• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    [Okay, smakelijk ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij ging me hard berijden, waardoor ik luid kreunde en voelde dat ik ging komen. Snel draaide ik ons om, zodat ik bovenop lag en ging uit hem, waarnaar ik luid kreunden klaarkom op zijn buik. Ik hijg het uit en tintelingen waren zo hevig en sloot even mijn ogen om bij te komen. Ik kijk hem lief glimlachend aan en pak zijn stijve vast en ging verder met hem aftrekken, zodat hij ook kan komen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij keek mij lief glimlachend aan, en ik keek hem nog altijd verlangend aan en hij pakte mijn stijve en ging verder met aftrekken. Ik genoot weer en toen kwam ik al snel ook schokkend klaar en kreunde ik luid. Ik hijgde en sloot mijn ogen om na te genieten. Wanneer ik na een tijdje weer op adem kwam opende ik mijn ogen en keek ik hem aan en glimlachte ik naar hem. 'Jij moest eigenlijk rusten.' grinnikte ik waarna ik een kusje op zijn mond plaatste en hem verliefd aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik knikte en keek hem aan terwijl ik me stilletjes aan weer opgewekt voelde worden.
    "Volgende keer als ik meega, wil ik je coach eens zien." Zei ik vastberaden en keek hem glimlachend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, 'dus je gaat mee?' grijns ik.
    Ik kijk haar aan, en grijns..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik knikte lachend en sloeg mijn armen om hem heen, ik wist dat ik niet lang zonder hem kon aangezien hij er voor me was wanneer ik het nodig had.
    "Ik wil dat je weet dat ik je graag zie," Glimlachte ik en ging op mijn tenen staan om hem te kussen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij komt ook luid kreunend klaar. Hij sluit zijn ogen om bij te komen en hijg zachtjes, eenmaal bijgekomen kijkt hij me glimlachend aan en ik naar hem. 'Jij moest eigenlijk rusten.' grinnikte hij en plaats een kusjes op mijn lippen en kijkt me verliefd aan. 'Ik heb al genoeg gerust, ik wou jou nu' zeg ik met een pruillip en druk mijn lippen teder op de zijne. 'Ik wou een zware handeling hebben' zeg ik lachend en por hem in zijn zij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik grijns breed, en sla mijn armen om haar heen.
    Ik druk snel mijn lippen op die van haar, en kijk haar aan.
    'Dan moet je wel inpakken nu hé?' zeg ik.


    El Diablo.

    Kurt

    'Nouhouu.' zei ik nep-beledigd waarna ik hem tegen zijn arm aan sloeg. Nou ja, het was niet echt slaan, het was eerder een tikje. Daarna begon ik te lachen, maar ontweek ik zijn blik. 'Oké, die opmerking kon ik verwachten.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik knikte snel en lachte opgetogen. "Wil jij me helpen?"
    Weer kuste ik hem en sloeg mijn hand liefdevol in zijn nek terwijl ik met het andere hand over zijn kaaklijn streek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Tuurlijk' grijns ik, en sla een arm om haar heen.
    'Waar beginnen we.' grinnik ik.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik lach en kijk hem lief aan. 'Ik hou gewoon om je te plagen, Kurt' zeg ik lief en druk mijn lippen op de zijne. Ik sla een deken om ons heen, vooral voor mij, want ik had het koud gekregen. Ik sla mijn armen rond hem heen, zodat hij warm tegen mij aanligt. 'Ik hou van jou' zeg ik fluisterend en kijk hem verliefd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "Kies maar," Grijnsde ik. "Je mag zelfs bepalen wat er mee moet als je wilt."
    Ik ging met mijn vinger over zijn borstkas en keek hem aan voordat ik weer naar binnen wandelde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    'Dat heb ik gemerkt,' zei ik lachend. 'En niet zo'n beetje ook.' Ik genoot er van om tegen hem aan te liggen en van de warmte, ik begon het best wel koud te krijgen. 'Ik hou ook van jou.' zei ik glimlachend waarnaar ik hem hartstochtelijk zoende. Ik vond het heerlijk warm in bed, maar had op één of andere gevoel toch nog een dubbel gevoel omdat het nog steeds in het ziekenhuis was. 'Wat denk je ervan? Zullen we samen een heerlijke warme douche nemen en daarna vragen of je weg mag?' vroeg ik waarna ik hem afwachtend aan keek.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    ik grinnik, en loop achter haar aan.
    'Dit gaat nog lang duren' lach ik.


    El Diablo.