• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Dit is echt grappig, hahaha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Dit is echt grappig, hahaha.]

    [Ik zie het eigenlijk wel al voor me!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Ik zou het niet weten.' zeg ik en druk mijn voorhoofd tegen de hare aan terwijl ik langzaam aan de knoop van het touw begin te trekken. Ik let niet op Susanna, maar kan een lach niet onderdrukken. Rustig kijk ik Rose aan en ik grijns kort. Geen idee waar ik mee bezig ben, maar oké. Dit gaat leuk worden merk ik. En ook ik heb wel eens behoefte aan iets leuks.

    [We moeten niet te veel onzinpraten want dan is hij straks vol :o En dan moeten we wachten :o]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    De jongen knikt Hummend en leunt met zijn hoofd tegen de muur. Ik doe hetzelfde. Bah, waarom loop je niet gewoon weg, naar huis en ga je zielige romans kijken met een bak popcorn en tissues?
    Ik voel dat hij naar me kijkt maar reageer er niet op. Plotseling duwt hij zich af van de muur. Gaat hij nou weg? In plaats daarvan plaatst hij zijn handen aan weerszijde van mijn hoofd. Hij kijkt me doordringend aan. "Is het niet spannender als ik die geheim houd?" vraagt hij met een grijns. Ik slik om mijn nerveusiteit te verbergen. "Misschien" antwoord ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna - Heks
    "Maak me los!" Ik kijk hem aan ik zucht. "Het is goed! Als jullie zo spelen. Ik zal me erbuiten houden. Maaar ik vind je nog steeds leuk Ray. En jou haat ik nog steeds, Rose. Maar als jullie dit zo willen, prima. Laat me weten wanneer jullie touwen en wanneer de eerste spruit er is. Maar maak me nu gewoon los, oké?"

    [Weet ik, maar dan wachten we wel...]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:42 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [En toen was Aragog offline... Als ze er straks nog niet is dan maak ik ngo wel een post..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Ze slikt en ik grijns, alleen doe ik dat om Alice uit mijn gedachten te houden. Waarom was deze missie anders dan de anderen waar ik met haar opgezadeld zat? “Misschien,” antwoord ze zachtjes en ik kom wat dichter bij haar, waarna ik mijn ogen iets vernauw en haar van boven tot onder bekeek.
    Ik moet gaan en die stomme dvd’s gaan bekijken, aangezien Alice er weer tussenuit was gegaan. Wat had je toch aan haar? Ik rolde mijn ogen even door de gedachte die ik had en keek Phoenix toen weer aan.
    Om haar wat te plagen, kwam ik dichterbij en bracht mijn mond naar haar oor, waar ik in fluisterde, “Dan laten we het een geheim,” Mijn mond was heel lichtjes tegen haar oor gedrukt en mijn warme adem sloeg er tegen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alladin schreef:
    [En toen was Aragog offline... Als ze er straks nog niet is dan maak ik ngo wel een post..]

    huh nee, ik ben er gewoon ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rose | Heks
    Ik grijns, en keek hem veelbetekend aan. Ik voelde hoe mijn polsen losser kwamen te zitten, en uiteindelijk wreef ik er even overheen omdat ze best wel pijn deden.
    Ik bracht mijn lippen bij zijn oor. ''Dankjewel.'' fluisterde ik vleiend, en wierp een blik op Susanna.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    huh nee, ik ben er gewoon ;o


    [net wel even, maar maak maar snel een post anders dan is het zo vol :o sorry ik ben vaag bezig... we zijn pas bij ding 18. maar oké ik ben raaar :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Done :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ray?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Niet schrikken, het hoort bij het spel. Denk hier niet te veel van.' fluister ik zacht in haar oor, zodat Susanna het niet hoort. 'Speel mee, please.' Ik grijns even. 'Alsjeblieft.' zeg ik weer hardop en druk mijn lippen zacht in haar nek. Dit gaat Susanna niet leuk vinden, maar dat kan me niks schelen. Ik denk dat ik het juist daar voor doe.

    [Jammer dat het Susanna niks kan schelen. Moet volgens mij wel zo weg..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose | Heks
    ''Met alle plezier.'' zei ik op zachte fluistertoon, en sloot mijn ogen toen hij zijn lippen in mijn nek drukte. Mijn vingers liet ik door zijn haren glijden, en ik deed mijn best om Susanna niet keihard uit te gaan lachen.

    [Awwno :c]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:03 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna - Heks
    Ik kan niet echt schijnheilig blijven doen. Ik kan niet blijven zeggen dat het me niets kan schelen. "Ray, alsjeblieft! IK hou van jou! Al van de eerste dag dat ik hier rondhing, zonder dat ik erbij hoorde, jij was degene die opviel. Degene die aanbad. Degene die ik wou leren kennen." Ik begin te huilen en zeg dan tussen mijn tranen: "Please, stop ermee! Ik kan er niet meer tegen!"

    [Niet weggaan! Het is juist zo leuk!]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 14:05 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28