• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, als je woordenschat niet zo uitgebreid is dan is het meestal wel zo dat dat niet opeens groter word :P maar woordkeuze hoeft niet altijd hetzelfde te blijven, het is wel vaak zo, maar hoeft niet altijd.

    Oh wat ik trouwens heb is dat het varieert per 'mood' waar ik in zit. Ik schrijf soms Engelse verhalen die ik echt vind zuigen qua woordkeuze, plot en shizz, maar op andere momenten lijken de zinnen er beter uit te komen :/ Oh damn my mind works in weird ways.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je link doet het niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    We hebben onze eerste recensie binnen (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Leuk zeg!


    Aan niets denken is ook denken.

    62442 schreef:
    We hebben onze eerste recensie binnen (:

    Dat is een erg positieve recensie zeg, maar ik zou de fouten die ze heeft genoemd wel meenemen voor jullie volgende boek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is een erg positieve recensie zeg, maar ik zou de fouten die ze heeft genoemd wel meenemen voor jullie volgende boek.


    Uiteraard. Het zou dom zijn om er niet van te willen leren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Frodo schreef:
    Mijn oude username was Philyra ;D

    maar dit is echt awesome ja!


    Haha ik las dat en ik zag daar staan : 'geschreven door Philyra.' Ik dacht OMG heb jij (bes) een boek geschreven dat nu uitkom! Maar toen las ik verder en zag ik dat dat niet zo was (;
    haha , maar het is echt wel enorm awesome. Echt geweldig van jullie.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik ben jaloers.:$


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    Ik ben jaloers.:$


    Same here. Wil ook wel een boek uitgeven.


    Aan niets denken is ook denken.

    Met zes een boek schrijven lijkt me niet handig.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    Met zes een boek schrijven lijkt me niet handig.


    Nou, het is ons wel gelukt (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoe ging het trouwens in z'n werk met de uitgever?
    Je stuurde het op en toen?
    Moest je ook nog een keer naar 'hun' heengaan of zo?

    Strider schreef:
    Hoe ging het trouwens in z'n werk met de uitgever?
    Je stuurde het op en toen?
    Moest je ook nog een keer naar 'hun' heengaan of zo?


    Nee. Alles ging via de mail en telefoon.
    In ons geval is dat sowieso het gemakkelijkst, omdat we met zo veel zijn en als je na zo'n gesprek het nog eens moet vertellen aan vijf anderen, dan gaat er natuurlijk wat informatie verloren.

    We hebben het manuscript gemaild (bij een "reguliere" uitgeverij is het vaak over de post) en kregen daar een beoordeling op. Het boek was te dik en sommige dingen liepen niet echt lekker in het verhaal en die tips hebben we gebruikt om het nog eens te verbeteren.

    We zochten een cover en bedachten een titel, want die hadden we niet meteen.
    De uitgeverij stemde in met de cover en heeft ons onze laatste check van het boek laten doen.
    Dat houdt in dat we er nog 45 fouten gratis uit mochten halen. (spelfouten, typfouten etc.)

    En toen ging het naar de drukker en nu zijn we aan het promoten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Nee. Alles ging via de mail en telefoon.
    In ons geval is dat sowieso het gemakkelijkst, omdat we met zo veel zijn en als je na zo'n gesprek het nog eens moet vertellen aan vijf anderen, dan gaat er natuurlijk wat informatie verloren.

    We hebben het manuscript gemaild (bij een "reguliere" uitgeverij is het vaak over de post) en kregen daar een beoordeling op. Het boek was te dik en sommige dingen liepen niet echt lekker in het verhaal en die tips hebben we gebruikt om het nog eens te verbeteren.

    We zochten een cover en bedachten een titel, want die hadden we niet meteen.
    De uitgeverij stemde in met de cover en heeft ons onze laatste check van het boek laten doen.
    Dat houdt in dat we er nog 45 fouten gratis uit mochten halen. (spelfouten, typfouten etc.)

    En toen ging het naar de drukker en nu zijn we aan het promoten.

    Ah oké.
    En die cover? Is die foto speciaal voor jullie boek gemaakt?

    En met die fouten? Hoezo 45 'gratis'?
    Sorry voor alle vragen trouwens. ><

    Ik zou het best wel willen lezen, maar het kopen is me te duur. En er is het feit dat dit eigenlijk mijn genre niet is. Dus kopen zit er niet in...

    Nog veel succes. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury