• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Quinn

    "Hangt er vanaf wat je wilt dat ik mee moet nemen," Lachte ik en trok hem mee naar mijn slaapkamer waar ik een grote koffer van onder mijn bed haalde.
    Ik klikte hem open en glimlachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik lach, en plof op haar bed neer.
    'In elk geval kleren enzo' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan en ging even nadenken. 'Lijkt me een goed plan' zeg ik lief, waarnaar ik eruit spring en Kurt teder optilde en samen met hem naar de badkamer liep. Ik zet hem neer en doe de kraan open van de douche en ga samen met hem in de douche staan. En genoot van het warme water en hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blijkbaar voel je je echt een stuk beter.' zei ik glimlachend, doelend op dat hij me weer optilde. Ik was echt heel erg opgelucht daarover, maar dat had ik al best vaak gezegd geloof ik. Ik genoot van de warme stralen water over mijn lichaam en ik keek Blaine aan. 'Als we weg mogen gaan, gaan we dan naar huis of gaan we dan naar school?' vroeg ik. De lessen waren wel al begonnen, maar we hadden de laatste paar dagen al heel veel van school gemist.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Je meent het?" Lachte ik vrolijk en trok enkele schuiven en kasten open die vol zaten met allerlei kledij van mezelf.
    "Ga u gang," Grinnikte ik en wandelde zelf naar een lade waar ik in begon te neuzen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Ik heb ooit gehad dat ik mijn kleren was vergeten, kon ik mooi een nieuwe garderobe aanschaffen' lach ik.
    Ik vis maar wat kleding eruit, en gooi het grijnzend in de koffer..


    El Diablo.

    Quinn

    "Dat is...dom," Grinnikte ik en haalde twee bikini's boven. "Hé, wat denk je? deze of deze bikini? Of beide?"
    Als je naar een warm land trok, kon je beter altijd een bikini meepakken.
    Een meisje kon trouwens toch nooit te veel spullen meenemen, toch?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 1:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Beide' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan, en leun tegen de lege kast..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik wandelde rustig naar de koffer en legde de bikini's er netjes in om vervolgens weer op zoek te gaan naar andere dingen die absoluut mee moesten.
    "Vind je coach het eigenlijk wel goed dat ik meekom?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Tuurlijk, Coentrao heeft een keer heel zijn familie meegebracht' grinnik ik.
    Ik kijk haar aan, en lach een beetje..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik knikte even en ging weer aan de slag.
    Voorzichtig begon ik in mijn grootste kast te neuzen en haalde er wat kleren bij die ik ook in de koffer legde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik plofte neer op de grond, en speel wat met mijn Iphone.
    Soms kijk ik even op, en speel dan weer verder..


    El Diablo.

    Quinn

    Na een tijd was mijn hele koffer ingeladen en moest ik er op gaan zitten om hem weer dicht te krijgen.
    "Ik ben klaar," Glimlachte ik en sloot de klepjes van de koffer. "Zo, ik denk dat ik alles bij heb."


    [Ik moet zo dadelijk weg aangezien ik ga shoppen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, en knik.
    'Weten Blaine en Kurt al dat ze morgen weg moeten?' vraag ik..


    El Diablo.

    Paintball schreef:

    Kurt
    'Blijkbaar voel je je echt een stuk beter.' zei ik glimlachend, doelend op dat hij me weer optilde. Ik was echt heel erg opgelucht daarover, maar dat had ik al best vaak gezegd geloof ik. Ik genoot van de warme stralen water over mijn lichaam en ik keek Blaine aan. 'Als we weg mogen gaan, gaan we dan naar huis of gaan we dan naar school?' vroeg ik. De lessen waren wel al begonnen, maar we hadden de laatste paar dagen al heel veel van school gemist.


    Blaine Anderson:

    ‘Het komt gewoon door jou, dat ik me beter voel, Kurt’ zeg ik lief. Ik zei maar niet, dat ik me toch wel af en toe misselijk voelde, maar voor de rest voelde ik me gewoon fit. Ik denk dat ik straks wel weer moe werd, want zo voelde ik het wel aan. ‘Ik denk beter dat we naar huis gaan, we hebben toch al best veel lessen gemist, dat is het nutteloos als we nog even daar gaan’ zei ik zuchtend en hield hem teder vast. ‘En trouwens Quinn, zei toch dat Damon ons uitnodigde voor Spanje, wanneer zou dat zijn dan?’ vraag ik aan Kurt, terwijl ik nadacht.


    One Who Travels A Higher Path.