• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    [Ergens op de camping buiten zeg maar gewoon dat die ze ziet staan en dat die erbij komt staan :)]

    Jayden Mason Howard.

    Ik zie Andrew en Summer staan en skate ernaar toe. 'Hey guys,' zeg ik vrolijk en ik doe een truc met mijn skateboard voor ik hem omhoog in mijn handen wip. Ik hing mijn doorweekte shirt over mijn schouder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Ah dat verklaard een hoop, maar het is wel een handig gave" zeg ik lachend. Ik kijk snel achterom om te zien waar hij naar kijk. Ik kijk hem weer aan"Maak je niet druk". "Hello" zeg ik tegen Jayden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Eeey'zeg ik tegen Jayden en kijk naar hoe die een truc doet. 'Je kan echt goed skate man'zeg ik tegen hem. Ik kijk weer even met een schuin oog naar Bonita en Jayy en zucht lichtjes.

    Bonita
    'hmm daarom noem ik het aanranden' zeg ik lachend terwijl ik op sta van zijn schoot.'en dit betekende niks. ik was je alleen maar aan het pesten en gek maken' zeg ik alchend en loop naar summer,andie, en jayden.'heey broertje,summer en jayden' zeg ik vrolijk tegen ze


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydon Mason Howard

    Ik word vriendelijk begroet door beiden en ik glimlach. 'Je kan echt goed skate man' zegt Andrew. 'Thanks, maar dat heet nou jaren lang oefenen' zeg ik grijnzend en ik haal even een hand door mijn haar. Ik was nog steeds niet helemaal opgedroogd. Bonita komt erbij staan en ik begroet haar vrolijk. 'Hooooooi'.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    'Weet ik'zeg ik lachend en laat me achterover in het gras vallen. Ik had mijn swimshort aangedaan dus ik kon best even zwemmen. Ik trek mijn shirt uit en duik in het water. Ik zwem wat onderwater en kom na een tijdje weer boven.

    Bonita
    'Ik heb zin om te gaan dansen en ik zoek nog een danspartner' zeg ik terwijl ik summer naar andie duw en lief naar jaydon kijk. 'summer andie doen jullie anders ook samen dan doen ik en jaydon het wel samen' glimlach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'heey zusje, gezellig gehad?'vraag ik een beetje lachend. Ik kijk even naar de rest en drink een paar slokken. Ik kijk even naar Jayy die aan het zwemmen is en dan weer terug. Daarna duwt e SUmmer tegen me aan en zegt iets over danspartners. 'Ow NO! Ik kan niet dansen, nouja wat voor dans?'vraag ik zuchtend.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:42 ]

    Jayden Mason Howard

    'Oke, best' zeg ik en ik kijk grijnzend naar Andrew. 'Succes hè' zeg ik lachend. Ik had vroeger wel streetdance en hiphop gedaan. Ik keek naar Bonita en liep naar haar toe. 'Wat had je in gedachten?'


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Hello" zeg ik nu ook tegen Bonita. "Trouwens ik heb nagedacht en ga graag nog in op je voorstel over je gitaar". Voor ik nog wat kan zeggen word ik in de richting van Andie geduwt. "Ik vind het goed en dansen kan ik ook niet goed dus dat komt mooi uit"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Eey kijk als we nou gewoon hip hop gaan doen. Dan kan ik het wel, dat heb ik vaak genoeg gedaan, maar ik denk niet dat jullie dat in gedachte hadden' zeg ik en kijk ze even aan. Ik kijk lachend naar Summer. 'Dat wordt dus pijnlijke voeten'grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:45 ]

    bonita
    'Nopp ik had meer streetdance/ballet in gedachten jongens naar de streetdance en meiden meer ballet'zeg ik lachend en maak een sierlijke pirouette. 'we kunnen ook gaan breakdancen of tango,salsa enz' zeg ik vrolijk terwijl ik van alle soorten dansen een kort stukje voor doe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Moet ik me nu beledigd voelen of niet?" vraag ik lachend. "Dansen kan ik wel maar het een tijd geleden dus ik kan het niet meer, maar ik laat me niet beledigen". Ik kijk naar Bonita "Doe die dans van de laatste keer..de'
    Ik denk na, maar ik kom niet op de naam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Breakdance en streetdance'roep ik gelijk en begin wat moves te doen. 'Dat lukt me nog wel'zeg ik lachend.