• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Ik vroeg me af of het altijd zo zou zijn als ik bij Damon zou blijven.
    Dat zijn coach zijn sociale leven om zeep hielp omdat voetbal voor ging.
    "Dat is haalbaar denk ik." Zei ik met een kleine, vreugdeloze glimlach. "Blijf je contact houden?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Tuurlijk' glimlach ik.
    Ik druk een kus op haar lippen, en glimlach..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik gaf hem een kus terug en keek hem enigszins opgelucht aan, blij dat het misschien toch niet zo moeilijk zou worden.
    "Is je coach altijd zo bazig?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik knik, en lach.
    'Alleen maar omdat hij wilt dat Real Madrid het beste team is hoor' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Maar jullie zijn de beste," Zei ik en fronste even. "Ze hebben jou."
    Een kleine glimlach speelde op mijn lippen terwijl ik hem aankeek.
    "Geeft hij jullie eigenlijk wel ruimte?"



    [Moet naar muziekschool, ben rond 22uur wel online.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, 'wel als er geen groot toernooi is' mompel ik.
    'La liga is een van de belangrijkste dingen voor spanje'


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kreun zachtjes, doordat hij tegen mijn boxer aanwrijft en voel dat de mijne begint te groeien, maar dat wist ik al. Het ging toch niet zolang duren. Ik plaats mijn lippen teder in zijn nek en begin kusjes te geven en af en toe bijt ik zachtjes in zijn nek, om kippenvel te veroorzaken. Mijn handen gelijden naar zijn boxer en trek het behendig uit, na zoveel keer seks te hebben met Kurt, gaat het met uitkleden beter. De mijne volgt daarna ook en ik duw zijn benen iets uit elkaar, waarnaar ik beter kan wrijven tussen onze lichamen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij duwde mijn benen iets uit elkaar zodat het wrijven gemakkelijk ging. Ik had ondertussen ook al gevoeld dat hij ook een stijve had gekregen. Hij kuste me in mijn nek en beet zachtjes waardoor ik kippenvel kreeg. Het zorgde ook voor dat ik hete rillingen voelde door mijn hele lichaam. Ik genoot van de wrijvingen en drukte daarna met mijn heupen tegen hem aan waardoor het gevoel in mijn onderbuik heviger werd. Vervolgens wreef ik op hetzelfde ritme met hem mee


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes en tintelingen kwamen in mijn onderbuik, omdat hij mee wreef in mijn ritme. Ik draaide ons soepel om, zodat hij boveop me lag en duwde hem zachtjes overeind, zodat hij op me zat. Het was een hint, dat hij me moest berijden en ik keek hem verlangend aan. Met mijn ene hand ondersteunde ik hem bij zijn onderrug en de andere hand pakte ik zijn stijve vast en trok hem zachtjes af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij draaide ons soepel om zodat ik bovenop lag en duwde me zachtjes overeind zodat ik op hem zat. Ik begreep de hint toen hij mij verlangend aan keek en glimlachte lief. Ik plaatste mijn handen bij zijn heupen als ondersteuning voor mezelf en ging zo zitten dat hij gemakkelijk bij mij naar binnen kon glijden en begon eerst met een zacht ritme. Het ging steeds gemakkelijker, omdat we het al vaak gedaan hadden. Maar iedere keer werd het op één of andere manier steeds weer heviger, en ik wist niet eens dat dat wel mogelijk was. Hij ondersteunde mij bij mijn onderrug en met de andere hand pakte hij mijn stijve vast en trok hij me zachtjes af waardoor ik al wat luider kreunde en genietend mijn ogen sloot.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij plaatste zijn handen bij mijn heupen als ondersteuning voor zichzelf en ging zo zitten dat mijn stijve gemakkelijk bij hem naar binnen kon glijden en begon eerst met een zacht ritme. Ik kreunde van genot en voelde hete tintelingen in mijn onderbuik. Ik hoorde hem luider kreunen en zag dat hij genietend zijn ogen sloot, omdat ik hem zachtjes aftrok. Af en toe kneep ik zachtjes in zijn stijve en trok hem wat harder af. Mijn benen buig ik en voelde dat het gemakkelijk ging met stoten en voelde het dieper gaan. Ik kreunde zachtjes zijn naam en beweegde ook zacht mee met het ritme.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Hij kneep af en toe zachtjes in mijn stijve en trok me wat harder af waardoor ik nog luider kreunde. Hij boog zijn benen waardoor het stoten makkelijker ging. Ik hoorde dat hij mijn naam zachtjes kreunde en hij bewoog met mij mee. Ik voerde de tempo iets op en zette mijn nagels zachtjes in zijn huid uit reflex van genot en ik kreunde nogmaals, maar deze keer nog harder. Mijn ademhaling was verre weg van regelmatig en ik hijgde bijna.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Hij voerde de tempo iets op, waardoor ik luider kreunde en redelijk begin te hijgen. Een mengelmoes van genot en warme tintelingen gingen door me heen. Ik hoorde zijn ademhaling en hij hijgde ook zachtjes. Mijn hand die op zijn onderrug lag verplaatste ik naar zijn heup om af en toe, als hij naar beneden ging, dat ik hem harder trok naar beneden. Met mijn andere hand trek ik hem nu hard af en streel af en toe zachtjes over zijn eikel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik voelde dat hij zijn hand verplaatste naar mijn heup om me af en toe harder naar beneden te trekken. Hij trok me nu harder af met zijn andere hand en streelde af en toe zachtjes over mijn eikel waardoor ik het bijna niet meer hield. Ik begon hem op mijn hardst te berijden en zuchtte opgewonden. Ik wist dat het niet lang meer ging duren voordat ik tot mijn hoogtepunt zou komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik kom zo terug! Heb honger! D: )


    One Who Travels A Higher Path.