• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Bonita
    Voorzichtig ga ik de inham in ,wat ik beter niet kon doen, en ga daar door mijn enkel.'Shit mijn enkel' mompel ik in me zelf terwijl ik zie dat mijn enkel al dikker word. Dan maar een poging wagen. 'JONGEEEEEEEEEEEEENNSSSSSSSSSSSSSS, HEEEEEELP' roep ik zo hard ik kan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik hoor Boninta om hulp roepen, snel ren ik naar haar toe.
    'Bonita wat is er?' vraag ik aan haar, maar dan zie ik haar enkel.
    'Je hebt echt veel ongeluk, kom hier dan draag ik je naar de huisjes,' ik schuif mijn armen onder haar en til haar op.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Goh je meent het maar er is daar iets' zeg ik terwijl ik wijs naar een plek in het water.'en nee het is niet mijn verbeelding of fantasie' zeg ik er snel achteraan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Uh, oké, daar kijk ik straks wel naar, eerst ga ik jou naar het huisje brengen en je enkel koelen. Dat is nu belangrijker dan kan ding daar,' zeg ik terwijl ik terug loop met Bonita in mijn armen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    Snel zucht ik is diep. ' hmm hoort het dat mijn enkel scheef hoort te staan en blauw hoort te zijn' zeg ik best droog tegen brady


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik loop weer naar buiten en zie Brady ondertussen al naar het huisje lopen met Bonita. Snel ren ik naar ze toe. "Ik heb hier ondertussen al ijs" zeg ik als ze naast ze loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [please let maar niet op die vage tekens, dat doet mijn mobiel en vraag me niet waarom ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Brady Wright
    'Nee, dat is niet goed,' zeg ik tegen Bonita, Summer komt aan gelopen met ijs.
    'Goed zo,' zeg ik tegen haar, ik pak het ijs en leg het op Bonita's enkel.
    'Nu hopen dat het snel weg trekt,' zucht ik, maar veel hoop heb ik niet, haar enkel ziet er niet bepaald goed uit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    Snel bijt ik op me lip als er een steek door heen gaat waardoor me lip ook al snel begint te bloeden.'ik vind alles best zolang ik niet naar het ziekenhuis moet. ik haat ziekenhuizen' zeg ik met pijn in mijn stem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Kan ik verder nog wat halen?" vraag ik nadat hij het ijs op Bonita's enkel heeft gelegd. Ik kijk Brady twijfelend aan "Is het niet handig als we straks verband omheen doen voor wat stevigheid?"
    Ik kijk Bonita aan "Als het te lang zo blijft en pijn blijft doen heb je kans dat we daar wel heen moeten"

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Ik gooi me liever nog tussen de haaien dan dat ik daar heen moet' zeg ik 'rustig en kalm terwijl mijn enkel steeds meer pijn gaat doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ben er weer]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Hoe kan ik weer inspringen?, was ff weg door visite]

    quin98 schreef:
    Jayy
    Ik kijk verbaast naar Jayden. 'sorry maar, Wat een slet' zeg ik en kijk naar Zaily die er ook bij komt.


    Jayden Mason Howard.

    Ik zucht diep. 'Ik ga even, ik ben zo wel terug' zeg ik en ik sta op. Ik pak mijn skateboard, gooi hem voor me uit en spring erop. Daarna skate ik de camping af naar de skatebaan. Een traan glijd over mijn wang en woest veeg ik hem weg. Ik kijk even achter me en voel dan een klap. Ik hoor een auto stoppen en dan word alles zwart.

    [o.0]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †