• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Alladin schreef:
    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Ik keek even naar het braaksel en ruimde het op. De geur verdween meteen. 'En de volgende keer.' zei ik en keek even kwaad naar Susanna. 'wens ik niet zo aangesproken te worden. Eerst me uitschelden en dan helemaal blij met me zijn?' De aardigheid die ik net nog had was uit mijn stem verdwenen. Langzaam stond ik op en ging weer op de vensterbank zitten.


    [Die teef was voor Rose. Of bedoel je dat niet?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BlueRiver schreef:
    (...)

    [Die teef was voor Rose. Of bedoel je dat niet?]


    [nee, ik bedoelde dat niet, ze was eerst nogal aan het katten op iedereen. :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose | Heks
    Ik keek haar kwaad aan. ''Bitch.'' siste ik.
    ''Purgato.'' mompelde ik, en de kots verdween van mijn pumps. Gelukkig, het was suede en dat ging niet zo makkelijk. ''Je zal hier voor boeten.'' siste ik, en dacht na. Wat voor spreuk kende ik, en was het meest verschrikkelijke wat haar zou kunnen overkomen?

    [Purgato is latijn voor schoonmaken :3

    haha, arme Ray.. Hij zit hier maar tussenin xD]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:38 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry, Hmm, wat is de beste reactie van Susanna nu? Spijt? Tegenover Ray? Haat? Tegenover Rose? Zelfmoord? Tegenover derzelf?]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:38 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [en ondertussen is Phoenix aan het geilen op een hunter xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna - Heks
    "Sorry voor de kots, dat was Karma Zoals jij het zomooi verwoorde." Maar ik kreeg er mooi genoeg van om zo hatelijk te zijn. Ik wou dat er niks gebeurt was. Dat we nu over de vlucht konden praten. Ik had zin om mezelf vanavond van de brug te smijten...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:40 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Even keek ik de twee meiden, die elkaar zo te zien het liefst de nek om wilden draaien, om de beurt aan. 'Ligabero duae' zei ik en plotseling zaten ze alletwee met onzichtbare touwen vastgebonden, hun handen op hun rug. 'Stil jullie nu, het nek omdraaien lijkt me niet zo handig. Want wie mag alle troep dan weer gaan opruimen? Ik.' Ik zuchtte even. 'Waarom zijn meiden altijd zo... Bitcherig tegen elkaar.' Ik sloeg mijn ogen ten hemel. 'En alsjeblieft wordt nu niet kwaad op mij, ik help jullie alleen maar want straks vliegen jullie elkaar nog aan en dan is een van jullie twee, of allebei, zo dood als een pier en daar heb ik geen zin in.'

    [Ray is soms zo... droog.. :X
    Ligabere is binden en duo is twee, maar omdat het vrouwen zijn, en meervoud, is het duae geworden. daar moet je latijn voor hebben gehad, sorry als ik het vaag uitleg.
    ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Het meisje plofte neer op een bankje en ze lijkt wel heel boos, waardoor ik zacht begin te grijnzen, maar als ze opkijkt en onze ogen voor een seconde elkaar ontmoeten, frons ik lichtelijk. Ze krijgt lichte blosjes op haar wangen en wend haar blik dan af.
    Seriously? Dacht ik, terwijl ik om me heen keek of er misschien wat aan de hand was, maar niet dus. Ik zuchtte diep en liep door met de twee zakken in mijn handen, totdat ik opeens vlakbij het meisje was en ik keek even op haar neer.
    Grijnzend schudde ik even mijn hoofd, maar liep toen tegenover haar naar een muurtje en leunde hier tegen aan, terwijl ik haar aankeek. Nu Alice weg was, helaas, ze bracht me altijd in de problemen met dat gedrag van haar, kon ik weer andere gaan pesten. Al moest ik wel snel terug zijn bij het hoofdkwartier, ach ja..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    Rose | Heks
    Ik keek haar kwaad aan. ''Bitch.'' siste ik.
    ''Purgato.'' mompelde ik, en de kots verdween van mijn pumps. Gelukkig, het was suede en dat ging niet zo makkelijk. ''Je zal hier voor boeten.'' siste ik, en dacht na. Wat voor spreuk kende ik, en was het meest verschrikkelijke wat haar zou kunnen overkomen?

    [Purgato is latijn voor schoonmaken :3
    haha, arme Ray.. Hij zit hier maar tussenin xD]

    (I laughed about that, hahaha. Genius.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rose | Heks
    ''Maak. Me. Los!'' siste ik kwaad naar Ray, en ik probeerde mezelf los te wurmen, maar tevergeefs.
    ''Raymond!'' brulde ik kwaad, en weer leek het alsof een windvlaag langs me streek; mijn haren belandden weer achter mijn rug en mijn ogen twinkelden kwaad. Ik vloekte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    (...)
    (I laughed about that, hahaha. Genius.)

    [:'D Yeah, Rose is geen lieverdje als ze boos is. c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna - Heks
    Ik moest mezelf inhouden om hem nu niet aan te vallen. Hij doet het voor onze bestwil. Ik wou dat ik op een of andere manier wou ik sorry zeggen, maar sorry zou lang niet genoeg zijn. Ik fluisterde een spreuk. Een windvlaag die sprak. Die mijn verontschuldingingen rondbrachten, aan beide Heksen-Tovenaars.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Als ik weer opkijk staat de jongeman opeens tegenover me tegen het muurtje aangelopen met een lichte grijns. Ooh ja en nu? Weer blozen en wegkijken nee dat werkt goed. Ik laat mijn boosheid wegvaren en sla mijn rechterbeen over mijn linker wat mijn rokje iets omhoog laat kruipen. Ik haal een wenkbrouw op terwijl ik denk of ik hem aan zal spreken of niet. Ik besluit het te doen.
    Ik sta op, Gooi mijn haar naar achter en steek de straat over naar het muurtje. "Hoi" zeg ik vrolijk. God hij is echt knap. "ik had een best leuk uitzicht en bedacht me dat ik die maar even gedag moest zeggen, dus bij deze." ik glimlach mijn spierwitte tanden bloot die wat meer opvallen door de lichtroze lippenstift op mijn lippen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rose | Heks
    Ik snoof. Een verontschuldiging van Susanna. Nou, daar had ze wel eerder mee mogen komen; vóórdat ze mijn dure pumps onderkotste. Ik gaf er geen antwoord op, ze mocht er wel wat meer moeite voor doen.
    Ik keek strak voor me uit, door het raam. Ik schraapte al mijn krachten bij elkaar, hopend op een effectieve spreuk die me zo los kon maken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké, waarom zit er eigenlijk een hunter bij de heksen enzo?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you