• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Maxwell Fox

    Uiteindelijk besloot ik om haar toch haar zin te geven en drong langzaam binnen met mijn vingers terwijl een triomfantelijke grijns op mijn lippen speelde.
    Het gaf me een soort van machtsgevoel dat ik toch op een bepaalde manier controle over haar had.
    Langzaam bewoog ik mijn vingers terwijl mijn lippen de haren weer opzochten zodat eventueel gekreun gesmoord kon worden moest het nodig zijn.
    Lachend beet ik op haar onderlip en streek uiteindelijk met mijn tong over haar lippen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mabel Georgia Atterbury
    De persoon waar ik tegen opbotste is gelukkig iemand die ik ken. Liam.
    'Hey,' zegt hij.
    'Hee,' begroet ik hem met een lichte glimlach. Bijna vraag ik of hij nog heeft gejaagd vanavond maar bedenk me dan weer dat hij het niet fijn vind om van bloed te leven. 'Nog wat gedaan vanavond?' vraag ik in plaats daarvan. Jagen hoort waarschijnlijk niet bij het antwoord, en misschien kent hij die rare jongen van net wel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adelynn Denyse Laramie
    Een tevreden zucht ontsnapte toen ik mijn zin kreeg, snel gevolgd door een zachte kreun toen zijn vingers begonnen te bewegen.
    "Caleb," mompelde ik zacht, genietend. Ik voelde zijn lippen langs de mijne, niet snel genoeg daarna streek zijn tong over mijn lip. Gretig opende ik mijn lippen, begon een vurige kus terwijl ik hem dichter naar me toe trok.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam

    'Nog wat gedaan vanavond?' Vraagt Mabel. Ik schud mijn hoofd. 'Nee ik moet nog jagen.. Ga je anders mee?' Stel ik voor. Ik mocht Mabel wel. Ze was rustig en aardig, een goed persoon om mee te jagen.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik vond het best leuk om het aan te zien en besloot dan maar om het tempo wat op te voeren zodat ze er intenser van kon genieten.
    "Ik zei toch dat ik goed was," Grijnsde ik mompelend en ging nog wat sneller, maar hield me toch in aangezien ik nog niet wilde dat ze zou komen door deze kleine handeling.
    Ik drukte mijn lippen weer vurig op de hare en speelde grijnzend met haar tong niet van plan om meteen te stoppen.
    Even vergat ik alles om me heen en was zij diegene die er nu toe deed.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mabel Georgia Atterbury
    Liam schudt zijn hoofd. 'Nee, ik moet nog jagen...Ga je anders mee?' stelt hij voor.
    Ik trek even een bedenkelijk gezicht maar knik uiteindelijk wel. 'Dat is goed, ik heb zelf ook nog niet gejaagd,' antwoord ik waarna ik snel een vlecht in mijn lange zwarte lokken maak en een elastiekje om het uiteinde bint. Dat is nu eenmaal makkelijker tijdens het jagen. 'Wil je in het bos rondkijken of gelijk naar het dorp?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    'Wil je in het bos rondkijken of gelijk naar het dorp?' Vraagt Mabel nadat ze haar haren in een vlecht had gedaan. 'Doe maar gelijk het dorp ik geloof dat niemand naar het bos is vanavond.'

    Adelynn Denyse Laramie
    "Ik zei toch dat ik goed was." Mijn antwoord was een door zijn lippen gesmoorde kreun.
    Na een paar minuten tilde ik één van mijn handen op, toen ik mijn ogen opende lag er een uitdagende twinkeling in. Mijn vingers glipten zijn boxer in, streelden even over het lid naar de eikel, waarna ik hem rustig begon af te trekken.
    Ik duwde zijn hand weg, kwam wat overeind en begon zijn hals te kussen. Af en toe beet ik plagend in zijn huid, drukte mijn lichaam tegen hem aan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mabel Georgia Atterbury
    'Doe maar gelijk het dorp. Ik geloof dat niemand haar het bos is vanavond'.
    Ik werp even een blik op mijn kleren. Gewoon een simpele spijkerbroek, sneakers en een simpel zwart hemdje. Dat kan er mee door. Ik knik en begin alvast richting het dorp te lopen. 'Waar in het dorp wil je heen? Kroeg, discotheek, park, supermarkt, hoewel die laatste waarschijnlijk dicht is, waar wil je heen? Mij maakt het niks uit'. De gemakkelijkste prooien zijn waarschijnlijk in de discotheek en in de kroeg maar bloed smaakt wel lekkerder als er geen alcohol in zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    'Waar in het dorp wil je heen? Kroeg, discotheek, park, supermarkt, hoewel die laatste waarschijnlijk dicht is, waar wil je heen? Mij maakt het niks uit' Vraagt Mabel. 'Ik wil het liefste natuurlijk schoon bloed maar laten we maar naar de discotheek gaan ofzo. Er zitten vast wel een paar nuchtere dansers bij toch?' Stel ik voor.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik sloeg even mijn hoofd in mijn nek en grijnsde genietend, die had ik niet zien aankomen.
    Hoe langer het begon te duren, hoe ongeduldiger ik werd en ik hield niet echt van wachten.
    Wanneer ik voelde dat ze in mijn huid beet, kwam er een klein geknor uit mijn mond dat aangaf dat het een gevoelige plaats was.
    Met mijn handen ging ik weer over haar lichaam en was vastberaden dat ik meer wilde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mabel Georgia Atterbury
    'Ik wil het liefste natuurlijk schoon bloed maar laten we maar naar de discotheek gaan ofzo. Er zitten vast wel een paar nuchtere dansers bij toch?' zegt Liam.
    'Let's hope so,' zucht ik terwijl ik verder loop. Alcohol in het bloed maakt op zich niet zo heel veel uit, het is alleen irritant dat dat ook effect op jezelf kan hebben. Maar alcohol is alsnog beter dan drugs in het bloed, dat is al helemaal verschrikkelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    'Let's hope so,' Ik knik en we naderen de discotheek. Ik laat mijn ogen over de mensen glijden opzoek naar de juiste persoon. 'Heb jij al iemand gevonden?' Fluister ik naar Mabel.

    Adelynn Denyse Laramie
    Mijn geduld begon op te raken. Daarbij was het ook niet de bedoeling dat meneer hier al van op zijn hoogtepunt zou komen.
    Mijn hand glipte zijn boxer weer uit, waarna ik die naar beneden trok. Ik zocht zijne lippen weer op, kustte hem hongerig terwijl ik de boxer ergens op de grond liet vallen en hem dichterbij trok.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mabel Georgia Atterbury
    'Heb jij al iemand gevonden?' fluistert Liam als we al een tijdje in de discotheek zijn.
    Ik schud mijn hoofd. Je wil niet weten hoe moeilijk het is om een helemaal nuchter persoon te vinden in de discotheek. Mijn blik valt op een groepje jongeren achterin de discotheek die er nog wel helder uit zien. 'Laten we daar heen gaan,' zeg ik tegen Liam waarna ik zijn hand vast pak en hem mee trek naar het groepje. 'Hee,' begroet ik ze met een charmante glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered