• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja dat van gevecht en in drankje wel maar dat ze bedacht hebben dat ze gaan bbqe en kmpvuur is de dag daarna, vandag zeg maar en ik laat Austin Danny wel halen]

    [Okee hoe laat is het? Want doe anders maar dat Danny bij het zwembad is of zo? En dat hij het niet mee heeft gekregen. xd]]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Heey,ik ga even kijken waar Danny is,ik heb hem gister ook al niet gezien'zeg ik tegen Isabella en sta op. Ik loop naar de camping toe en kijk in de tenten. Ik zie Danny nergens in een tent liggen dus loop ik weer weg, Misschien bij het zwembad? Ik loop naar het zwembad en zie Danny. 'Danny! hier ben je!'roep ik lachend. Ik voel nog even kort aan de wond op mijn hoofd. Eigenlijk deed die best pijn maar ik liet het totaal niet merken bij Isabella,gewoon omdat ze zelf al genoeg problemen had door dat drankje.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:27 ]

    TrueKlainer schreef:
    [Okee hoe laat is het? Want doe anders maar dat Danny bij het zwembad is of zo? En dat hij het niet mee heeft gekregen. xd]]

    [Ow tja dan moet ik reactie nog aanpassen,het is 12 uur of zo. Dus pas reactie even aan dat die bij zwembad is.]

    [Yay net nieuwe VANS gehad :D Roze-paars-zwart :P]

    Danny

    "Danny! Hier ben je!" Hoor ik ineens achter me.
    Ik kijk om en zie Austin. "Hooi!" Zeg ik en zwaai naar hem.
    "Ik was jullie kwijt, gister ook al." Grinnik ik.
    Ik leun op mijn ellebogen en kijk naar austin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oh cool,die kleuren! Volgens mij heeft een vriendin van mij die ook haha]
    Austin
    'Ja wij konden jou ook nergens vinden,ik heb je vandaag overal gezocht'zeg ik en kijk hem even aan. Ik ga op een bedje zitten en dan zodat ik nog steeds kan kijken. 'Pff je hebt wel wat gemist gister hoor,eigenlijk moet je blij zijn dat je niet mee was'

    deze :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik kijk naar Austin die gaat zitten.
    "Wat is er dan gebeurd?" Vraag ik nieuwsgierig en kijk hem aan.
    Blij zijn dat ik er niet bij was? Wat is er nu gebeurd?
    Ik ga rechter zitten en kijk hem vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg iedereen is hier offline, dat is nieuw xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nice,zijn niet helemaal zelfde]

    [Sorry moet nu gaan post zo verhaal op mobiel xD]

    [Awn, okee]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Vet droog loop ik in Engeland in stadje Canterbury loop ik een tweedehands spellen winkel in, zie ik Assasins greed revelations voor 14 pond ik kijk naar de leeftijd staat er 15 jaar en ouder, terwijl het hier 18 jaar en ouder is, ik heb hem meteen gekocht xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga hem even downloaden op me Playstation en spelen, ik ben straks wel weer online. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nou we zijn met ze vijfe uitgegaan Ian,Isabrlla,Jasmine,Jayson en ik. En toen was er dus iets in Isabella's drankje gegooit. Nou ik ben dus boos geworden en heb die gast op zijn bek geslagen. Ian ttok.me weg en ik heb daarna Isabella naar buiten gebracht. Daar stond die gast dus met ern vriend en hij zat dus een beetje pijnlijk te lachen. Ik heb dus Isabella aan Ian gegeven en ben met die jongens in gevecht gegaan. Uiteindelijk heb ik dus een wond op mijn hoofd gekregen. En een jongen trok een mes dus heeft Isabella al haar kracht verzamelt en het mes uit zijn handen getrapt en mij meegtrokken. Nou dat is er dus gebeurt' sluit ik het verhaal af en haal even diep Adem. Er is veel gebeurt..