• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Met open mond kijk ik Austin aan.
    "En dát heb ik niet mee gekregen?" Vraag ik en kijk naar hem.
    "Wat heftig, ik weet niet wat ik had gedaan als ik er bij had geweest." Zeg ik dan.
    "Gaat het verder wel goed?" Vraag ik en kijk Austin aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella[/

    Ik zucht en ga staan. Austin had Danny vast gevonden. Ik pak de waardevolste spullen van mij en Austin en loop de camping op om Austin en Danny te zoeken. Ik zucht. De hoofdpijn kwam weer opzetten. Ik slenter naar het zwembad in de hoop dat ze daar zijn '

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 19:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'mert mij wel ja, maar zullrn we ergens anders heen gaan ofzo?' vraag ik aan Danny en kijk hrm vragemd aan. Hij svhok net wel aardig maar dat snap ik wel,het eas ook best hevig.

    Isabella

    Ik kijk om me heen en zie Danny en Austin staan. 'He! Liet je me weer achter?' Lachen loop ik naar ze toe. 'of was je mij even vergeten?' Lachen kijk ik om me heen. Mijn blik blijft op het barmeisje hangen, maar ik besluit haar te negeren. 'Ik heb de waardevolle spullen meegenomen. De rest
    Ligt nog op het strand.' ik geef Austin zijn mobiel en glimlach. 'Hoi Danny lang niet gezien.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Hoi." Glimlach ik naar Isabella.
    "Tja, ik kon jullie nergens vinden, en jullie blijkbaar mij ook nergens." Lach ik en schud mijn hoofd even.
    "Maar goed, gaat het goed met jou Isabella?" Vraag ik aan d'r en kijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik luister Q radio]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik glimlach. 'Austin heeft het je al verteld, niet?' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Het gaat wel. Alleen af en toe duizelig en heftige hoofdpijn. Maar verder gaat het prima. Goed genoeg om de dag niet te verpesten. Dus gaan jullie mee terug naar het strand?' ik kijk ze vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [{weet Danny al dat Isabella en Austin iets hebben?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Joa]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    "Ja, ik wil wel mee. O, en weet je wat ze je hebben gegeven?" Vraag ik terwijl ik opsta.
    "O en waar is Ian?" Ik kijk Isabella aan, ik wil surfen maar heb wel zijn hulp nodig natuurlijk.
    Ik rek mezelf even uit en kraak mijn nek en knokkels even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Ik zou het niet weten. Ik drink ook nooit Zoveel alcohol. Het zou wel iets van een slaapgoedje zijn of verdoving ofzoiets. In ieder geval dat ze me iets aan zouden kunnen doen. Nou ja... Als Austin er niet was geweest. En ik denk dat Ian bij de tent is' ik glimlach en kijk Danny aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Okee, dan ga ik hem zoeken en vragen of hij mee wil oké." Zeg ik en loop met een sprongetje weg, ik kijk achterom en lach even dan ga ik naar de tenten en kijk rond.
    "O Ian, ik wil surfen, ga je mee naar het strand?" Vraag ik met een hoog stemmetje dat echt nergens op sloeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik loop de tent uit en kijk recht in het gezicht van Danny. 'Ja. Ik ga wel mee surfen. Zijn de andere ook op het strand?' Ik loop mijn tent weer in om een handdoek te pakken. Ik kijk Danny grijnzend aan. 'Zijn de andere ook op het strand? Jasmine en Jayson wel, maar Isabella en Austin?' Ik loop al richting het strand en kijk om. 'Kom je dan nog?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik ga naast Ian lopen.
    "Hé? Eh nee, Austin en Isabella zijn nu bij het zwembad, wat dan?" Ik kijk naar hem.
    "O laat maar." Lach ik en geef Ian even een duwtje.
    "Ik wil surfen." Zeg ik en spring even op en neer.
    Het leven is eerlijk gezegd veel leuker als je het van de andere kant bekijkt, de vrolijke kant dan hé. Ik glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Nee gewoo handig om te weten waar iedereen is.' ik gooi mijn handdoek op de grond en loop naar het huurbedrijfje. Ik huur een surfplank en ren het water in. Vlug pak ik een paar Golven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne