• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik huur ook een plank en ren het water in, ik peddel naar een golf en neem hem half, want na zes seconde val ik er vanaf.
    "Record!" Roep ik lachen als ik boven kom. Ik pak mijn plank vast en kijk naar Ian.
    Hoe hij door het water gaat, zo soepel, en dan die spieren gewoon zo...
    Wacht, doe ik dat nu ook al bij Ian? En Austin dan. Omg!
    Ik schud mijn hoofd en klim op mijn plank.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik lach en kijk hoe Danny het doet. 'Let op je balans,' schreeuw ik naar hem. Zelf peddel ik ook weer op golven af. Het voel heerlijk om zo door het water te gaan met het zonnetje op je rug.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knik wat afwezig en staar naar Ian, hoe hij surft, hoe hij door het water glijdt.
    Ik zit zo naar hem te kijken dat ik niet merkt dat ik omgegooit word door een golf.
    Hard proestend en gedesoriënteerd kom ik boven ik probeer met mijn handen mijn plank te vinden.

    [Sorry was even weg]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik spring lachen van mijn board af en duw Danny de zijne toe. 'Wat was dat nou weer?' ik lach. 'Je kan het beste dat touw om je enkel doen. Dan raak je je board niet kwijt.' Lachend ga ik weer op de mijne liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik eh- lette niet op." Zeg ik en klim op het board dat Ian me toe duwde.
    Ik pak het enkelbandje en doe hem om mijn enkel. Dan kijk ik naar Ian.
    "Ik was afgeleid." Zeg ik dan en ga op mijn board liggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian


    'Afgeleid?' ik kijk hem lachend en hoofdschuddend aan. 'Met surfen moet je opletten. Anders verlies je je balans.' Ik grinnik. 'vooral in het Begin moet je constant gefocust zijn.' ik kijk hem grijnzend aan. 'Beginners kunnen het anders niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik geef Ian een duwtje.
    "Jij zal het allemaal wel weer tegen hé." Lach ik even en gooi wat water in zijn gezicht.
    Ik haal een keer diep lucht als ik weer nadenk over hoe leuk Ian is, hoe hij eruit ziet en zo.
    Ik tik met mijn handen op mijn board. Dan kijk ik Ian aan.
    "Kun jij trukjes?" Vraag ik dan en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Man je gooit zout in mijn ogen!' ik lach en knipper met mijn ogen. 'Natuurlijk kan ik trucjes! Dat je dat nog
    Moet vragen!' Ik peddel op een golf af, pak die met gemak en doe een paar trucjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik klap even als Ian een paar trucjes doet.
    Zo goed wil ik ook kunnen surfen joh!
    Ik staar naar Ians lichaam en merk niet wat er om me heen gebeurd, mijn evenwicht houd ik wel in de gaten, maar voor de rest merk ik niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awhn serieus? Nog een reactietje? xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik glimlach en peddel terug naar Danny.
    'Trucjes pas als je kan surfen. Als je veel oefent deze vakantie al.' ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik geniet van de zon en denk aan Alice. Ik slaak een diepe zucht en open mijn ogen weer. Ik zal haar nooit vergeten, maar zou ik er wel ooit over heen komen? Ik zo het niet weten.

    [ben heel misselijk. Dus ga nu echt]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik schrok op toen Ian ineens voor me zit.
    Hij sluit zijn ogen even, vrijwel meteen laati k mijn ogen even over zijn lichaam gaan. Wanneer hij zijn ogen weer opend kijk ik weg.
    "Waar dacht je aan?" Vraag ik wanneer hij zuchte.
    Ik denk dat ik het wel weet.

    [Okee slaap ze. Ik word ook altijd misselijk als ik moe ben, of slaapdronken, en dan wil je me niet meemaken xd.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik ben weer thuis,maar volgens mij gaat iedereen net of niet?)

    Ian

    Ik kijk op naar Danny en glimlach nep. 'Ik dacht aan Alice,' zeg ik met Hese stem. Ik ga met mijn hand door mijn natte haar en ga liggen op mijn board. Ik sluit mijn ogen en blijf even liggen. Ik voel hoe mijn board op en neer deint. Het voelt wel lekker.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne