• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    (non-inspiratie hier)

    (Moet ik er wat bij schrijven? :3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Moet ik er wat bij schrijven? :3)


    (als je wil ;) je duistere geheim misschien, waarom je niet kan samenwerken? ;3 )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    (als je wil ;) je duistere geheim misschien, waarom je niet kan samenwerken? ;3 )

    (Hahaha, ik denk niet dat hij dat zo snel prijsgeeft, maybe if you try a little bit harder... -wbw-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rechazame schreef:
    [wat heb ik gemistt en waar kan ik inspringen?]


    [Heb je de tweede post in het topic gezien? Verder komen de heksen nu bij elkaar en Rose is degene die ze bijna hadden.]


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    [Heeft er iemand nog iets tegen Katherine/Rose gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (@Aragog: alleen met elkaar overlegt en nu zijn Blaise en Alice weg.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella
    Ik werp nog een laatste blik in de spiegel nadat ik mijn haren in een staart gebonden heb. Ik zucht diep. Ik had zo'n fijne droom over zo'n knappe man. Helaas is dat maar schijn. Dromen zijn bedrog. Ik loop het huis uit. Gelukkig is het vlakbij. Slechts een paar straten achter mijn huis. Ik begin iets sneller te lopen. Ik ben al wat laten. Met kleine sprongetjes loop ik het trappetje op en loop door de voordeur naar binnen. "Sorry dat ik laat ben" Ik loop de kamer in waar de meeste al zitten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Al snel merk ik dat hij zijn pas vertraagd en dichterbij komt. Dit zie ik als een soort zoenoffer dus ik ga iets sneller om zo weer naast hem te komen.
    'We gaan wel eerst naar die winkel dan,' zegt hij zacht en ik glimlach tevreden. 'Maar daarna doen we wat ik wil.' natuurlijk, zijn trots moet nog overeind blijven zijn.
    'Wat je maar wil.' zeg ik tegen hem en loop naar rechts.
    'Hier is het.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (@ Rechazame; we zetten onze rol achter de naam)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:29 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    |Ik schrijf me uit.|


    kindness is never a burden.

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Wat je maar wil.” Zegt ze en loopt dan naar rechts, waardoor ik haar wel moet volgen.
    “Hier is het.” Ik trek verbaasd een wenkbrauw op, maar hoest dan even met een gebalde vuist voor mijn mond om mijn act zo op te houden.
    “Oké, en wat is je plan nu? Wat wil je precies nu we bij de winkel zijn?” Vraag ik haar, misschien om te laten zien dat ik mijn plan nog steeds beter vond maar er verder maar niets over kwijt raak, en ik doe mijn armen over elkaar.
    Ik had niet veel met Alice samen gewerkt, maar op de één of andere manier áls ik het moest doen, irriteerde het me altijd mateloos.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    'Oké, en wat is je plan nu? Wat wil je precies nu we bij de winkel zijn?' ik antwoord niet maar pak mijn tas en haal er 2 zwarte kaartjes uit. Eentje geef ik aan hem.
    'Vanaf nu zijn wij van de FBI en hebben we dringend die beelden nodig voor een misdaad die we moeten oplossen.' ik knipoog naar hem en loop de winkel binnen. Maar goed dat ik die kaartjes altijd in mijn tas heb zitten bij missies.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:35 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Waar kan ik inspringen met Rose of Katherine?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    |Ik schrijf me uit.|


    {Waarom?! ):}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Waar kan ik inspringen met Rose of Katherine?]


    [je kan reageren op wat Ray zei. Blz 5 ergens onderaan...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel