• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Ik wist niet goed wat ik er van moest denken of wat ik moest zeggen, dus staarde ik zwijgend naar de televisie voor een tijdje.
    "Wanneer moet je gaan?" Vroeg ik na een lange stilte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zucht, en kijk weg.
    'Om er overmorgen te zijn, waarschijnlijk morgenavond' zeg ik zacht..


    El Diablo.

    KaoruKun schreef:
    Blaine Anderson:

    Ik glimlach lief naar hem, omdat hij me verlangend aankijkt en me wou. Ik kon hem zo snel opgewonden krijgen, wat toch leuk is. Snel kijk ik naar de deur en spring ik behendig van Kurt en het bed af, waarnaar ik met snelle passen naar de deur loop en hem op slot draai. Vervolgens loop ik naar het bed toe en spring ik weer op Kurt, waardoor ik expres redelijk hard op zijn bobbel kom. Om hem meer op te winden. Ik doe mijn shirt uit en gooi het ergens op de grond, waarnaar ik hetzelfde doe met Kurt's zijn shirt.

    (Ik reageer op het andere topic, dan ben ik even de dokter! (: )


    Kurt

    Ik keek hem verbaasd aan toen hij behendig van mij afsprong en met snelle passen naar de deur liep. Maar toen zag ik toen hij het op slot draaide en snapte ik het al en begon ik zachtjes te grinniken. Vervolgens liep hij weer naar het bed toe en sprong hij op mij, waardoor hij redelijk hard op mijn stijve terecht kwam. Een soort 'Ah' geluidje verliet mijn mond, uit genot. Daarna trok hij zijn shirt en gooide het op de grond. Hetzelfde deed hij met mijn kleding zodat onze bovenlichamen bloot waren. Hij zat nog altijd op mijn stijve, en ik ging een beetje recht zitten zodat ik met mijn handen bij zijn broek kon komen en trok het uit. Hetzelfde deed ik met mijn broek en ging vervolgens weer op mijn rug liggen en trok hem boven op me, en wreef met mijn boxer tegen de zijne aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik voelde me plots erg rot en had het gevoel dat ik elk moment kon huilen aangezien ik het hier erg moeilijk mee had.
    "En je kan er echt niet onderuit?" Vroeg ik onzeker.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Misschien' zei ik, en pakte mijn telefoon.
    Ik belde de coach en zette het op luidspreker, wachtend tot hij opnam..


    El Diablo.

    Quinn

    Automatisch kroop ik dichter naar hem toe en wachtte gespannen af tot zijn coach zou afnemen en durfde tot die tijd geen kik te geven.
    Ik vouwde mijn handen in elkaar en drukte ze stevig tegen me aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Na een tijdje nam hij op.
    'Damon, wat is er?' mompelde hij.
    'Kan ik niet later naar Spanje komen?' zucht ik.
    Ik hoor hem wat mompelen.
    'Nee, dat kan niet, je wist dat dit soort dingen zouden gebeuren als je een profvoetballer zou worden.' bromt hij, en hangt op..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik was redelijk teleurgesteld en keek Damon pijnlijk aan. "Je hebt het geprobeerd."
    Ondanks in toch glimlachte, kon ik de teleurstelling niet verbergen in mijn stem waardoor ik me automatisch nog slechter ging voelen.
    Ik verontschuldigde mezelf snel en wandelde even naar de tuin aangezien ik frisse lucht nodig had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zucht, en kijk nog even naar de tv.
    Daarna sta ik op, en loop naar de tuin.
    'Dus.. je gaast niet mee?' vraag ik zacht...


    El Diablo.

    Quinn

    Vaag was ik me er van bewust dat er een traan over mijn wang gleed, maar toch deed ik niet eens de moeite om hem weg te vegen.
    Ik wilde iets zeggen, maar de krop in mijn keel weerhield me er van waardoor ik me langzaam naar hem toe draaide.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zucht, en loop naar haar toe.
    Ik trek haar in een knuffel, en streel zachtjes over haar rug.
    Wat moet ik nou doen..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik had het gevoel alsof dat zijn knuffel alles alleen maar erger maakte waardoor ik me niet langer in kon houden en in tranen uitbarstte.
    Mijn eerste reactie was dat ik me dichter tegen hem aantrok.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik zucht, en hou haar vast.
    'Ik kan jullie altijd later de tickets opsturen, als het toernooi echt begint?' stel ik zachtjes voor..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:27 ]


    El Diablo.

    Quinn

    Ik knikte en veegde snel mijn gezicht droog voordat ik hem weer aankeek.
    "Maar hoe lang zie ik je dan niet?" Vroeg ik zacht en keek naar hem op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Een week' mompel ik.
    Ik kijk haar aan, en streel langs haar wang..


    El Diablo.