• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [@aragog. Phoenix is net binnen gekomen..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alladin schreef:
    (...)

    {Waarom?! ):}


    |Niemand reageert op dingen die ik zeg, dus is het wel redelijk duidelijk denk ik. Bye. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Ze antwoordde niet, in plaats daarvan pakte ze haar tas en haalde er twee zwarte kaartjes uit. Één hiervan gaf zij aan mij en ik keek ernaar.
    “Vanaf nu zijn wij van de FBI en hebben we dringend die beelden nodig voor een misdaad die we moeten oplossen.” Mijn mond was een streep geworden door haar betweterigheid, maar vooral door de knipoog die ze me gaf en daarna doodnormaal de winkel binnen liep.
    “Wijsneus,” gromde ik onder mijn adem en liep haar snel achterna om niet ‘alleen’ achter te blijven, want ik moest dit soort dingen bij haar doen, niet andersom.
    Toen ik de winkel binnen kwam, keek ik om me heen en toen door het raam weer naar buiten. Er liepen een paar mensen voorbij, maar kwamen niet naar binnen. Ik keek naar Alice en rolde mijn ogen toen, zij was ook echt iemand die me telkens het bloed onder de nagels kon halen.
    Er kwam een middelbare man, ik dacht wel dat hij al bijna tegen de vijftig was aan de kraaienpoten rond zijn ogen te zien, naar ons toe lopen. “Kan ik jullie helpen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Poeh schreef:
    (...)

    |Niemand reageert op dingen die ik zeg, dus is het wel redelijk duidelijk denk ik. Bye. ^^ |


    [Merendeels van de tovenaars/heksen zijn er niet.. Vandaar dat er weinig tot geen mensen reageren.
    Mijn personage is ook nog niet opgevallen door de anderen, maar stop ik?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    [Merendeels van de tovenaars/heksen zijn er niet.. Vandaar dat er weinig tot geen mensen reageren.
    Mijn personage is ook nog niet opgevallen door de anderen, maar stop ik?]


    Nee, maar ik wel. Laatste post.


    kindness is never a burden.

    [mijnes is ook net aangekomen en is ook nog niet op gereageerd]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    (Maar het kan toch ook zijn dat het gewoon zo lijkt omdat Morticia en ik op een missie zijn en dus wel veel kunnen praten? Het is laat, de anderen zijn gewoon niet online. Waarom zo ongeduldig?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alice Hale | Hunter

    Ik liep de winkel binnen en aan het belletje bij de deur te horen volgde Blaise al snel. Een ietwat oudere man liep met een glimlach op ons af.
    'Kan ik jullie helpen?' ik knikte en keek hem vriendelijk aan.
    'Ik ben Rose Parker en dit is mijn collega Tom Jones. We zijn van de FBI.' kort klapte ik het zwarte dingetje open, maar net lang genoeg om het teken van de FBI te laten zien.
    'Is er misschien iets aan de hand? Heb ik iets misdaan?' vroeg de man en de onrustige toon in zijn stem ontging me niet.
    'Nee meneer, we hebben enkel wat vraagjes voor u.' ineens was ik me erg bewust van Blaise, die achter me stond.
    'Maar daar kan mijn collega wat meer over vertellen.'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Toen de man vroeg of hij ons misschien kon helpen, deed ik mijn mond al om te zeggen dat ik het wel over nam vanaf nu, maar Alice deed haar mondje weer open.
    “Ik ben Rose Parker en dit is mijn collega Tom Jones. We zijn van de FBI.” Mijn lippen werden een streep toen ik mijn ‘naam’ hoorde die ze zo lief voor mij bedacht had. Tom Jones? Come on, zeg! Wie dacht ze wel niet dat ik was? Tom Jones werd gezien als een sekssymbool… Ik kon het niet laten te grijnzen bij deze gedachte, maar besloot hier later een opmerking over te maken naar haar – nu was het moment niet.
    Ook ik liet het teken van de FBI zien, waarna ik deze dichtklapte en rustig in mijn broekzak deed. “Is er misschien iets aan de hand? Heb ik iets misdaan?” vroeg de man op een onrustige manier en ik ging naast Alice staan. “Nee Meneer, we hebben enkel wat vraagjes voor u. Maar daar kan mijn collega wat meer over vertellen.” Tuurlijk, nu had ze me wel nodig. Goed, goed, Blaise, gewoon het spelletje mee spelen.
    Ik keek de man aan en knikte kort en bevestigend. “We mogen er niet al te veel over kwijt, maar heeft u recentelijk nog iets verdachts meegemaakt in de straat?” De man keek even naar Alice, maar toen terug naar mij en schudde even zijn hoofd. “Nee, niet dat ik me kan herinneren, agent.” Hij leek te aarzelen, alsof hij bang was iets fout te zeggen. “We hebben een melding binnengekregen dat er hier is iets gebeurd,” Ik draaide me om en wees naar buiten. “Om precies te zijn, op die plek daar,” Ik draaide me terug naar hem. “Omdat het vlak tegenover uw winkel is, Meneer, is het belangrijk als we de beelden van afgelopen,” Ik keek Alice even aan en dacht na, waarna ik weer naar de man keek. “24 uur kunnen zien.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Is er nog iets tegen Lucian gezegd?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alice Hale | Hunter

    Blaise begint maar wat graag te vertellen en ik luister geboeid naar hem. Een hele leugen, zonder één spiertje te verkrimpen. Ik geef het toe; hij is goed.
    De man neemt ons mee naar een kamertje achter de toonbank, waar een stoffige zetel staat en een kast vol met DVD'tjes. Een klein, grijs televisie-toestel maakt het af.
    'Hier zijn alle banden van deze maand, van elke maand tot vorig jaar.' geïnteresseerd loop ik naar voren en laat mijn vingers over de tapes glijden. Tot ik er een aantal vind van de datum 10 juli.
    'Zouden we ze mee mogen nemen?' de man wordt lichtjes rood en zegt:
    'Eigenlijk niet agente. U zal ze hier moeten bekijken als u dat niet erg vindt.' mijn ogen glijden naar Blaise. Wat vindt hij hiervan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Lucian Puck Grossman -Hunter-

    Ik zucht, er zijn er twee weggestuurd en nog is er niet echt duidelijk op mij gereageerd.
    Ik zet mijn hand onder mijn hoofd en pak met de andere mijn mobiel uit mijn zak. Dan begin ik er wat op de klooien.
    "Goed, wat zijn de plannen nu?" Vraag ik en blijf naar mijn mobiel kijken.
    Heel even kijk ik de andee hunters rond en dan kijk ik weer naar mijn mobiel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Ik grijns even als het me gelukt is, want de man neemt ons mee naar een kamertje achter de toonbank, waar een stoffige bank staat en een kast vol met DVD’tjes. Ook staat er een klein, grijns tv-toestel.
    “Hier zijn alle banden van deze maand, van elke maand tot vorig jaar.” Alice loopt geïnteresseerd naar voren en laat haar vingers over de tapes glijden. Blijkbaar vind ze er één met de datum van gister, want ze vraagt of we ze mee mogen nemen, echter word de man lichtelijk rood.
    “Eigenlijk niet agente. U zal ze hier moeten bekijken als u dat niet erg vindt.” Haar ogen glijden naar mij en ik moet moeite doen om niet te gaan zuchten. Het komt dus weer op mij aan, ik zou dit klusje op moeten knappen.
    Ik draai me om naar de man en kijk hem met een erg serieuze blik aan, “Meneer, er is een melding bij ons gemaakt en zoals u weet, kan dat nooit goed zijn. We hebben alle rust nodig die we kunnen hebben om deze banden goed te bekijken,” Ik geef Alice een grijns en kijk dan de man weer aan. “Tenzij u wilt dat we de winkel sluiten en hier dag én nacht de banden over- en overnieuw bekijken totdat we iets bruikbaars hebben gevonden. Het is nodig voor de veiligheid, Meneer.”
    Hij leek nog lichtelijk te aarzelen, maar uiteindelijk was het toch gelukt, want hij gaf toe. “Goed, goed,” Hij zwaaide met zijn handen, alsof hij bang was dat we hem op zouden pakken. “Pak maar welke jullie nodig hebben, maar… sluit mijn winkel alstublieft niet.” Ik grijns lichtelijk naar Alice, als teken dat ze me nodig had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Verbaasd kijk ik toe hoe Blaise met enkele woorden de verkoper ompraat. Uiteindelijk staan we buiten, met 2 zakken vol DVD'tjes.
    'Dat was... indrukwekkend.' merk ik op en draai me naar hem om. Ik bestudeer zijn uitdrukkingsloze gezicht en draai me dan om.
    'We hebben de keuze; oftewel bekijken we eerst deze opnames of we gaan naar de volgende winkel om er nog meer op te halen. Als FBI zullen we ze toch allemaal krijgen.' ik kijk hem aan over mijn schouder.
    'Kies jij maar.' niet dat ik niet zelf die keuze kan maken maar ik weet dat hij graag de touwtjes in handen heeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Goed, wat zijn de plannen nu?" vraagt Lucian en speelt met zijn mobiel. Hij kijkt maar heel even rond en ik laat me terug de stoel in zakken.
    "Eh, de buurt onderzoeken." antwoord ik. "Pas als Blaise en Alice terug zijn en duidelijkheid hebben over hoe ze eruit ziet kunnen wij rond gaan vragen wie het is. Dus wie heeft zin in veldwerk?" vraag ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible