• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    (Omgg.. Drama all over the f-cking place. D: The situation is making me laugh, hahaha. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Dan laten we het geheim" fluisterd jongen zacht, Ik voel zijn mond lichtelijk tegen mijn oor en zijn adem ertegen aan. Shit!! Ik knijp mijn ogen dicht en als ik ze open besef ik dat het geen droom is. Ik slik weer.
    "Je kan het ook gewoon zeggen?" stel ik zacht voor en mijn stem slaat een beetje over.
    Dit was totaal niet wat ik verwachte maar ik merk wel dat mijn lichaam er op reageert. Hij was ook zó knap! Als hij dat niet was geweest was het heel anders gegaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rose | Heks
    Ik merkte dat ik moest lachen, dus verborg ik mijn gezicht in de nek van Ray zodat Susanna mijn glimlach niet zou zien.
    Wauw, zij weet wel overal een drama van te maken. Ik ben benieuwd wat Ray er van vond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Rose | Heks
    Ik merkte dat ik moest lachen, dus verborg ik mijn gezicht in de nek van Ray zodat Susanna mijn glimlach niet zou zien.
    Wauw, zij weet wel overal een drama van te maken. Ik ben benieuwd wat Ray er van vond.


    [Ik ook!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Vaag hoor ik wat Susanna zegt. Ik druk mijn lippen even op Rose' mond. Ik kus haar ruw, maar toch lief en merk dat ik dit wilde, dat ik al in geen jaren dit had gedaan en dat ik er echt naar hunkerde.
    Dan pas dringt tot me door wat Susanna zei. Ik doe haar dus echt heel erg veel pijn. Langzaam laat ik Rose los, kijk haar even aan. 'Susanna, je...' Een knal en Susanna is bevrijd van de touwen. 'Vlieg elkaar niet aan alsjeblieft, ga uit elkaars buurt maar wees alsjeblieft niet gemeen tegen elkaar. Niet door mij.' Ik doe mijn cape aan, ruk de deur open en loop de gang door. In een donkere kamer sluit ik mezelf op en verberg mijn gezicht in mijn handen. Ik kon dit niet.

    [Zeer waarschijnlijk moet ik toch echt zo weg. Mijn moeder helpen behang er af halen - we gaan verhuizen ergens in september en behang moet er allemaal af-. Ik kan wel even vragen. 'Moet ik nu helpen of zal ik nu verder gaan met mijn kamer opruimen en dat ik morgen dan help?
    En als ik dan verder mag met mijn kamer opruimen dan kan k gewoon nog RPG'en :Y)
    Ik ben iig nu weg, misschien dat ik zo terug kom. hoop het wel!]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose | Heks
    Ik knipperde even verbaasd met mijn ogen toen Ray zijn lippen op de mijne drukte. Wow, dat was niet onaangenaam.
    Daarna liet hij me los, zei nog iets en liep weg. Verbaasd keek ik hem na, en daarna met een kleine grijns naar Susanna. ''Drama queen.'' mompelde ik grijnzend, en stond op.

    [Ik duik zo ook even de stad in]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna - Heks
    Met een verbaasde blik kijk ik rond. "Ongevoelig ondergekotst onderkruipsel!" Ik denk na over Ray, hij kuste Rose! Maar hij wou nog iets zeggen, dat het hem speet, dat hij mij niet kon verdragen ofzo. Maar ik hield van hem...

    [En ik blijf thuis... Wat ging Ray eigenlijk zeggen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Je kunt het ook gewoon zeggen?” Stelt ze zacht voor en als ik haar stem wat over voel slaan, kan ik het niet laten zacht te grijnzen.
    “Ik vind het wel spannend zo… Jij niet?” stelde ik haar plagend de vraag en drukte een zacht kusje op haar oor, waarna ik mijn ene hand op haar heup legde.
    “Maar omdat jij mijn naam zo graag wilt weten, mag je me Wolf noemen,” Het was mijn bijnaam en eveneens mijn tweede naam, omdat ik niet mijn echte naam prijsgeef, maakt dit dus niet veel uit.
    Ik grinnik en kijk haar charmant aan, terwijl de gedachten aan Alice nog niet weggaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    "Ik vind het wel spannend zo....jij niet?" vraagt de jongen plagend waarna hij een zacht kusje op mijn oor drukt en zijn hand op mijn heup plaatst. Ik voel dat ik kippenvel krijg.
    "Maar omdat jij mijn naam zo graag wilt weten mag je me wolf noemen" zegt hij. Hij grinnikt en kijkt me vervolgens aan. Ik kijk hem aan. Wat moet ik hier nou mee? Ik weet het niet ik weet wel dat mijn hart onmogelijk snel slaat.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rose | Heks
    ''Karma, lieverd.'' herhaalde ik mezelf, met een spottende ondertoon. Ik stond op, en pakte mijn jas, die mijn taille mooi liet uitkomen.
    ''Later.'' mompelde ik nonchalant, en liep naar buiten, op zoek naar Ray.

    [Sorry dat ik je achterlaat, maar ik moet gaan :'D Ben rond 4 of 5 uur terug, I guess.]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Rose | Heks
    ''Karma, lieverd.'' herhaalde ik mezelf, met een spottende ondertoon. Ik stond op, en pakte mijn jas, die mijn taille mooi liet uitkomen.
    ''Later.'' mompelde ik nonchalant, en liep naar buiten, op zoek naar Ray.

    [Sorry dat ik je achterlaat, maar ik moet gaan :'D Ben rond 4 of 5 uur terug, I guess.]


    [Wie achter laat? Ons of Ray?:P]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Ik kijk haar nog even doordringend aan, maar krijg dan het beeld weer voor me alsof Alice er staat. Alsof ik mijn handen aan haar verbrand, laat ik haar snel los en kijk de andere kant op.
    “Ik moet gaan.” Meld ik haar kortaf en pak de zakken met dvd’s weer op, waarna ik haar nog een blik geef. Niet wetende wat ik moet doen, haal ik een hand door mijn haar en knijp mijn ogen even dicht.
    “Kom je hier vaak?” vraag ik haar dan, weer op mijn missie wendde en haar dus serieus aankeek hierbij. Ik was fout om te denken dat een gewoon ander meisje me kon laten afleiden van Alice, Alice is veel irritanter, die krijg je niet zomaar uit je hoofd.

    (Ik ga even eten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BlueRiver schreef:
    (...)

    [Wie achter laat? Ons of Ray?:P]

    In de RPG jou, en irl jou en Ray ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Plotseling laat hij me los alsof hij zich aan me brand ofzo" Ik moet gaan zegt hij kortaf. Hij pakt wat op en haalt zijn hand door zijn haar waarna hij zijn ogen dichtknijpt. Ik sla mijn armen over elkaar. "Kom je hier vaak?" vraagt hij dan. "ja" antwoord ik. Ik snap steeds minder van mannen. Bah bah wat zijn het toch een rot wezens


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aragog schreef:
    (...)
    In de RPG jou, en irl jou en Ray ;3


    [Zouden we wachten op Ray? Of schrijf ik nog een reactie?]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:50 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28