• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [ Summer staat naast je. Jayy staat te wachten bij de rivier op ons en verder heb ik echt geen idee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DSalvatorex schreef:
    Brady Wright
    'Je hebt heel veel gemist,' grijns ik tegen Zaily, terwijl ik ondertussen drinken uit de koelkast haal en in de glazen schenk.

    [Ik volg even niet meer waar iedereen is ^^]

    -Bonita heeft sich opgesloten in der kamer xD-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:30 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Jayy bij riviertje, Drew ergens ver in het riviertje aan het zwemmen]

    Jayden is een skatebaan aan het zoeken (:]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ah thanx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik zit op het aanrecht en staar naar mijn schoenen. Ineens komt de vraag van Jayy weer bij me op. "Jayy vroeg net trouwens ook hoe het tussen ons twee nu precies zit" zeg ik tegen Brady.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Jayy vroeg net trouwens ook hoe het tussen ons twee nu precies zit,' zegt Summer.
    'Oh, uhm,' dan komt er een idee bij me op, 'vind je het erg als ik je dat antwoord vanavond geef?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik wens mijn blik van mijn schoenen af waarna ik hem aankijk en mijn hoofd schud.
    "Nee dat vind ik niet erg" antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik zucht en ga bij het riviertje zitten met mijn voeten in het water, een paar minuten hé... Ik laat me achterover vallen en gooi de bal omhoog en vang hem weer op, zo ga ik een tijdje door.

    Brady Wright
    'Ah, mooi zo,' ik glimlach lief naar Summer en loop dan met het drinken de keuken uit. Ik zet de glazen buiten op de grond neer.
    'Jayy, schiet die bal eens!' roep ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik spring op en trap de bal richting Brady. 'Kan je hooghouden?'vraag ik aan hem en kijk even naar de glazen op de grond, maar hopen dat we die niet omver schieten.

    Brady Wright
    'Kan je hooghouden?'vraagt Jayy aan mij.
    'Natuurlijk kan ik dat,' grijns ik, 'kom maar hier met die bal.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Natuurlijk kan ik dat, kom maar hier met de bal'zegt hij.Ik hou de bal een paar keer hoog en paas hem dan door naar Brady.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:18 ]

    Brady Wright
    Ik houd de bal een paar keer achter elkaar hoog en speel de bal weer terug naar Jayy.
    'Wel uitkijken voor het drinken, hea?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Ja tuurlijk' zeg ik terwijl ik de bal een paar keer omhoog hou met mijn hoofd en daarna terug op mijn voet laat vallen om de bal terug te spelen naar Brady.