• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Ik laat jullie pas los als jullie niet meer vechten.' sis ik tussen mijn tanden door. Ik heb geen zin in toe te geve. 'En susanna, het is niet slim als ik met jou mee ga.' zeg ik er nog achter aan. ik weet dat het haar spijt, maar dat kan me niks schelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kaien schreef:
    [Oké, waarom zit er eigenlijk een hunter bij de heksen enzo?]

    (Omdat we bored zijn. ;D En er niemand echt reageert op mijn oproep om Blaise te meeten, behalve Rechazame.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rose | heks
    Gefrustreerd probeerde ik me los te krijgen. ''ik doe nu toch niks?!'' snauwde ik naar Ray.
    ''Laat me los!'' herhaalde ik mezelf, en keek hem doordringend aan. Ik haatte het om machteloos te zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    (...)
    (Omdat we bored zijn. ;D En er niemand echt reageert op mijn oproep om Blaise te meeten, behalve Rechazame.)


    [de heks van Rechazame is naar buiten gegaan en ontmoette Blaise, er zit dus geen hunter in de vergaderzaal of zo :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna - Heks
    Ik zie Rose's blik, het is dus echt niet genoeg. Ik dacht wat ik kon doen. Ik zou nieuwe pumps kunnen kopen. Of lippenstift. "Het spijt me echt! Ik, het is moeilijk om mezelf te beheersen. Ik. Wat kan ik doen? Ik wil het gewoon weer goed maken! Ik zou een spreuk willen verzinnen die de tijd terugdraait ofzo!" Ik begin te ratelen en te huilen tegelijkertijd. Zeker wanneer ik hoor dat Ray niet met me meegaat. Ik had emotionele uiteinden, van alles het uiterste. Boos, blij verdriet...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:56 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Nee, nu doe je niks. En dat laat ik graag zo.' zeg ik zacht. 'Schat, denk je dat ik je geloof als je zegt dat je als je los bent haar niet meteen aanvliegt, later terugpakt of een stille vloek over haar uitspreekt?'

    [denk niet dat Ray iets raars met schat bedoelt hoor, hij.. hij zegt dat gewoon (:. Hoewel het wel grappig zou zijn als Susanna helemaal flipt omdat Ray Rose 'schat' noemt xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jij vraagt, Susanna doet!:P:P:P]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Já, ja.. Rose is erg aantrekkelijk, je hebt me niet overtuigd. Gehehehe.]
    Rose | Heks
    ''Ik doe niks. Beloofd!'' zei ik, en ik keek hem aan terwijl ik met mijn lange wimpers knipperde.
    Ik was goed in verleiden en manipuleren, maar of het ook bij Ray zou werken? Geen idee, nooit uitgeprobeerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Met een emotieloze blik kijk ik toe hoe ze haar rechterbeen over haar linker slaat, maar trek mijn wenkbrauw verveelt op als haar rokje iets omhoog kruipt hierbij. Het maakt me niet veel uit, dus kijk ik naar haar gezicht. Als ik dat doe, zie ik opeens Alice en omdat ik daarvan schrik, kijk ik weg. Nu zit ze ook al in je hoofd, Wolf, houd je koppie erbij, goed?
    Opeens hoor ik een meisjes stem naast me, en kijk naast me. Het was hetzelfde meisje van net, die op de bank zat. “Hoi, ik had best een leuk uitzicht en bedacht me dat ik die maar even gedag moest zeggen, dus bij deze.” Ze glimlacht, waardoor haar witte tanden afsteken op haar lichtroze lippenstift.
    Voor mij mocht ze wel gewoon naturel blijven, ik hield niet zo van al die poespas. Op wat ze gezegd had, haalde ik mijn schouders lichtelijk op, terwijl ik de zakken nog steeds vasthield. “De muur zal niet tegen je terugpraten, hoor,” Antwoordde ik levenloos terug, waarna ik een hand door mijn donkere haar haalde en weer voor me keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    [Já, ja.. Rose is erg aantrekkelijk, je hebt me niet overtuigd. Gehehehe.]
    Rose | Heks
    ''Ik doe niks. Beloofd!'' zei ik, en ik keek hem aan terwijl ik met mijn lange wimpers knipperde.
    Ik was goed in verleiden en manipuleren, maar of het ook bij Ray zou werken? Geen idee, nooit uitgeprobeerd.

    [omg, die laatste zin. Lig me hier dood te lachen. Zo droog xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)

    [de heks van Rechazame is naar buiten gegaan en ontmoette Blaise, er zit dus geen hunter in de vergaderzaal of zo :P]

    (Huh? Zitten er geen hunters meer in de vergaderzaal? Waar zijn die allemaal gebleven dan? :'))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Huh? Zitten er geen hunters meer in de vergaderzaal? Waar zijn die allemaal gebleven dan? :'))


    [in de vergaderzaal van de heksenen tovenaars (A)

    ik reageer trouwens pas na Susanna (:]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:00 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Rose! Wat probeer je??]

    Susanna - Heks
    Ik kijk toe hoe Rose Ray verleidt. "Je mag hem hebben!" In de zin klinkt het alsof Ray een stuk vuil is en dat was de bedoeling. Ik kijk verslagen neer. Ik ben dit zò beu!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ze probeert zichzelf los te krijgen, haha!]
    Rose | heks
    Ik keek Susanna met opgetrokken wenkbrauw aan, en mijn mondhoeken krulden omhoog. Ah, dus dát dacht ze. Nou, ik zou er in mee kunnen spelen, alleen dan mag Ray ook wel een beetje meewerken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phoenix Riley Rosella| Heks
    "De muur zal niet tegen je terug praten hoor" antwoord de jongeman. Ik heb de neiging om de muur te laten praten maar dat mag ik niet doen Ik zucht zachtjes. "Ik had het niet over de muur maar over jou" antwoord ik droogjes. Ik sla mijn armen over elkaar. "Want, ik praatte namelijk niet tegen de muur, maar tegen jou" ik haal weer een wenkbrouw op. Fijn nog een koele kikker ook.
    Ik leun tegen het muurtje en zwijg dan maar. Bah deze dag word steeds slechter en slechter.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]