terug bij het vuurtje en ik ga rustig zitten terwijl ik een gepofte kastanje pak en opeet. Ik kijk even naar James en Dora en laat me daarna even achterover vallen.

    Dora || District 6

    We komen aan bij een kampvuur. Austin poft meteen neer om de grond, terwijl hij een kastanje eet.
    "Hoi, ik ben Dora." Grijns ik, en kijk de kring rond.

    [Zijn die andere 2 tributen nog online de laatste tijd? Ben te lui om terug te kijken haha.]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Nou één wordt eigenlijk door ons allemaal gespeelt aangezien die niet ingevuld is. En de andere is de eigenaar van deze topic alleen die heeft niet echt veel gereageerd.]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:09 ]

    [ Ok xd ]


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik plof naast Austin neer en kijk naar het vuurtje. Na een tijdje begin ik te knikkebollen en langzaam worden mijn ogen zwaar. Ik gaap en probeer mijn ogen open te houden. Dan val ik langzaam in slaap. Met mijn hoofd op mijn schouder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk even naar James die slaapt met zijn hoofd op zijn schouder. 'Heeft er iemand een slaapzak of zo?'vraag ik aan de rest.

    Dora || District 6

    "Heeft er iemand een slaapzak of zo?" vraagt James.
    "Ja, ik heb een slaapzak." antwoordt ik. Ik pak de slaapzak uit mijn rugzak en maak James zachtjes wakker.
    "Met een slaapzak slaap je lekkerder." zeg ik, en geef hem de slaapzak aan.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    Ik kijk even naar Dora en glimlach even. 'Wil je ook een gepofte kastanje?' vraag ik aan haar terwijl ik er één omhoog hou. Ik vraag me eigenlijk wel af of ze nog veel wapens heeft of zo. 'Heb je eigenlijk veel spullen?'vraag ik aan haar. Ik wist dat ze een rugzak en een slaapzak maar veder geen idee.

    [Kan/wil iemand straks Nathaniel meeten??]


    El Diablo.

    [Austin wil wel, alleen die zit met een hele groep bij een kampvuur xD Kan hem wel zo het bos insturen]

    Dora || District 6

    Ik pak de gepofte kastanje aan en stop hem in mijn mond.
    "Heb je veel spullen?" vraagt hij.
    "Valt wel mee. Ik weet niet wat jullie veel vinden. Ik heb 2 messen, een verbanddoos, een slaapzak, en de rugzak. Wat hebben jullie?"


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Redelijk veel'zeg ik en glimlach even. 'Ik heb een rugzak waarin een rolletje verband, een veldfles en een stukje brood inzit. En ik heb nog acht messen'zeg ik en wijs even naar mijn riem waarin messen inzitten. 'En James heeft een speer en veder weet ik nog niet echt en Guinevere een pijl en boog dat is ook het enige wat ik weet en Parwinkle hier'ik aai even door haar haar. 'Heeft geen wapens'zeg ik lachend en kijk even naar Dora.

    Dora || District 6

    Ik keek bewonderend naar zijn messenverzameling. Zo leek de twee messen die ik had plotseling wel heel kinderachtig.
    "Ben je goed in messen werpen?" vroeg ik aan Austin.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Ben je goed in messen werpen?'vraagt Dora nadat ze even bewonderend naar mijn messenverzameling heeft gekeken. 'Ja best wel'zeg ik en glimlach even. Ik kon eigenlijk wel goed messen werpen,ik gooide eigenlijk altijd op het punt waar ik naar gemikt had.

    Dora || District 6
    "Ja, best wel." Antwoord Austin glimlachend. Ik denk dat hij beter is dan hij wil toegeven, waarom zou hij anders zo veel messen bij zich hebben? Ik had dan wel messen, maar ik was er niet goed in. Het enige waar ik goed in was, was rennen.
    Het werd steeds donkerder, en James was al in diepe coma weggezakt.
    "Heb jij al geslapen vandaag?" vroeg ik. Hij zag er moe uit.


    If we burn, you burn with us. <3