• Ik zie steeds vaker op Quizlet van die topics over hoe er word om gegaan met celebs en nou ik heb daar ook wel iets te zeggen. Dus je weet wat je kan verwachten.

    Ik vind het raar dat "fans" hun idool geen geluk gunnen. Want ze kraken hun vriendin/vriend af en zeggen dat ze zelf beter bij hun idool passen, sorry maar dta vind ik wel een beetje belachelijk want ze kennen hun idool in het echte leven niet.

    Of van alles doen om maar de aandacht te trekken van hun idool, ze gebruiken echt alles om de aandacht van hun idool te trekken. Ze doen soms alsof ze een ziekte hebben zoals kanker, doodgaan en dan denk ik, wat erg voor de mensen die dierbaren hebben die echt zo'n ziekte hebben of dierbaren hebben die echt doodgaan. Ik ben ook dierbaren verloren, ik kan me echt zo boos maken om dat soort mensen. Ze lijken niet te beseffen wat voor pijn, wat voor verdriet dat met zich mee brengt.

    Oké, snap nu wat het woord fanfiction betekent maar ik vind het alsnog raar wat sommige mensen in een fanfiction schrijven.

    Ik wil niet zeggen dat elke fan zo is want ik weet dat er ook andere fans zijn die een slechte naam krijgen door geobsedeerde fans aangezien ik zelf ook een fan ben die haar idolen ook het liefst gelukkig ziet.

    Ik wil ook niemand beledigen maar dit is zoals ik het zie. Ik vind dat beroemdheden recht hebben op geluk, een leuke baan (die ze al hebben maar toch), privacy (vooral als ze met vrienden, familie, vriend/vriendin zijn) en lieve fans die hun supporten om wie ze zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:05 ]


    Physics is awesome

    Zoals ik al eerder zei: fans zijn gek.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik begrijp je mening, maar een fanfiction is en blijft een verhaal dat iemand volledig heeft verzonnen, waar een bekend persoon in voorkomt. Zijn/haar karakter in dat verhaal is ook volledig verzonnen, dus ja. Veel kan je er niet aan doen, het is gewoon een uitgetypte fantasie in principe.


    Has no one told you she's not breathing?

    Beter zou ik het niet kunnen uitleggen! Zo denk ik er ook over.
    Na, ja. Bijna dan :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LaJoie schreef:
    Ik begrijp je mening, maar een fanfiction is en blijft een verhaal dat iemand volledig heeft verzonnen, waar een bekend persoon in voorkomt. Zijn/haar karakter in dat verhaal is ook volledig verzonnen, dus ja. Veel kan je er niet aan doen, het is gewoon een uitgetypte fantasie in principe.


    Nou, sorry maar sommige fans gaan echt te ver en ik vind dat ze dan zelf moeten kunnen bedenken of wat ze schrijven wel door de beugel kan maar blijkbaar mag alles als iemand beroemd is. (Is niet aanvallend naar jou bedoelt)


    Physics is awesome

    Ik ben het met je eens, behalve dat verhaal van die fanfictions. Ik bedoel, een fanfiction is een fanfiction en letterlijk vertaald is dat fanfictie wat betekent dat het een verhaal is waarin de namen van bekende mensen worden gebruikt maar dat verder op geen enkele manier op de waarheid is gebaseerd. Ik heb er daarom ook geen problemen mee.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, sorry maar sommige fans gaan echt te ver en ik vind dat ze dan zelf moeten kunnen bedenken of wat ze schrijven wel door de beugel kan maar blijkbaar mag alles als iemand beroemd is. (Is niet aanvallend naar jou bedoelt)

    Hoe bedoel je juist?


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat noem ik geen echte fans,dat zijn gewoon gekken.
    Ik moet toegeven dat ik ook wel fanfiction en zelfs slash lees, maar de dingen die ik lees zijn nooit zo erg, ze zijn eerder fluffy en schattig. Dat valt dan nog wel mee, ik heb ook wel eens dingen gelezen waarvan ik denk what the fuck, maar ik denk niet dat dat kwaad bedoelt is maar dat het gewoon als echte fictie is naar dan toevallig met de namen van de bekendheid.
    Maar al dat andere ben ik met je eens, ik snap die mensen echt niet. Iemand die bekent is is echt niet beter of meer dan jij of ik. Het zijn ook maar mensen die toevallig goed kunnen acteren of muzikaler zijn. nou poepoe wat een prestatie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik schrijf een bromance over een band waar ik fan van ben, en ík weet dat ze gelukkig zijn en een vriendin hebben. Serieus, ik gun ze ook een vriendin en geluk en ik hoop écht dat ze ooit op een dag met hun vriendin trouwen, dat gun ik zeg echt, maar dan ben ik maar meteen een slechte 'fan', omdat ik wél van bromances hou? Het is een fanfiction, zoals Pariah al zei. Het is een verhaal waarin de namen van bekende mensen worden gebruikt, maar dat verder op geen enkele manier op de waarheid is gebaseerd.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZiam schreef:
    Ik schrijf een bromance over een band waar ik fan van ben, en ík weet dat ze gelukkig zijn en een vriendin hebben. Serieus, ik gun ze ook een vriendin en geluk en ik hoop écht dat ze ooit op een dag met hun vriendin trouwen, dat gun ik zeg echt, maar dan ben ik maar meteen een slechte 'fan', omdat ik wél van bromances hou? Het is een fanfiction, zoals Pariah al zei. Het is een verhaal waarin de namen van bekende mensen worden gebruikt, maar dat verder op geen enkele manier op de waarheid is gebaseerd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Eerlijk gezegd boeien fans met een obsessie me niet zoveel. Soms vind ik ze irritant, maar daar blijft het dan ook bij.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sjiriki schreef:
    Zoals ik al eerder zei: fans zijn gek.

    En jij bent zelf het voorbeeld :')


    Deep inside, I've never felt alive

    teamZiam schreef:
    Ik schrijf een bromance over een band waar ik fan van ben, en ík weet dat ze gelukkig zijn en een vriendin hebben. Serieus, ik gun ze ook een vriendin en geluk en ik hoop écht dat ze ooit op een dag met hun vriendin trouwen, dat gun ik zeg echt, maar dan ben ik maar meteen een slechte 'fan', omdat ik wél van bromances hou? Het is een fanfiction, zoals Pariah al zei. Het is een verhaal waarin de namen van bekende mensen worden gebruikt, maar dat verder op geen enkele manier op de waarheid is gebaseerd.


    Ten eerste, ik wil niet zeggen dat je een slechte fan bent. Ten tweede, ik heb het al aangepast en ik heb gezegd dat ik niemand wilde beledigen, ook wil ik niemand kwetsen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:24 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ten eerste, ik wil niet zeggen dat je een slechte fan bent. Ten tweede, ik heb het al aangepast en ik heb gezegd dat ik niemand wilde beledigen, ook wil ik niemand kwetsen.

    Ik las het voor het aangepast was, had de pagina open laten staan en was iets anders gaan doen, omdat ik me er zo aan irriteerde. Eigenlijk voelde (nog steeds een beetje), voelde ik me hierdoor wél aangevallen. De hele tijd lees ik al mensen die zeggen 'Bromances zijn niet goed', 'Bromances moeten weg', en daar word ik zo pissig van. Ik zeg toch ook niet dat andere verhalen weg moeten of dat er naamsveranderingen moeten komen? Maar oké, ik hou er over op want ik word hier alleen maar pissig van. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZiam schreef:
    (...)
    Ik las het voor het aangepast was, had de pagina open laten staan en was iets anders gaan doen, omdat ik me er zo aan irriteerde. Eigenlijk voelde (nog steeds een beetje), voelde ik me hierdoor wél aangevallen. De hele tijd lees ik al mensen die zeggen 'Bromances zijn niet goed', 'Bromances moeten weg', en daar word ik zo pissig van. Ik zeg toch ook niet dat andere verhalen weg moeten of dat er naamsveranderingen moeten komen? Maar oké, ik hou er over op want ik word hier alleen maar pissig van. (:


    Sorry, ik had het niet moeten zeggen.


    Physics is awesome

    Eerlijk gezegd vind ik dat mensen vergeten zijn waarom sommige beroemdheden eigenlijk écht beroemd zijn geworden. Neem nu bevoorbeeld Selena Gomez, ze begon met acteren, dat vond ik haar nog aardig goed doen ook. Daarna ging ze over naar zingen, dit is nu heel persoonlijk mijn eigen mening, maar ik vind dat ze dat niet kan. En nu ze het vriendje van Justin Bieber is, zijn veel mensen vergeten wat ze nu eigenlijk echt goed kan. Als iemand nu aan haar denkt, denken ze meteen aan Justin Bieber, en ookal heeft ze een paar haatmails enz. gekregen, ze heeft er denk ik toch ook meer fans aan gekregen. Wat ik hier nu mee wil zeggen is, dat het vaker voorkomt dat mensen niet naar het talent van de beroemdheid kijken, naar gewoon naar de reputatie.

    En ik bedoel niet Alleen Selena Gomez.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.