• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Je kan één of andere freaky droom beschrijven? :3]

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn lippen krulden zich tegen de zijne even in een grijns. Ik liet mijn hand inmiddels over zijn kruis strelen, voelde de lust zich er al in ophopen.
    Mijn lichaam drukte ik verlangend even tegen die van hem, terwijl ik mijn lippen een stukje van elkaar liet wijken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Mijn instinct nam het wat van me over terwijl ik mijn vingers naar haar bh-sluiting liet glijden en trok lachend een wenkbrauw op voordat ik het behendig los maakte met één hand.
    Het feit dat zij diegene was die vanboven zat, wond me alleen maar meer op aangezien ik het best wel opwindend vond als een vrouw macht probeerde uit te oefenen.
    Haar bh liet ik, net als haar topje op de grond vallen en vroeg me vaag af hoe het kon dat iemand zo mooi geschapen kon zijn.
    Ik had al met veel vrouwen het bed gedeeld, maar dit sloeg werkelijk alles.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Toen hij mijn beha ergens op de grond had gegooid, ging ik rechtop zitten. Terwijl mijn hand nog steeds de groeiende bobbel in zijn broek streelde, liet ik mijn ogen over zijn blote, gespierde lichaam glijden. Bedenkelijk beet ik zacht in mijn onderlip.
    "Je hebt je best gedaan, hm?" vroeg ik, en keek naar hem op. Ik pakte zijn hoofd vervolgens tussen twee handen, en kustte hem hongerig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    "Ik doe altijd mijn best," Grinnikte ik en frutselde speels aan de knop van haar broek terwijl mijn lippen de hare weer opzochten.
    Om eerlijk te zijn, wilde ik niet langer wachten aangezien ik zowat gek werd van verlangen naar haar.
    Ik rolde ons om, zodat ik op haar lag en steunde met mijn ene hand op de zetel zodat ik haar niet zou pletten onder mijn gewicht en verkende deze keer met mijn mond haar lichaam terwijl ik haar ogen voor geen seconde loste.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Hij rolde ons om, zodat hij bovenop lag. Zijn mond voelde ik plotseling overal op mijn huid, zijn ogen boorden zich in die van mij.
    Maar ik kon het niet laten om de mijne genietend te sluiten. Een zacht geluid dat tussen een zucht en een kreun in zat glipte over mijn lippen.
    Onbewust krulde mijn rug wat op, in een stille smeekbede om niet te stoppen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese.
    Licht grijnsde ik om zijn compliment en terwijl hij zijn arm om mij heen sloeg en wat dichter tegen hem aan trok, met het meisje nog half tussen ons in, kon ik het niet laten een verleidelijk lachje daarna naar hem te sturen. ‘Vertel eens…’ vervolgde hij. ‘Wat moet ik doen zodat deze mooie dame in mijn gezelschap blijft?’
    Ik kantelde mijn hoofd iets schuin en bekeek zijn knappe gezichtje even voordat ik überhaupt mijn antwoord zei. Hij mag dan wel de leider van de Vampaneses zijn, maar dat maakte dit spelletje alleen nog maar spannender voor mij, eentje die ik graag aannam.
    ‘Demand me…’ Fluisterde ik tegen zijn kaak aan en ik streek mijn lippen naar zijn nek, waar ik even zacht een kus drukte maar vervolgens ook verleidelijk in beet. Hierna hield ik echter op en keek hem weer grijnzend onder mijn wimpers aan, hem uitdagende het ook echt te doen.

    (Ik ben nog bezig met de rol, maar kon eerst geen goed plaatje vinden.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik genoot er met volle teugen van dat ik weer de touwtjes in handen had en ging grijnzend met mijn mond richting haar borsten.
    Maar vlak voor ik er effectief ook was, stopte ik en keek haar uitdagend aan, wat was het toch leuk om mensen zo te pesten.
    Ik hing weer met mijn hoofd boven het hare en drukte nogmaals mijn lippen op de hare en maakte zo een spoor van tedere kusjes tot aan haar sleutelbeen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke, geef maar een seintje als je klaar bent (:]

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn ogen gingen open toen zijn lippen vlak bij mijn borsten stopte. Vervolgens kustte hij mijn lippen, ging naar beneden tot mijn sleutelbeen. Dat spelletje, dat spelletje kende ik ook.
    Mijn handen legde ik op zijn schouders, ik draaide ons voor de tweede keer om en ging weer bovenop hem zitten. Ik kustte zijn hals, beet weer zacht in zijn oorlel en maakte een spoor naar beneden.
    Mijn lippen gleden langs zijn nael, over zijn onderbuik. Ik liet mijn nagels over zijn heup krassen, trok zijn broek een beetje naar beneden om zijn lies even met mijn lippen te kunnen beroeren. Vervolgens zweefden ze even boven zijn kruis, waarna ik weer naar boven ging en een kusje op zijn voorhoofd plaatste.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Om een kleine, teleurgestelde kreun te onderdrukken kuste ik haar innig op de mond waarna mijn handen van haar heupen naar haar middel gleden.
    Mijn vingers omsloten na een tijdje haar volle borsten waardoor ik haar aankeek om haar reactie te peilen.
    Zacht streek ik met mijn duim over haar tepel zonder dat ik mijn lippen van de hare haalde.
    Hongerig beet ik weer op haar onderlip en was niet meteen van plan om ons weer om te draaien.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Caleb pakte mijn borsten vast, streek met een duim over een tepel. Een zachte, net hoorbare kreun ontstond in mijn keel, werd gesmoord tegen zijn lippen.
    Ik liet mijn onderlichaam over de zijne schuren, ging verder met een hongerige kus. Mijn lichaam wilde dat van hem voelen, ik verlange naar hem.
    Mijn hand schoot naar beneden, maakte zijn broeksknoop behendig los en trok zijn rits ongeduldig naar beneden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    dubbel (cat)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Ik had blijkbaar te maken met een tijger maar het leuke was dat het me juist nog meer opgewonden maakte dan ik al was.
    Wanneer ze mijn broek uiteindelijk los had gekregen, schopte ik hem ongeduldig uit en maakte de hare ook los.
    Een plotselinge hitte overviel me, ze maakte me echt gek en ze liet me voelen alsof ik in brand stond door haar aanrakingen.
    "Ik wil je," Mompelde ik gesmoord en kon maar niet stoppen met haar huid te strelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Het ging niet erg handig aangezien ik bovenop hem zat, maar uiteindelijk had ik mijn broek uitgekregen en lag hij naast die van hem op de grond.
    "Ik wil je," mompelde hij, waardoor er een grijns op mijn gezicht verscheen. Ik boog me voorover, kustte zijn hals.
    "Ik wil jou," fluisterde ik tegen zijn kaak, waarna mijn hand in zijn boxer verdween. Met mijn vingertoppen streelde ik zijn opgewonde lid, beet zacht op zijn onderlip.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Een kleine kreun wist te ontsnappen uit mijn mond terwijl ik even genietend lachte.
    Ik wilde niet dat ze zou stoppen en vond het misschien ergens wel jammer dat ik niet langer de touwtjes in handen had maar dat ik haar marionet was geworden.
    Om er toch verandering in te brengen, haalde ik haar hand uit mijn boxer en rolde ik ons voor de zoveelste keer om zodat ik weer bovenop lag en haar besloot te plagen door met mijn vingers langs haar slipje te gaan.
    Uitdagend bleef ik haar aankijken en besloot uiteindelijk om met een vinger langs haar lies te gaan om haar nog harder te plagen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn hoofd leunde naar achteren, onwillekeurig sloten mijn ogen zich.
    Hij plaagde me, probeerde de macht weer over te nemen. Maar voor nu vond ik dat niet erg, het voelde te goed.
    Na een paar tellen opende ik mijn ogen weer, voelde zijn vinger langs mijn lies strelen. Onwillekeurig tilde ik mijn heupen wat op, leunde op mijn ellebogen om hem een smekende kus op zijn onderlip te kunnen geven.


    "Do you believe monsters are born or made?"