• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    [Caroline wilt wel wat doen met Silver? ^-^]


    [Okay ^^ Waar is ze? Dan stuur ik Silver naar haar toe. :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Okay ^^ Waar is ze? Dan stuur ik Silver naar haar toe. :3]

    [Haha, ze is nergens. Ik heb nog niet met haar kunnen spelen ^-^. Zet haar maar gewoon ergens neer, wat voor jou het beste uitkomt. ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Silver Quartz
    ik kan de donkere wolken nog maar net onderscheiden van de donkerblauwe lucht boven me. Er zijn geen sterren te zien en ook de maan maakt geen verschijning. Ik druk het masker wat steviger op mijn gezicht en begin terug te gaan naar het fort. Ik ben vol voor de nacht. Ten Oosten van mij hoor ik het kabbelende water van de kleine rivier. Maar dat was niet het enige wat ik hoorde. Voetstappen, zeer lichte voetstappen. Een Vampanees of een Vampier. Met een kleine glimlach sla ik af, richting de Rivier.
    De vrouw die ik zag in het weinige licht dat er was had donker haar. Ze stond met haar rug naar me toe, maar ik herkende haar.
    'Caroline?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Caroline
    Het was donker, en man, ik had honger. Ik keek een beetje om me heen, maar tot nu toe was er nog geen sterveling te bekennen. Verdomme, waar zaten die mensen toch als je ze nodig had?
    Het enigste geluid wat er te horen was, waren de krekels, en zachte ruizen van de Rivier en.. voetstappen.
    ''Caroline?'' hoorde ik een mannelijke stem zeggen, en met een opgetrokken wenkbrauw draaide ik me om.
    Donker haar, een masker.. Meer kon ik niet zien in het zwakke maanlicht, maar het zei genoeg.
    ''Silver.'' glimlachte ik begroetend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oh, dan ben ik waarschijnlijk al weg :c
    Well, als ik er dan niet meer ben, mag je Caroline gewoon achterlaten, hoor. ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese
    “Je dénkt het?” Liet ik spottend horen, waarna ik even een rondje om haar heen liep toen ik dichtbij genoeg was. Er speelde een vreugdeloos lachje op haar lippen, maar dat deerde mij niet, ik kon nog veel vreugdelozer zijn als ik dat wilde.
    Ik stopte recht voor haar en nam haar kin vast tussen mijn duim en wijsvinger, waarna ik mijn ogen vernauwde en haar ogen diep inkeek, alsof ik iets probeerde te ontdekken. “Je doet me aan iemand denken…” kwam er spelend over mijn lippen en ik liet mijn ruwe beweging hoe ik haar gezicht vasthield weer los.
    Terwijl ik rechtop ging staan, keek ik naar haar blonde haren en toen weer naar haar ogen. Dit meisje leek wel heel veel op Caleb, maar zou het…? Ik herkende Caleb uit duizenden en analyseerde jongens altijd heel goed, dus het was dan ook niet raar toen er een spottend en vermakelijk glimlachje op mijn lippen lag.
    “Ken jij Caleb?”

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    De jonge vrouw keek even naar de maan en toen weer terug naar mij, maar ik had de hele tijd mijn gezicht niet afgewend en naar haar gekeken. “Als de maan zichtbaar is, is het altijd een mooie nacht om een wandeling te maken,” Antwoordde ze terug en ik grinnikte zacht om het bijdehante antwoord.
    “Maybe so…” Grijnsde ik donker, waarna ik mijn handen in de broekzakken deed en een stap naar voren deed richting haar. “Maar dat beantwoord de vraag nog niet waarom je eerst in een boom zat,” De grijns bleef op mijn gezicht zitten terwijl ik haar aankeek.
    “Is er iets?” Ze vroeg het nogal argwanend waardoor ik kort lachte en mijn ogen toen weer op haar fikste. “Nee, niet veel.” Antwoordde ik kort.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mabel Georgia Atterbury
    'Maybe so...' grijnst de man. Hij doet zijn handen in zijn zakken en doet een stap in mijn richting. 'Maar dat beantwoord de vraag nog niet waarom je eerst in een boom zat,' vervolgt hij met dezelfde grijns. 'Nee, niet veel,' antwoordt hij nog op mijn vraag.
    'Waarom ik in een boom zat?' zeg ik. 'Omdat ik dacht dat ik dan geen last zou hebben van mensen zoals jou,' voeg ik er aan toe terwijl ook een stap zijn kant op doe. 'En jij bent hier dus omdat je een avondwandeling wil maken?' vraag ik daarna. 'Interessant, de meeste jongens doen daar niet aan'. Ik zet een klein stap naar achter zodat ik tegen de boom kan leunen en blijf de man goed in de gaten houden. 'Ik heb jou hier trouwens nog nooit eerder gezien'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan iemand mij misschien een samenvatting geven van wat ik gemist heb? En wil wil Kyara (vampire) of Nick (vampinees) meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    (Ik niks spannends gebeurd hoor :3)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Is er iets gezegd tegen Diora of Caleb? En kan iemand in dat geval het even herhalen? Moest namelijk werken vandaag.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Is er iets gezegd tegen Diora of Caleb? En kan iemand in dat geval het even herhalen? Moest namelijk werken vandaag.]

    (Mijn personage, Phoebe, zei wat tegen haar, maar die post staat nog op dezelfde bladzijde.)

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese
    “Je dénkt het?” Liet ik spottend horen, waarna ik even een rondje om haar heen liep toen ik dichtbij genoeg was. Er speelde een vreugdeloos lachje op haar lippen, maar dat deerde mij niet, ik kon nog veel vreugdelozer zijn als ik dat wilde.
    Ik stopte recht voor haar en nam haar kin vast tussen mijn duim en wijsvinger, waarna ik mijn ogen vernauwde en haar ogen diep inkeek, alsof ik iets probeerde te ontdekken. “Je doet me aan iemand denken…” kwam er spelend over mijn lippen en ik liet mijn ruwe beweging hoe ik haar gezicht vasthield weer los.
    Terwijl ik rechtop ging staan, keek ik naar haar blonde haren en toen weer naar haar ogen. Dit meisje leek wel heel veel op Caleb, maar zou het…? Ik herkende Caleb uit duizenden en analyseerde jongens altijd heel goed, dus het was dan ook niet raar toen er een spottend en vermakelijk glimlachje op mijn lippen lag.
    “Ken jij Caleb?”

    Finn Blaise Ryder – Vampire.
    “Waarom ik in een boom zat? Omdat ik dacht dat ik dan geen last zou hebben van mensen zoals jou,” Zij doet ook een stap naar mij toe en ik lach om haar bijdehante opmerking. “Hmm, ja, dat zou een goede zet zijn,” Fluisterde ik mysterieus terwijl ik mijn hand even over mijn kin haalde en zo de litteken voelde die er zat. Grijnzend keek ik haar aan, spelend. “Als ik ten minste een mens was…” Nu stond ik zowat achter haar en het leek wel alsof ik het in haar oor fluisterde, maar dit was echter niet zo.
    “En jij bent hier dus omdat je een avondwandeling wil maken? Interessant, de meeste jongens doen daar niet aan. Ik heb jou hier trouwens nog nooit eerder gezien.” Ze leunde tegen de boom aan en ik liep weer voor haar, grijnzend. “Niet alle jongens zijn hetzelfde, ik ben een uitzondering van de rest.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Mijn dode hart werd omringd door zenuwen, het leek zelfs alsof ik geen kant meer op kon maar desondanks probeerde ik toch in mijn rol te blijven.
    "Wie?" Vroeg ik koeltjes en deed alsof ik even nadacht. "Caleb? Nog nooit van gehoord."
    Het kwam er erg rustig uit, rustiger dan dat ik me op dit moment voelde, nu restte alleen de vraag nog of ik er net zo ontspannen uitzag.
    Nonchalant leunde ik tegen een boom en keek haar aan. "Waarom, wat is er dan zo speciaal aan hem?"
    Ongeïnteresseerd bekeek ik mijn nagels wat en zuchtte, hopelijk geloofde ze alles wat ik zei.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Tegen Caleb (:]

    Nesaea schreef:
    Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even, en liep naar hem toe. "Je bent een Vampanese, lieverd. Die komen niet in levensgevaar, tenzij het om een andere Vampanese gaat."
    Mijn blik gleed bedenkelijk over zijn gezicht, nog steeds nieuwsgierig naar dat meisje. "Maar wees nou eens eerlijk, was het een scharrel die je midden in de nacht alleen achterliet?" Een geamuseerde glimlach verscheen rond mijn lippen, met vragende ogen keek ik hem aan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:07 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mabel Georgia Atterbury
    'Hmm, ja, dat zou een goede zet zijn,' fluistert hij mysterieus. 'Als ik ten minste een mens was…' klinkt het nu vlak achter me maar ik kijk niet op of om.
    'Niet alle jongens zijn hetzelfde, ik ben een uitzondering van de rest,' grijnst hij als hij weer voor me staat.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Je bent dus geen mens? Wat ben je dan, een alien?' vraag ik op een sarcastische toon. Het is natuurlijk wel duidelijk dat hij geen alien is maar ik als ik vampier zou gebruiken zou ik mezelf misschien verraden. Maar als hij echt geen mens is zou hij haast wel een vampier moeten zijn... Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht en ik kijk de man onderzoekend aan. Mijn blik valt op een litteken bij zijn kin. Ik doe een stap naar voren en glij er lichtjes met mijn vingertoppen over heen. 'Hoe kom je hier aan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered