• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Huh, oké.. Waar is iedereen dan? En wie zitten er nog wel in de vergaderzaal van de heksen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ff wachten op Ray]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kaien schreef:
    [Huh, oké.. Waar is iedereen dan? En wie zitten er nog wel in de vergaderzaal van de heksen?]

    [Volgens mij alleen Ray, Susanna en Rose ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Met een lichte grijns om mijn mond bekijk ik Susanna. Dan kijk ik naar Rose, die mij zeer waarschijnlijk probeert te verleiden. Ik weet niet, maar ik ben het proberen goed te maken zat en ga mee in het spel van Rose. Glimlachend glijdt ik langzaam van de vensterbank af en loop zacht naar Rose toe. 'Wat wil je?' vraag ik quasi onschuldig aan haar als ik vlakbij, tegenover haar sta en met mijn rug naar Susanna gekeerd. Voorzichtig sla ik mijn ogen ten hemel, ten teken dat ik Susanna ook een beetje zat begin te worden.


    [Het is veel leuker als Susanna nu vet jaloers wordt of zo xd. maar dat moet je zelf weten hoor.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [OMG! Geloof me dat ze jaloers zal worden!]
    Susanna- Heks
    Wat? Ik kijk een beetje benauwd om me heen. Is dit wat Rose bedoelde met boeten? Ik slik. "Ray?" Ik had daar moeten staan...

    [Ik weet alleen niet zo goed wat je doet als je stront jaloers bent. Iemand tips? En voelt Ray echt iets voor Rose, Gewoon om ff te weten?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Ze zuchtte zachtjes. “Ik had het niet over de muur, maar over jou,” antwoord ze nogal droogjes, waarna ze haar armen over elkaar slaat. “Want, ik praatte namelijk niet tegen de muur, maar tegen jou,” Ik keek naar haar en zag nog net hoe ze een wenkbrauw optrok.
    Ze leunde tegen het muurtje en zweeg toen. Wat was er met haar aan de hand? Ik rolde mijn ogen, zuchtte en wendde mijn gezicht weer af toen ik mijn ogen sloot. Ging Alice echt naar haar moeder of wilde ze me gewoon alleen laten? Misschien was ik inderdaad wel een eikel geweest tegen haar, niet dat ik dat toe ging geven.
    “Bedankt voor het compliment,” mompelde ik toen en keek terug naar haar, in haar ogen. Haar haren waren zwart tot haar onderrug en ze had grote ogen, dezelfde als Alice. Ik schudde mijn hoofd toen ik de beschrijving van Alice zie, waarna ik het andere meisje weer zie staan. “Hoe heet je?”

    (We moeten wel even rustig doen met posts plaatsen, omdat ze pas na vijf uur ongeveer weer terug is. Dan kan ze pas weer een topic online zetten, of heeft ze dat al gedaan?)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je probeert aandacht te trekken, gaat in Susanna's geval huilen en wordt kwaad op allebei. En ik weet nog niet of Ray iets voor iemand zal voelen. Misschien is hij wel homo.. Nee ik verzeker je, hij is geen homo, maar ik weet nu nog niet voor wie hij iets voelt... Ik wacht op Rose' reactie].


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga ff eten!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rose | heks
    Ik grijnsde kleintjes toen hij met zijn ogen rolde, en ik moest mijn lach inhouden.
    ''Wil je me alsjeblieft losmaken?'' vroeg ik hem, zo verleidelijk mogelijk. Ik bleef hem aankijken, en onderdrukte de neiging om Susanna nu keihard uit te lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) || Tovenaar

    'Waarom zou ik dat doen? Wat krijg ik er voor terug?' ik grinnik zachtjes en pak alvast de onzichtbare touwen vast, die ik wel kan voelen. Achter haar rug zit de knoop en die pak ik alvast stevig beet. Ondertussen kijk ik Rose flirterig aan en heb één wenkbrauw een klein beetje opgetrokken.
    [zullen we heel effe wachten op susanna of doorgaan? xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoenix Riley Rosella
    "Bedankt voor het Compliment" mompelt de jongen. Hoe koppig ik ook ben ik ook ben, kijk ik hem toch aan. Net op het moment dat hij me recht aankijkt. Shit. Niet gaan blozen nu. Gelukkig lukt met me om niet te gaan blozen.
    "hoe heet je?" vraagt de jongen. "Phoenix" antwoord ik zachtjes. Ik wend mijn blik af. Bah waarom had ik dit toch altijd. Ruzie 'thuis', ik ontmoet een hele knappe koele kikker. En sta hier tegen een muurtje met hem te praten terwijl hij nog steeds de koele kikker uithangt. "En hoe heet jij?" vraag ik dan na een stilte.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is goed, I'll wait ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Phoenix,” antwoordde ze zachtjes op mijn vraag en ik knik hummend, als bevestiging dat ik de naam in mijn gedachten heb geschreven.
    Ik laat mijn hoofd tegen de muur leunen en doe mijn ogen weer dicht, maar het lijkt wel alsof ik overal Alice zie. Met andere meisjes praten werkt dus ook niet, moet ik het dan een beetje opvoeren?
    “En hoe heet jij?” vraagt ze dan na een kleine stilte, en ik draai mijn hoofd weer een beetje, waarna ik haar aankijk. Ik zeg niets, maar kijk haar alleen maar aan, waarna ik me gemakkelijk van het muurtje afduw en dan de kleine afstand tussen ons overbrug. Terwijl ik mijn handen aan weerszijde van haar hoofd plaats, kijk ik haar doordringend aan en probeer Alice niet voor me te zien, wat eigenlijk vreselijk mislukt.
    “Is het niet spannender als ik die geheim houdt?” Grijns ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Me is back! Sorry! Maar een mens moet ook eten(:]

    Susanna - Heks
    "Weet je nog Rose, Karma! Jij bent slecht bezig, Heel slecht bezig! Ik begin onzin uit te stoten. "Ik wil op jouw plaats staan! Met je ondergekotste pumps!"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rose | Heks
    Ik schoot in de lach. ''Wát?'' grinnikte ik, maar richtte me daarna weer tot Ray.
    ''Wat wil je ervoor?'' vroeg ik hem vleiend, en schonk hem een kleine knipoog terwijl mijn mondhoeken omhoog krulden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''