• Ik zie steeds vaker op Quizlet van die topics over hoe er word om gegaan met celebs en nou ik heb daar ook wel iets te zeggen. Dus je weet wat je kan verwachten.

    Ik vind het raar dat "fans" hun idool geen geluk gunnen. Want ze kraken hun vriendin/vriend af en zeggen dat ze zelf beter bij hun idool passen, sorry maar dta vind ik wel een beetje belachelijk want ze kennen hun idool in het echte leven niet.

    Of van alles doen om maar de aandacht te trekken van hun idool, ze gebruiken echt alles om de aandacht van hun idool te trekken. Ze doen soms alsof ze een ziekte hebben zoals kanker, doodgaan en dan denk ik, wat erg voor de mensen die dierbaren hebben die echt zo'n ziekte hebben of dierbaren hebben die echt doodgaan. Ik ben ook dierbaren verloren, ik kan me echt zo boos maken om dat soort mensen. Ze lijken niet te beseffen wat voor pijn, wat voor verdriet dat met zich mee brengt.

    Oké, snap nu wat het woord fanfiction betekent maar ik vind het alsnog raar wat sommige mensen in een fanfiction schrijven.

    Ik wil niet zeggen dat elke fan zo is want ik weet dat er ook andere fans zijn die een slechte naam krijgen door geobsedeerde fans aangezien ik zelf ook een fan ben die haar idolen ook het liefst gelukkig ziet.

    Ik wil ook niemand beledigen maar dit is zoals ik het zie. Ik vind dat beroemdheden recht hebben op geluk, een leuke baan (die ze al hebben maar toch), privacy (vooral als ze met vrienden, familie, vriend/vriendin zijn) en lieve fans die hun supporten om wie ze zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:05 ]


    Physics is awesome

    Squido schreef:
    (...)

    Ik ben er toch 99% zeker van dat jij diegene bent.


    Nou, dan ga ik zo even zoeken tussen mijn topics


    Physics is awesome

    (Over de fanfictions: het is verkeerd als je gaat schrijven over een baby met een 19-jarige, dat is denk ik waar het vooral op slaat.)
    Maar voor de rest vind ik dat je wel gelijk hebt. Maar, die artiesten hebben er wel zelf voor gekozen om beroemd te worden, dus als er een keer een gestoorde fan tussen zit, vind ik dat ze niet mogen zeiken.
    Mengt zich niet in de ruzie.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:45 ]


    Food.

    Ik vind wel dat je gelijk hebt ^^ maarjah mijn fanfiction gaat gelukkig niet eens zover. ik schrijf fanfiction over bands/clebs die ik niet eens leuk vind, maar beledig ze nooit ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Scharry schreef:
    (Over de fanfictions: het is verkeerd als je gaat schrijven over een baby met een 19-jarige, dat is denk ik waar het vooral op slaat.)
    Maar voor de rest vind ik dat je wel gelijk hebt. Maar, die artiesten hebben er wel zelf voor gekozen om beroemd te worden, dus als er een keer een gestoorde fan tussen zit, vind ik dat ze niet mogen zeiken.
    Mengt zich niet in de ruzie.


    Dat bedoelde ik met raar over de fanfictions.


    Physics is awesome

    Hierbij zou ik je graag willen quoten:

    Ik zie steeds vaker op Quizlet van die topics over hoe er wordt omgegaan met celebs en nou ik heb daar ook wel iets te zeggen.

    Meer heb ik niet te zeggen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben alleen fan van anime en The Hunger Games. De boeken meer dan de film, dus ik heb ook geen echt persoon om te stalken / fangirlen. Dat doe ik wel, maar dan hebben zij er geen last van, want ze bestaan niet. :')

    En ja, crazy fans will be crazy.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:08 ]