• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [..Kyara is een Vampire, die drinken hun prooi niet leeg?]


    I know. sorry, moet er nog een beetje inkomen met hoe ik dat soort dingen moet schrijven enzo. Maar bedoelde meer van, dat ze hem had gedronken voor zover dat kon...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Carmella Reina Jae Marvella
    Nadenkend streelde ik Shiva's grijze vacht, en keek op toen ik een stem hoorde. Kyara ging in de fauteuil naast me zitten, rustig trok ik mijn benen op.
    "Ik denk het wel, maar heb niet zo'n zin om te jagen." Rustig vlocht ik mijn warmbruine, krullende lokken in, bond een zwart elastiekje om het einde en liet hem over mijn schouder vallen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diora Cherelle Fox

    Aangezien ik even niet wist wat doen stond ik op van de boom en keek toe hoe ze weg wandelde.
    "En wat ga je dan zeggen, liefje?" Zei ik sarcastisch en kruiste mijn armen terwijl mijn kin koppig de lucht in ging. "Hé, ik heb iemand gezien die op je lijkt."
    Wat ik nu deed, was best gevaarlijk maar ik kon haar toch niet laten gaan terwijl ze misschien er voor ging zorgen dat Caleb hierdoor in de problemen zou raken.
    "Klinkt erg geloofwaardig ja," Zei ik spottend en streek een blonde lok uit mijn gezicht. "Waarschijnlijk zal niemand je eens geloven, zelfs niet, wat was zijn naam? Caleb?"
    Ik wuifde zijn naam weg met een handgebaartje en bleef met een hard gezicht naar haar rug staren in de hoop dat het haar tegen zou houden.





    Caleb Maxwell Fox

    Een onmenselijke grom ontsnapte uit mijn mond terwijl ik hen hongerig aankeek.
    "Adelynn, heeft niemand je ooit gezegd dat je niet met je eten mag spelen?" Spotte ik en deed een stap in de richting van de jongens. "We kunnen ze op z'n minst een heerlijke, ik bedoel, eerlijke dood geven."
    Grijnzend om mijn eigen woordspeling cirkelde ik rond hen heen, alsof een tijger die net zijn prooi in de val had gelokt.
    Het was nu eenmaal zo dat vampenese geen vriendelijke mensen waren, dus waarom zou ik zelfs moeite doen?
    Een van de jongens struikelde angstig over zijn eigen voeten en haalde daarbij zijn hand open waardoor de overheerlijke geur van bloed mijn neusgaten binnendrong.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kyara Jones
    'Je kan natuurlijk ook altijd een flesje dierenbloed uit de koelkast halen' offerde ik 'Al smaken die een stuk minder lekker dan echt mensenbloed' Ik had iets van een maand op dierenbloed geleefd, maar was er daarna snel mee gestopt. Ik had namelijk elke keer als ik daarmee gevoed was het gevoel alsof ik iets miste, alsof ik ineens een stuk minder energiek was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even om Caleb, waarna ik met een ruk omkeek toen ik de geur van bloed rook. In een tel was ik bij de jongen, hurkte bij hem neer terwijl hij nog steeds op de grond lag. Met lichtblauwe, grote ogen keek hij me angstig aan.
    Onwillekeurig vroeg ik me af waar hij heen was gegaan als dit niet de laatste avond van zijn leven zou worden. Waarschijnlijk één of ander feest, waar jongeren elkaar de hele avond opgeilden, shotjes deelden, drugs gebruikten. Ach, de jeugd van tegenwoordig.
    Mijn slanke vinger streek over zijn handpalm, warm, jong bloed plakte aan mijn huid. Ik stopte mijn vinger even in mijn mond, slikte de paar druppels door en ging rechtop staan.
    "Ik zeg dit niet vaak tegen jongens die ik net ken, maar je smaakt best lekker."

    Carmella Reina Jae Marvella
    Shiva sprong van mijn schoot, en verdween naar buiten. Met een zucht ging ik rechtop zitte, schudde even met mijn hoofd.
    "Van dierenbloed word ik altijd zo sloom, en lui." Mijn blik gleed naar de duisternis buiten. "Lopen er veel mensen rond?" vroeg ik, omdat ik geen zin had om uren door het bos te wandelen, op zoek naar mensen met de kans dat de zon op zou gaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder
    “Je bent dus geen mens? Wat ben je dan, een alien?” vroeg ze op een sarcastische toon en ik bekeek haar weer, maar meer op een manier waarvan ik wist dat zij iets anders was. Dat dacht ik ten minste, zij had niet de bepaalde uitstraling van een mens. Naïef, onschuldig. Nee, dit meisje was alles behalve onschuldig.
    “Dat kun je zeggen,” Opeens zette ze een stap naar voren en streelt met haar vingertoppen lichtjes over het litteken bij mijn kin. “Hoe kom je hier aan?” Knarsetandend pakte ik ruw haar pols vast en trok deze bij mijn gezicht vandaan, waarna ik een stap naar achter zette en mezelf omdraaide om weg te lopen. “Dat gaat je geen flikker aan.” Gromde ik.


    Phoebe Azalea Pierce
    “En wat ga je dan zeggen, liefje? ‘Hé, ik heb iemand gezien die op je lijkt.’” Ik stopte in mijn voetstappen, maar draaide me niet om, luisterde alleen naar haar woorden. “Ja, inderdaad, dat ga ik zeggen.” Zei ik op een beslissende toon, als teken dat ze me er niet vanaf kon praten.
    “Klinkt erg geloofwaardig ja. Waarschijnlijk zal niemand je eens geloven, zelfs niet, wat was zijn naam? Caleb?” Met een grijns draaide ik mezelf om en keek haar spottend aan. “Ach, liefje toch, doe niet zo dom. Je act werkt echt niet bij mij, jullie lijken als twee druppels op elkaar, alleen ben jij een meid met blond haar en tsja, Caleb is… Caleb.” Grijnsde ik en toen ik zijn naam zei kwam er een speelse grijns op mijn lippen terecht.
    “Hij zal nu wel ergens bloed uit een keeltje aan het drinken zijn,” Zeg ik sadistisch en ik wist dat het riskant was dit te zeggen, maar toch deed ik het. Ik kon haar altijd nog vermoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Silver and diamond will be here in an hour o.o so much jobs to do]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kyara Jones
    'Nee, vannacht niet' antwoordde ik met spijt in mijn stem, anders was ik namelijk veel minder lang buiten geweesd. 'Maar we kunnen altijd naar één van die feesten toe, gaan we daar even een prooi mee naar buiten lokken' De mensen op dat soort feestjes waren altijd zo makkelijk en ze smaakte, gemixt met alcohol ook nog best lekker.


    Keep your head up, keep your heart strong


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    In een oogwenk stond ik achter één van de jongens en trok ruw zijn hoofd opzij door erg hard aan zijn haar te trekken.
    "Laat me los!" Smeekte hij angstig en probeerde tevergeefs uit mijn greep te komen.
    Ik had erg veel leedvermaak en deed niet eens de moeite om het weg te stoppen.
    "Ik zal je heus wel lossen hoor," Grijnsde ik. "Als je dood bent."
    Op een redelijk barbaarse manier, beet ik diep in zijn hals, niet diep genoeg dat hij dood zou bloeden, maar diep genoeg om hem pijn te laten lijden.
    Nonchalant slurpte ik het bloed dat uit zijn nek kwam op en grijnsde wanneer hij in mijn armen begon te gillen als een speenvarken.
    "Verman jezelf," Commandeerde ik hem brut. "Je bent tenslotte een man."
    Hardhandig gooide ik hem tegen de grond en lachte wanneer ik merkte dat hij weg probeerde te kruipen.
    In een poging om hem tegen te houden, stapte ik met mijn voet op zijn been en hoorde zijn botten luid kraken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Inmiddels had ik mijn aandacht gevestigd op de knapste van het stel. Meestal smaakte hun bloed om de één of andere reden beter, zuiverder. Ik liep met een glimlach rond mijn lippen naar hem toe, met een achteloos gebaar gaf ik hem een duw zodat hij achterover viel.
    Struikelend kwam hij op de grond terecht, grote donkere ogen keken naar me op. Ik liet me op hem neerzakken, ging doodleuk op hem zitten en streek zijn haar voor zijn ogen vandaan. Ik pakte zijn kin tussen twee slanke vingers, bekeek in alle rust zijn gezicht.
    "Bijna zonde," zei ik met een zachte stem, terwijl mijn gezicht dichterbij kwam. Mijn lippen raakten die van hem even, waarna ik in zijn schouder beet en begon te drinken. De schreeuw die klonk toen één van zijn botten ook nog een krakend geluid maakte, galmde bijna na in het bos.

    Carmella Reina Jae Marvella
    "Dat is nogal ver weg," grinnikte ik, en wierp een blik naar buiten. Ik ging staan, en rekte mijn rank gebouwde lichaam uit. "Ga je mee dan?" vroeg ik, en liep richting de openstaande deur.
    Eigenlijk had ik best honger, dan maar uit mijn luie stoel opstaan. Ik keek naar buiten, liet mijn blik over het bos gaan in de hoop dat een toerist het fort kwam bezoeken. Dat deden ze wel eens, de verhalen over ons negerend.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kyara Jones
    Even dacht ik eraan hier te blijven. Ik had er namelijk totaal geen zin in om weer naar buiten te moeten, maar nog minder zin had ik om hier te blijven. 'Ik ga mee' antwoordde ik daarom terwijl ik langzaam opstond en naar haar toe liep. Even kijken of er nog iemand te vinden is.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Okay, I'm here. ^^ Waar kan ik inspringen? :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Je kan Carmella en Kyara lastig vallen, die gaan net naar buiten om te jagen (cat)]


    Carmella Reina Jae Marvella
    De frisse buitenlucht voelde prettig aan tegen mijn huid, een windvlaag zorgde ervoor dat het elastiekje dat ik los om mijn haren had gedaan uitvloog. Mijn lokken waaiden even alle kanten op, waarna de wind ging liggen en mijn haar over mijn schouders viel. Geërgerd keek ik achter me, maar ik kon het elastiekje zo snel niet vinden en ik had geen zin om uitgebreid te zoeken.
    Opeens hoorde ik een schreeuw. Het was niet bepaald dichtbij, en ook niet erg hard. Maar voor vampierenoren hard genoeg om te horen. Mijn gezicht betrok. "Vampaneses," mompelde ik, ze waren waarschijnlijk bezig met het levend uitzuigen van een mens.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Zonder enige moeite trok ik hem weer van de grond en tilde hem in de lucht zodat hij net niet met zijn beide voeten op de grond kon.
    "Zet me neer, laat me gaan." Smeekte hij me, waardoor ik er alleen maar meer plezier in kreeg.
    "Helaas, maar nee." Grinnikte ik en zette mijn tanden in de andere kant van zijn nek en zoog het bloed uit hem tot ik een gorgelend geluidje hoorde.
    Bloed sijpelde nog wat uit zijn mond terwijl het licht in zijn ogen al was gedoofd.
    Met mijn vrije hand, rukte ik doodleuk zijn hart er uit en gooide het naar één van zijn vrienden. "Wie is de volgende?"



    [Misschien kan Nick ingrijpen of zo? Dan heeft hij ook iets te doen. En sorry maar ik zei al dat Caleb sadistisch was.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.