• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Wat is er eigenlijk in de verhaallijn met die andere rollen gebeut,omdat ze nooit meer reageren?xD)

    Isabella

    Ik kijk Austin aan. Danny en Ian waren weg, dus waren we weer met zijn tweeën. Ik voelde me bekeken dus kijk ik om om te kijken wie het was. Het verbaasde me niet, het barmeisje. Ik kijk Austin weer aan en drukte mijn lippen op de zijne. Omdat ik het fijn vond, maar ook om dat barmeisje jaloers te maken. Ze wilde immers mijn Austin.... Ik grinnik om mij gedachtes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ja dat weet ik oOk niet. Die gaan gewoon hun eigen gang.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (oke is goed,maar omdat er nu eigenlijk wel weinig rollen over zijn dacht ik er even aan xD)

    Austin
    Ik voelde Isabella's lippen op de mijne en glimlachte even. Daarna zoende ik haar terug en sloeg me armen om haar heen. Ik tilde der iets in de lucht en verbrak de zoen niet.

    Isabella

    Ik sla mijn benen om zijn middel en kruip dichter tegen hem aan. Ik lik over zijn lippen en ga met mijn hand door zijn haren. Ik weet dat het meisje nu toekijkt en dat maakt dit nog fijner. Het geeft me het gevoel dat ik ook iets kan krijgen en dan wel de leukste jongen van aarde!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik open mijn mond als ik haar tong over mijn lip voel en voel daarna haar tong naar binnen glijden. Ik vindt al snel haar tong en mijn tong begint er mee te spelen.

    [xD echt fun in zo'n andere topic heb ik zo'n homo gemaakt maar dan overdreven,is echt leuk om te spelen ]

    ( ik kan weer reageren, wifi deed raar hier op decamping, wat iser gebeurd, en waar kan ik inspringen.

    Isabella

    Even laat ik het zo doorgaan maar kijk Austin dan aan. 'En al iets verzonnen?' Ik grinnik en houd me goed vast. Ik kijk om me heen en zie het barmeisje me hatelijk aankijken. Ik negeer het en wend me weer tot Austin. 'Ben benieuwd wat je verzonnen hebt.' Grijnzend en nieuwsgierig kijk ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waar je was gebleven met Jayson denk ik?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Dat lukt niet als jij me steeds afleid'zeg ik en druk op haar neus. 'Maar we kunnen wel uhhm'zeg ik en denk even na. 'Laten we gewoon weer naar het strand gaan,gaan we gewoon kloten in het water ofzo'zeg ik en loop naar het strand toe.

    jasmine

    'ja hoor natuurllijk mag je mij insmeren' lach ik en ga op mijn buik liggen. ' ik heb helemaal geen zin om thuis weerr te cheerleaden met die stomme coach' zucht ik.

    Isabella

    'Hoezo leid ik je af,' vraag ik hem grinnikend. Ik kijk om en zie hoe hij naar het strand loopt. In het water zie ik Danny en Ian surfen. Ik zucht. Ik had er ook veel zin in, maar de kans dat ik weer duizelig werd was groot. 'We kunnen ehm...' Ik kijk Austin aan. Wat konden we doen? Ik wist het even niet. 'Misschien kunnen we met zijn alle een boot huren.' ik kijk hem opgewekt aan. 'Of een kano met zijn tweeën?' Ik grinnik en kijk hem afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jij kan echt gedachte lezen hea O.o, Dat van die boot had ik ook in gedachte,alleen toen dacht ik van is een boot huren niet een beetje duur?xD]