• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese
    Terwijl ik aan het rennen was, kreeg ik opeens wel een heel raar gevoel door mijn maag. Zou mijn volgende prooi vlakbij zijn? I hope so.
    Toen ik echter op niet meer dan een paar meter afstand een blond meisje zag, rolde ik mijn ogen, ik had geen meisje nodig als prooi, die wilde ik niet. Ik wilde alweer door rennen, maar er was iets aan haar wat me even stil deed staan. Zij was… anders.
    “Hey!” Riep ik toen maar, impulsief. “Jij!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen het om een meisje bleek te gaan. "Caleb toch. Een meisje waar je een wilde nacht mee beleefde en waarna je geen contact meer zocht?"
    Ik liet de tak los, en zuchtte. "Maar oké, dan vluchten we wel als bange hazen. Het is dat jij het bent."
    Ik trok aan zijn arm en begon te rennen, nog steeds met de vraag wie dit meisje dan wel niet was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diora Cherelle Fox

    Abrupt bleef ik staan en keek haar met mijn ijsblauwe ogen aan.
    "Wat?" Vroeg ik en het klonk kouder dan ik bedoelde.
    Ik voelde aan dat er iets anders was als haar, ze was geen sterveling maar misschien net als Caleb zijn soort aangezien ik haar niet kende.
    Iets verderop, stopten vogels met fluiten waardoor het plotseling erg stil was geworden, te stil misschien.
    Met een neutraal gezicht nam ik haar in me op en liet geen spoor blijken van enige achterdochtigheid. "Wat is er?"



    Caleb Maxwell Fox

    Ik liet Adelynn geloven wat ze wilde aangezien het haar niet bepaald iets aan ging en om hier nu een scène te maken zou alles gewoon nog verdachter laten lijken.
    Het gevoel dat ze dichter kwam, was gestopt, ze was waarschijnlijk opgehouden door iets of iemand wat mij de kans gaf om weer uit haar leven te verdwijnen.
    Ze had me niet nodig en ik haar niet, hoewel ik me er ergens toch slecht bij voelde.
    "Ok, we zijn ver genoeg." Zei ik wanneer ik Diora niet meer kon ruiken.
    Ik trok Adelynn naar me toe en nam haar gezicht tussen mijn handen. "Wat in het bos gebeurde, blijft in het bos."
    [Ik ga slapen, moet morgen werken, reageer morgenvroeg nog wel.]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke, slaap lekker (:]

    Adelynn Denyse Laramie
    Kalm pakte ik zijn handen vast, en haalde die van mijn gezicht. "Dan wil ik alsnog weten wie het was."
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar de plek waar we vandaan kwamen, waar dat meisje bijna langs was gekomen. Nu was ze gestopt met rennen, ze stond stil. Misschien was ze wel op zoek geweest naar Caleb.
    "Dat recht heb ik, je trok bijna m'n arm uit de kom." Ik streek mijn lange, donkere lokken uit mijn gezicht, keek hem leunend tegen een boom vragend aan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:43 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    Toen ze onder haar lange, donkere wimpers even naar mij terugkeek, liet ik mijn zelfde charmante blik zien met een zachte glimlach. Volgens mij had ze nooit echt mijn andere kant gezien, de kant die ik vroeger heel vaak had, maar nu minder: mijn woedende kant. Opeens vroeg ik mezelf af wat ze daarvan zou vinden, of ze zou schrikken of er wel mee om kon gaan.
    Toen ze haar ogen weer wegsloeg, grijnsde ik even en bracht het glas naar mijn mond, waarna ik van de rode vloeistof een slokje nam. “Het spijt me, maak ik de dame verlegen?” Mijn stem klonk lichtelijk geamuseerd en ik keek haar dit keer wat uitdagend aan.
    “Nee, dat valt best mee,” Antwoordde ze op mijn eerdere vraag. Ze nam een bescheiden slokje van de vloeistof, maar ergens bedacht ik me dat ze dit misschien dit om het te verbergen dat ze echt honger had. “Het is niet erg als je het me verteld, we kennen elkaar al langer,” De linkerhoek van mijn mond krulde iets omhoog.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Is dat niet de bedoeling van heren, dames verlegen maken?" vroeg ik met een glimlach, en maakte mijn haren los uit de vlecht. Ik stak het elastiekje in mijn broekzak, en keek van het glas bloed naar Finn.
    "Het is niet erg als je het me verteld, we kennen elkaar al langer," had hij gezegd, terwijl zijn linkermondhoek langzaam omhoog krulde.
    "Dat weet ik," antwoordde ik toen, en zette het glas neer. Met mijn vingertop streek ik een dieprode druppel weg die over de rand was geglipt en zich bijna in het donkere, houten tafelblad had gevestigd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese
    “Wat?” Het klonk koud en hierdoor liet ik automatisch een sadistisch glimlachje op mijn lippen, terwijl ik naar haar toe liep. Voor mijn gevoel had zij blondere haren dan dat ik had, aangezien ik honingblond haar had. Niet dat het uitmaakte, maar het was gewoon iets dat me opviel.
    De vogels waren gestopt met fluiten, waardoor het erg stil was geworden, alsof het iets aankondigde dat ging gebeuren. “Wat is er?” vroeg ze weer, echter zonder iets te laten merken en met een neutraal gezicht. Ik merkte dat ze me in zich opnam en dus deed ik hetzelfde bij haar, zodat ik haar niet zou vergeten de volgende keer dat ik haar tegenkwam – als die er al zou komen.
    “Herken ik jou ergens van?” De stem waarmee ik praatte was koud, misschien met een lichte grom erin, maar vooral erg emotieloos. Ik stelde deze vraag niet omdat ik een gesprek wilde beginnen of omdat ik wel degelijk wist dat ik haar niet kende, maar om de doodsimpele reden dat er iets met haar was. Zou ze bij de andere soort horen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    Geïnteresseerd keek ik toe hoe ze haar haren losmaakte uit de vlecht, en terwijl ze het elastiekje in haar broekzak deed, sloot ik mijn ogen even om na te denken. Katherine was heel lang geleden al… overleden, maar nog steeds joeg ze door mijn gedachten als een slechte droom, omdat alleen het moment dat ze stierf door mijn hoofd zwierf.
    “Dat weet ik,” Door haar stem en de lichte tik als teken dat ze haar glas neer had gezet, deed ik mijn ogen weer open en ‘ontwaakte’ uit mijn gedachten. Ze streek de dieprode druppel weg die over de rand was geglipt en ik glimlachte zacht.
    “Ik wilde je eigenlijk meevragen voor een nachtelijke wandeling, maar je leek met je gedachten ergens anders te zitten,” zei ik haar met mijn kalme stem, terwijl ik me voor een kwart omdraaide en door het raam naar buiten keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Ik streek mijn lange lokken over één kant van mijn schouder, volgde onwillekeurig zijn blik naar het raam. Inmiddels was het volledig donker geworden, de maan glom helder hoog in de hemel.
    "Pardon meneer, ik was niet degene die mijn ogen dicht had."
    Hij had toch wel een paar seconden zijn ogen gesloten gehad, leek diep in gedachten. Het was onbeleefd om ernaar te vragen, maar de nieuwsgierigheid vrat aan me. Maar hadden we allemaal niet iets om over na te denken? Voor zover ik wist iedereen hier was minstens negentig jaar oud, dan had je wel wat stof verzameld om soms over te dromen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    De nachtelijke sterren glommen aan de donkere hemel en ik zuchtte verwonderd over het mooie verschijnsel voor me. Ik merkte niet eens dat Carmella mijn blik uit het raam ook gevolgd had en ik had ook bijna niet gehoord wat ze zei, gelukkig kon ik mezelf bij elkaar rapen. Zoals altijd.
    “Pardon Meneer, ik was niet degene die mijn ogen dicht had.”
    Mijn linker mondhoek gleed weer iets mysterieus omhoog en terwijl ik een slok van de vloeistof nam, keek ik haar even aan. “Ah, you got me!” Grijnsde ik met een speelse glimlach op mijn lippen en een plagerige blik in mijn ogen, waarna ik me weer tot het raam wendde.
    “Maar soms heb je behoefte om even alleen te zijn, dat ken jij vast ook wel.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Nadat ik nog een slok had genomen van het glas, ging ik staan. Ik streek met mijn handen even over mijn broek. Het was een gewoonte die ik in de afgelopen jaren nooit had verleerd. Ik was eerst altijd gewend op te staan in een jurk, en de rok glad te strijken voor ik verder zou gaan.
    "Moet ik in dat geval maar gaan?"
    Achter me hoorde ik de hoge miauw van Shiva weer, die het buiten blijkbaar alweer had gezien. Het diertje liep naar me toe, duwde zijn kopje tegen me aan en wierp me een vragende blik toe. Met een glimlach tilde ik hem op, strelend over zijn hals. Het liefst werd hij de hele dag gedragen, lui dier.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    >Mijn topics


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar kan ik inspringen met Rafael en/of Mabel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen, ik ga slapen.

    Van mij mag Finn wel naar Rafael/Mabel toe, ik ga toch weg (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Mensen, ik ga slapen.

    Van mij mag Finn wel naar Rafael/Mabel toe, ik ga toch weg (:

    Is goed, slaap wel. (:

    @Cheryl; wie wil je Finn laten meeten?


    Quiet the mind, and the soul will speak.