• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam

    Een blond meisje lijkt trekt mijn aandacht en ik knipoog flirterig naar haar. Ze giechelt en bloost een beetje. Het is niet moeilijk haar zo ver te krijgen een stukje te gaan lopen. Ze kijkt me met grote ogen aan alsof ze helemaal verbaast is dat ik juist háár mee vraag. Ze was een onzeker typje dat was te merken maar ze ook bloedmooi wat haar aandoenlijk maakte. Zodra we niet in zicht zijn sla ik toe.

    [Cheryl, don't forget Levi and Cherine? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Ik ontdeed haar van haar laatste kledingstuk en kreeg het voor elkaar om haar benen iets uit elkaar te halen.
    Mijn blik gleed nog eens over haar lichaam en bleven hangen bij haar ogen.
    Met een kleine glimlach drong ik uiteindelijk bij haar naar binnen en trok haar bij haar heupen dichter naar me toe.
    Langzaam begon ik te stoten en wanneer ik pas zeker was dat ze dit wilde, voerde ik het tempo wat op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik sloeg een arm om zijn schouders toen hij bij me naar binnen drong, beantwoordde zijn blik om hem te laten weten dat het goed was.
    Een siddering ging door mijn lichaam toen hij sneller begon te bewegen, onwillekeurig plante ik mijn nagels in zijn rug. Het duurde niet lang voor ons oogcontact verbrak, aangezien mijn hoofd zich in mijn nek had geslagen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mabel Georgia Atterbury
    Het duurt niet lang voordat Liam een van de meisjes mee neemt. Ik grinnik even en laat mijn ogen onbeschaamd over de jongens in het groepje glijden. Mijn blik blijft hangen op een jongen die er het helderst uitziet en waarschijnlijk nog niks gedronken heeft. Ik glimlach tevreden en pak de hand van de jongen beet. Hij denkt waarschijnlijk dat de dansvloer op zouden gaan want als ik hem naar buiten trek staat zijn gezicht op verbaasd. Maar als we een steegje naast de discotheek in lopen krijgt hij een brede grijns rond zijn lippen. Vrijwel meteen duwt hij me tegen de muur en drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik laat hem een paar seconden zijn gang gaan en druk hem dan tegen de tegenovergestelde muur. 'Rustig aan tijgertje,' grijnst de jongen en zijn handen glijden van mijn heupen iets omhoog. Ik trek mijn wenkbrauwen op en draai dan zonder moeite zijn nek om waarna hij levenloos op de grond valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caleb Maxwell Fox

    Terwijl ik harder begon te stoten, omsloot ik haar met mijn armen en trok haar dicht tegen me aan, alsof dat alles intenser zou maken.
    Ik sloot mijn ogen en lachte even wanneer ik haar nagels in mijn vel voelde boren, niet dat het pijn deed of zo, integendeel.
    Mijn gezicht stond er ontspannen bij en al snel had ik mijn gezicht in haar hals begraven en beet ik zacht in haar oorlel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn benen sloten zich strakker om hem heen, duwde hem dichterbij. Ik had mijn hoofd nog altijd in mijn nek liggen, voelde zijn lippen erover, op zoek naar mijn oorlel waar hij vervolgens zacht in beet.
    "Caleb," kreunde ik zacht, terwijl ik mijn rug genietend kromde. Ik tilde één van mijn benen verder omhoog zodat hij dieper naar binnen kwam, kreunde nogmaals toen dat gebeurde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Grijnzend opende ik mijn ogen en voerde voor een laatste keer het tempo nog wat op.
    Mijn ademhaling was gejaagd door de inspanning, maar dat hoorde er bij dus vond ik het allesbehalve erg.
    Na een tijdje voelde ik enige verandering en had het gevoel dat het niet lang meer zou duren voordat ik alle remmen los gooide.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese.
    Licht grijnsde ik om zijn compliment en terwijl hij zijn arm om mij heen sloeg en wat dichter tegen hem aan trok, met het meisje nog half tussen ons in, kon ik het niet laten een verleidelijk lachje daarna naar hem te sturen. ‘Vertel eens…’ vervolgde hij. ‘Wat moet ik doen zodat deze mooie dame in mijn gezelschap blijft?’
    Ik kantelde mijn hoofd iets schuin en bekeek zijn knappe gezichtje even voordat ik überhaupt mijn antwoord zei. Hij mag dan wel de leider van de Vampaneses zijn, maar dat maakte dit spelletje alleen nog maar spannender voor mij, eentje die ik graag aannam.
    ‘Demand me…’ Fluisterde ik tegen zijn kaak aan en ik streek mijn lippen naar zijn nek, waar ik even zacht een kus drukte maar vervolgens ook verleidelijk in beet. Hierna hield ik echter op en keek hem weer grijnzend onder mijn wimpers aan, hem uitdagende het ook echt te doen.


    (Wie wil er naar Finn?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liam

    Ik zorg ervoor dat ik het meisje netjes achterlaat en loop dan in de richting die ik Mabel had horen gaan.

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik hapte naar adem toen een heerlijk, onbekend gevoel zich in mijn lichaam verspreide. Als er bloed in Caleb's aderen had gezeten, was zijn rug waarschijnlijk rood geweest van mijn sterke nagels. Mensennagels waren niet door zijn harde huid gegaan, maar mij koste het geen moeite.
    Had een jongen dat ooit voor elkaar gekregen? Mij tot een hoogtepunt brengen met alleen penetratie? Nee, niet dat ik me kon herinneren.
    Maar als ik op mijn instinct moest vertrouwen, zat het er wel degelijk aan te komen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Carmella wilt wel naar Finn?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    TheseWords heeft zich uitgeschreven, dus nu hebben de Vampaneses geen leider.
    Iemand interesse? Er komt nu trouwens ook een Vampire-rol (meisje) vrij.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Well Liam would like to be the Vampaneses leader :3]

    [Ik heb liever gewoon een nieuwe rol, dan hebben tenminste de Vampeneses nog gewoon tien vampieren in de groep.

    Als niemand een nieuwe wilt maken, doe ik het desnoods zelf wel.]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 17:56 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"