• Ik zie steeds vaker op Quizlet van die topics over hoe er word om gegaan met celebs en nou ik heb daar ook wel iets te zeggen. Dus je weet wat je kan verwachten.

    Ik vind het raar dat "fans" hun idool geen geluk gunnen. Want ze kraken hun vriendin/vriend af en zeggen dat ze zelf beter bij hun idool passen, sorry maar dta vind ik wel een beetje belachelijk want ze kennen hun idool in het echte leven niet.

    Of van alles doen om maar de aandacht te trekken van hun idool, ze gebruiken echt alles om de aandacht van hun idool te trekken. Ze doen soms alsof ze een ziekte hebben zoals kanker, doodgaan en dan denk ik, wat erg voor de mensen die dierbaren hebben die echt zo'n ziekte hebben of dierbaren hebben die echt doodgaan. Ik ben ook dierbaren verloren, ik kan me echt zo boos maken om dat soort mensen. Ze lijken niet te beseffen wat voor pijn, wat voor verdriet dat met zich mee brengt.

    Oké, snap nu wat het woord fanfiction betekent maar ik vind het alsnog raar wat sommige mensen in een fanfiction schrijven.

    Ik wil niet zeggen dat elke fan zo is want ik weet dat er ook andere fans zijn die een slechte naam krijgen door geobsedeerde fans aangezien ik zelf ook een fan ben die haar idolen ook het liefst gelukkig ziet.

    Ik wil ook niemand beledigen maar dit is zoals ik het zie. Ik vind dat beroemdheden recht hebben op geluk, een leuke baan (die ze al hebben maar toch), privacy (vooral als ze met vrienden, familie, vriend/vriendin zijn) en lieve fans die hun supporten om wie ze zijn.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:05 ]


    Physics is awesome

    So many topics, my brain.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Beckett schreef:
    Eerlijk gezegd vind ik dat mensen vergeten zijn waarom sommige beroemdheden eigenlijk écht beroemd zijn geworden. Neem nu bevoorbeeld Selena Gomez, ze begon met acteren, dat vond ik haar nog aardig goed doen ook. Daarna ging ze over naar zingen, dit is nu heel persoonlijk mijn eigen mening, maar ik vind dat ze dat niet kan. En nu ze het vriendje van Justin Bieber is, zijn veel mensen vergeten wat ze nu eigenlijk echt goed kan. Als iemand nu aan haar denkt, denken ze meteen aan Justin Bieber, en ookal heeft ze een paar haatmails enz. gekregen, ze heeft er denk ik toch ook meer fans aan gekregen. Wat ik hier nu mee wil zeggen is, dat het vaker voorkomt dat mensen niet naar het talent van de beroemdheid kijken, naar gewoon naar de reputatie.

    En ik bedoel niet Alleen Selena Gomez.


    Ja, dat vind ik jammer want net zoals Danielle Peazer, een hele goeie danseres, is bij de meeste mensen bekend als vriendin van Liam Payne. Ik ben het helemaal met je eens.


    Physics is awesome

    Niemand boeit dit.


    -

    Genius schreef:
    Niemand boeit dit.


    Dat was nogal grof.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Genius schreef:
    Niemand boeit dit.


    Nee, daarom zijn er zeker zoveel topics van en zijn mensen het met me eens


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Nee, daarom zijn er zeker zoveel topics van en zijn mensen het met me eens

    Ja, maar als er al zo veel topics zijn, hoeft er niet nóg eentje bij. Lijkt me een beetje zinloos :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat was nogal grof.

    Couldn't care less. Niemand boeit het hoe iemand over 'celebs' denkt.


    -

    Sjiriki schreef:
    Zoals ik al eerder zei: fans zijn gek.


    Groot gelijk c:


    The artist is the kid that survived.

    Ik vind wel dat je fanfics niet anders mag behandelen als een OP omdat die verhalen ook gewoon in elkaar worden gezet en bedacht worden door de schrijver alleen daar komt een beroemd persoon in voor. Voor de rest vind ik inderdaad dat vele fans te ver gaan voor hun idool.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mercurial schreef:
    Eerlijk gezegd boeien fans met een obsessie me niet zoveel. Soms vind ik ze irritant, maar daar blijft het dan ook bij.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik hou van mijn fandom: we hebben geen naam en niemand hoort ooit iets van ons :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I lol'd. Hoeveel topics ga je hier nog over maken? Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n topic van jou tegenkom.
    Als die mensen zich daar gelukkig bij voelen laat ze dan. Je kan er toch niets aan doen. Het is ieders eigen fantasie, en als die mensen nu een beroemdheid voor hun story willen gebruiken snap ik dat best, dan gaan mensen meer mensen het lezen. Ik lees ook liever fanfictions dan story's met onbekende personen.

    Edit: met één ding ben ik het wel met je eens; sommige mensen gaan echt te ver in hun story's. Ik las er ooit eentje over bandleden die elkaar verkrachtten. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 17:17 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Squido schreef:
    I lol'd. Hoeveel topics ga je hier nog over maken? Dit is niet de eerste keer dat ik zo'n topic van jou tegenkom.
    Als die mensen zich daar gelukkig bij voelen laat ze dan. Je kan er toch niets aan doen. Het is ieders eigen fantasie, en als die mensen nu een beroemdheid voor hun story willen gebruiken snap ik dat best, dan gaan mensen meer mensen het lezen. Ik lees ook liever fanfictions dan story's met onbekende personen.


    Nou, ik denk dat je, je vergist want volgens mij heb ik hier nog geen topic over gemaakt. En ik heb het stukje over fanfictions aangepast dus


    Physics is awesome

    Als ik de meeste reacties lees, dan denk ik: "Ah ja, daar hebben ze wel een punt!"
    Nah, ik hoef dat zelfs niet uit te leggen en ik ga dat niet herhalen, dus bij de meesten hier sluit ik aan :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat je, je vergist want volgens mij heb ik hier nog geen topic over gemaakt. En ik heb het stukje over fanfictions aangepast dus


    Ik ben er toch 99% zeker van dat jij diegene bent.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.