• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    IsabellA

    Ik kijk om naar Austin. 'Ja het gaat wel. Gewoon beetje duizelig.' ik wacht even tot het ergste wegtrekt. ik haal diep adem en kijk naar de nieuwe golf. Ik negeer de duizeligheid en ga erop af. Ik spring op en voel dat het mis gaat. Alles begint te draaien. Ik weet niet meer wat boven of onder is. Ik kijk om me heen en voel hoe ik word meegesleurd door de stroming. De lucht wordt uit mijn longen geslagen. Gedesoriënteerd zwem ik een richting op. Ik kom aan het oppervlakte en Begin te hoesten. Ik pak mijn board vast en hou die stevig vast. Ik sluit vermoeid mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zie opeens dat Isabella een paar keer kopje ondergaat en wordt meegetrokken door de stroming. Ik wil er al opaf zwemmen maar ze weet zelf een weg te vinden naar het strand. Ik ren heel gauw het water uit en loop nar haar toe. Ik til haar op en breng haar naar de handdoek. Ik kijk even bezorgt naar haar en weet even niet wat ik moet doen.

    Isabella


    Ik hoest nog een keer en sluit mijn ogen. 'En toen verzoop ik bijna.' Ik ga met mijn hand over mijn gezicht en sluit mijn ogen. De duizeling trekt langzaam weg. 'Ik denk dat dat spul nog niet helemaal uitgewerkt is.' Ik bijt op mijn lip en kij Austin aan. 'Ga jij maar weer. Ik blijf wel hier.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik zucht even en kijk eraan. 'Ik zei toch dat surfen geen slim idee was' zeg ik tegen haar. Ze kijkt me aan en zegt dat ik wel weer kan gaan en dat zi hier blijft. Ik schud mijn hoofd. 'Wat denk je nou zelf? Dat ik je gewoon alleen laat? Ik blijf gewoon bij je hoor.'zeg ik en ga op mijn handdoek liggen. Ik draai mijn hoofd zodat ik er kan aankijken.

    Isabella

    'Ik wil gewoon dat jij kan doen wat je leuk vindt.' ik draai mijn hoofd naar hem toe en glimlach. 'Het gaat wel weet en heb je al nagedacht?' Ik kijk hem grinnikend aan. 'Anders verzin jij iets om te doen.' Ik sluit mijn ogen en wacht af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Als jij maar bij me bent is het al goed'zeg ik met een glimlach. Ik denk even na,het moet wel iets rustigs zijn. Ik kijk even om me heen en sta op. 'zo terug'mompel ik waarna ik naar het ijskraampje loop en twee ijsjes bestel. Ik kijk nog even of ik iets zie wat we veder kunnen doen en loop dan naar Isaabella terwijl ik van mijn ijsje lik. 'Open je ogen is'zeg ik lachend als ik het ijsje voor haar gezicht hou.

    Isabella

    Ik open mijn ogen en kijk recht tegen een ijsje aan. 'Mm lekker.' Ik pak het ijsje aan en ga recht op zitten. Ik geef Austin een kus en kijk dan naar het water. Ik neem een likje van mijn ijsje. Ik zie dat Austin een likje wil nemen. In een reflex duw ik het ijsje tegen zijn neus. Lachend kijk ik hem aan. 'Je bent iets uitgeschoten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk haar nep-boos aan. 'Dat deed je niet!'roep ik en voordat ze het weet heb ik met mijn ijsje een streep op mijn wang gemaakt. 'Ooh je hebt een klein vlkeje op je wang'zeg ik serieus. Mijn lach inhouden ben ik inmiddels heel goed in geworden.

    Isabella

    'O echt waar? Zou je het even weg kunnen halen?' ik kijk hem glimlachend aan en neem een likje van mijn ijsje. 'Ik weet niet waar het vlekje zit,' zeg ik serieus. Ik kijk hem aan en lach. 'Er zit trouwens ook iets op je neus.' Ik neem nog een likje en kijk glimlachend naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grijns en lik voor de grap het ijs van haar wang. 'Het is weg'zeg ik serieus en wacht grijnzend op haar reactie. Zelf veeg ik het beetje ijs van mijn neus en lik aan mijn ijsje.

    [Ben er weer ,England was echt leuk geez, wat heb ik allemaal gemist?!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol sliep met me BFF in de tent alleen we kregen ruzie xd gelukkig ging het wel goed. whaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Welkom terug xD Je hebt gemist dat uhhm, Ze gingen allemaal uit. En toen kreeg Issabella wat in der drankje. Austin is heel boos geworden en heeft ie gasten in elkaar geslagen. Maar die gasten haddenn een mes dus toen heeft Isabella hem wegetrokken. Nu zijn ze met ze alle op het strand en ze hebben bedacht vanav. een kampvuur te maken en daarvoor te gaan bbqe]

    [En dat was allemaal nog dezelfde dag? En als dat zo is, kan iemand anders Danny hoalen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Owja reageer vanav. niet/weinig. Heb namelijk buren bbq dus ben er tot laat niet. Misschien dat ik soms reageer via mobiel,maar denk ik niet]