• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder | Vampire.
    Vaag kwamen haar woorden bij mij binnen en lichtelijk fronste ik mijn wenkbrauwen toen ze wat naar me toeboog, mij aan mijn shirt naar zichzelf toe trok. Ik had geen tijd om wat te vragen, als ik die al had, aangezien ik bevroren was, overgeleverd aan haar, want ze drukte haar lippen ietwat onzeker op de mijne.
    In de tussentijd had ik haar wel kunnen observeren, al was het resultaat voor mij vrij ontrustend. Zo gleden mijn ogen over de blonde lokken waar mijn vingers nog in verstrengeld waren. Hierna volgde haar bleke en gave huidje en ook haar felle, blauwe ogen mocht niet ontbroken worden. Mijn ogen liet ik daarna afdwalen om haar ietwat volle lippen te zien, totdat deze ook daadwerkelijk op die van mij werden gedrukt.
    Ze sloot haar ogen, maar ik was te bevroren om die van mij ook te sluiten en toen ik haar vingers teder langs mijn kaaklijn voelde, kon ik ze pas dicht doen en zachtjes terug kussen. Het gebeurde vanzelf, alsof het zo hoorde, maar niet snel erna verbrak Diora het echter weer. Voor mijn doen duurde het veel te kort en wilde ik het weer proberen, maar ik was op het moment een beetje te beduusd om er wat van te zeggen.
    Diora stond op en keek op me neer, haar blik beantwoordde ik zwijgzaam terwijl ik zag hoe ze haar vingers naar haar lippen bracht. Ik sloeg mijn ogen neer en het duurde een paar ellelange secondes voordat ik op stond met een doel, naar haar toe liep en haar in mijn armen sloot. Ik was zeker anderhalve kop groter dan dat zij was, wat ik wel vermakelijk vond. “Waarom zeg je sorry, meisje? Dat hoeft toch helemaal niet… ik zou het best nog eens willen proberen…” Geen idee waarom ik het zei, geen idee waarom ik liefkozend over haar haarlokken streek en vraag me ook vooral niet waarom ik haar zo in mijn armen had genomen alsof ze al ‘van mij’ was. Ik had werkelijk waar geen flauw idee…


    Phoebe Azalea Pierce | Vampanese.
    Onduidelijk kreeg ik nog door hoe Caleb me opgevangen had, maar verder kon ik er geen touw aan vast knopen wat hij zei of vroeg. Ik kreeg het allemaal niet mee, want de zwarte vlekken waren nu zo erg geworden dat ik mijn ogen dichtdrukte om er maar vanaf te zijn, aangezien het nu helemaal donker was.
    Op de een of andere manier moest ik altijd bewegen, moest ik altijd wat doen en kon ik nooit stil liggen of staan. Ik moest bezig blijven anders werd ik gek, daarom wil ik dus precies niet dat de anderen dit zien. Fijn, heel fijn.
    Het zachte oppervlak van mijn bed voelde ik in mijn rug prikken en ik vroeg me af wanneer hij weg zou gaan, zodat ik dit in mijn eentje weer kon meemaken, oplossen. Daar had ik niet iemand anders bij nodig. Zo nu en dan bewoog ik mijn hoofd alsof ik een nachtmerrie had en kronkelde met mijn lichaam, maar toen ik zijn hand voelde op mijn wang, stopte ik abrupt en opende ik wazig mijn ogen, welke ik op hem richtte.
    Hij moest ook weggaan, want nu het deze kant op ging, wist ik dat ik altijd de waarheid sprak, zelfs als ik dit niet wilde. De volgende ochtend was ik het dan weer vergeten en had ik helemaal geen idee meer wat ik had gezegd of meegemaakt had. “Altijd,” begon ik met een mysterieuze glimlach op mijn bleke lippen en een doffe blik in mijn ogen. “als ik alleen ben of wil zijn.” Vervolgde ik, ietwat onduidelijk, maar nog goed te horen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Met een twinkelende blik in mijn ogen keek ik hem aan en glimlachte weer terwijl ik met mijn handen over zijn armen streek.
    "Dus je haat me niet omdat ik het deed?" Vroeg ik zacht en keek naar hem op. "Daar was ik eigenlijk bang van."
    Het leek wel alsof er net een bom van vlinders was geëxplodeerd in mijn buik en die wanhopig een uitweg probeerden te zoeken.
    Ik wist het zeker, ik voelde meer dan alleen vriendschap voor hem maar automatisch vroeg ik me nog steeds af hoe hij er over nadacht.
    Het zou niet fijn zijn als hij wel bij me was, maar steeds aan een andere vrouw dacht.
    Hoe dan ook, toch liet ik niets merken dat het mij toch wat dwars zat en glimlachte ik teder terwijl mijn vingers zijn wang verkenden.
    Voor zijn ietwat ruigere uiterlijk, had hij toch een zeer zachte huid.
    Ik had in Finn eigenlijk nooit iemand gezien die zo zachtaardig kon zijn en tegelijkertijd zo zelfzeker en betrouwbaar.
    Automatisch ging ik op mijn tenen staan en drukte ik zacht een kusje op zijn mondhoek en liet mezelf weer zakken.
    "En weet je zeker dat je geen spijt gaat krijgen?" Vroeg ik en wendde nu pas mijn ogen af door ze neer te slaan.




    Caleb Maxwell Fox

    "Phoebe," Herhaalde ik nogmaals en fronste even terwijl mijn blik over haar gezicht gleed. "Wil je dat ik weg ga?"
    Als dat het geval was, zou ik haar wel alleen laten, hoe vreemd ik het ook vond.
    In mijn ogen kon het nooit gezond zijn als iemand zo'n aanvallen kreeg, zelfs niet voor iemand van onze soort.
    Ik kon niet vatten dat ze in haar toestand het nog voor elkaar kreeg om te glimlachen en vroeg me dan ook af of ze het echt wel meende.
    Zonder mijn blik te lossen van haar gezicht, ging ik nonchalant met mijn handen door mijn haar en wachtte op een antwoord.
    Aangezien ik toch niet meteen van plan was om te vertrekken, kon ik net zo goed even rondwandelen in haar kamer.
    Ik stond op van haar bed en ijsbeerde door de kamer terwijl ik de piano van op een afstandje in de gaten hield.
    Phoebe kon piano spelen, dat had ik al eerder gehoord maar onbewust vroeg ik me af of het echt zo moeilijk was als het leek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
    “Ik zou jou nooit kunnen haten, Diora,” begon ik, liefdevol net zoals ik haar blonde haarlokken nog streelde en vervolgens een lok om mijn wijsvinger strengelde. “Je hoeft er niet bang voor te zijn…” Mijn hand vervolgde zijn weg zacht over haar wang, kaak en vervolgens zachtjes over haar lippen, waarna ik mijn hand om haar middel sloot en zachtjes tegen me aan trok.
    Ik wist niet waarom ik het deed, maar wat ik wel wist, was dat ik haar altijd al wilde beschermen tegen al het kwaad, dus toen ze het zei en hier zo binnenkwam, overstuur, voelde ik me verantwoordelijk en slecht. Eigenlijk ben ik haar niet eens waard, zeker niet vanwege mijn verleden. Wie wilt het nou met een moordenaar aanleggen? Dacht ik bitter en haar zachte vingertoppen die over mijn wang streken, wekte me op uit mijn gedachtes.
    Katherine zal altijd wel in mijn gedachten leven en in mijn hart, maar waarom trokken haar felle, blauwe ogen me dan terug naar de werkelijkheid? Naar haar, naar Diora…
    Een zacht kusje drukte zij op mijn mondhoek en ik glimlachte lichtjes, boog wat naar voren en fluisterde, “Dat kan ik beter aan jou vragen, lieverd…” Maar tijd om te antwoorden gaf ik haar niet, want ik drukte mijn lippen al op die van haar.

    Phoebe | Vampanese.
    “Nee,” Ik glimlachte, maar het was een nerveus, vaag lachje, waarvan je niet echt kon opmaken hoe ik me voelde. Mijn lichaam kronkelde nog wat en mijn handen gingen over mijn lichaam naar mijn gezicht en door mijn goudblonde haarlokken, welke ik even ruw vastgreep omdat de hoofdpijn erger werd.
    Ook al was ik een vampier, ik had dit elke keer en soms leek het zelfs erger te worden, vast om het feit dat ik steeds meer en vaker dronk. Wennen kon en wilde ik niet eens, dat zou slecht zijn, maar… Ik wist nu gewoon niet meer wat ik moest doen.
    Alles was wazig en de fase waarin ik me nu bevond, betekende ook niet veel goeds, aangezien dit betekende dat ik alleen maar de waarheid sprak en ik er geen controle over had. Ik had over niets meer controle en morgen zou ik alles vergeten zijn. Alles.
    Het beangstigde me ergens maar hoe erg ik ook wist dat ik er wat aan moest doen, ik kon het niet, alsof mijn lichaam het over nam zonder mijn gezonde verstand te luisteren.
    Op het moment dat hij op stond, keek ik hem bang na, dat hij echt weg ging en verward riep ik uit: “Niet weggaan!” Niet weggaan… Maar hij keek naar de piano en ik kalmeerde wat, Pandora sliep erop en keek me aan. Ze was het gewend, natuurlijk, zij wel.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik draaide me om wanneer ik haar paniekerige stem hoorde wanneer ze mijn naam riep.
    "Rustig, ik blijf wel tot alles over is," Mompelde ik en nam plaats achter het krukje van de piano terwijl mijn ogen over alle toetsen gleden.
    Zou het moeilijk zijn?
    Ik zette mijn handen even op de piano en drukte willekeurig wat toetsen in maar stopte al snel wanneer ik besefte dat het echt werkelijk niet om aan te horen was.
    "Owké, ik zal het wel bij mijn gitaar houden." Spotte ik met mezelf en stond weer op van het krukje terwijl ik nog wat verder de kamer ging bestuderen.
    Op zich was haar kamer best wel gezellig wat ik niet echt verwachtte van Phoebe aangezien ze soms nogal afstandelijk en emotieloos overkwam bij mij.
    Dus deze meid had wel degelijk gevoelens.
    Onbewust lachte ik wat met mijn eigen gedachtes maar werd weer wat serieuzer wanneer ik naar haar slang keek, na enige tijd nog steeds vrij weinig had bewogen.
    Persoonlijk hield ik niet van slangen, ze zagen er altijd zo glibberig uit en droegen en redelijk speciale geur met zich mee, wat niet bepaald fris rook.
    De tong van de slang kwam regelmatig uit haar bek waardoor ik echt de kriebels kreeg, wie wilde er nu in hemelsnaam een slang als huisdier?


    Diora Cherelle Fox

    Door zijn kus voelde ik hoe een rilling over mijn ruggengraat liep waardoor ik automatisch glimlachte.
    Mijn handen had ik op zijn borstkas gelegd zodat ik in een betere houding stond.
    Ergens wilde ik niet dat dit zou stoppen omdat ik me er zo goed bij voelde dat het bijna schandalig was.
    Hij was niet kwaad en voelde zich dus net zo als ik mij voelde, kon het soms nog beter worden?
    Mijn huid leek wel in brand te staan door zijn aanrakingen, alsof het veel intenser aanvoelde dan het eigenlijk was.
    "Maar zie je me graag?" Vroeg ik nog steeds aan de onzekere kant nadat de kus af werd gebroken.
    Het was iets waar ik me best zorgen om maakte, ik wilde namelijk dat hij van me zou houden om wie ik was en niet omdat ik hem aan iemand herinnerde.
    Ik wilde horen dat hij me graag had om wie ik was, uit zijn mond zodat ik echt zekerheid had en me er later ook niet rot over zou voelen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Ze heeft een zwarte slang, lieve schat, geen kat. ;p)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hhaa, whoops...Heb het aangepast, ik vrees dat ik momenteel half slaap of zo :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Phoebe | Vampanese.
    Gelijk toen ik zijn antwoord en stem hoorde, hield mijn lichaam op met kronkelen en draaide ik mijn hoofd zijn richting op. Mijn ogen waren gesloten maar toen ik opeens zijn pianospel hoorde, deed ik mijn ogen weer duf open en gleed er een vage glimlach op mijn bleke lippen.
    “Dat was echt slecht,” Zei ik hem, met geen bijtend sarcasme, maar gewoon directe eerlijkheid. Iets dat dus gebeurd als ik in zo’n staat ben en ik haat het eigenlijk dat hij erbij is. Ik weet niet of ik het tegen kan houden dit te zeggen maar ik kan het in ieder geval proberen. Het enige wat ik nu nog kan hopen, is dat hij er niet achter komt en áls hij erachter komt, er geen gebruik van neemt.
    “Je weet dat het heel lang kan duren totdat het over is, hé?” Grijnsde ik terwijl mijn ogen zijn bewegingen volgde maar tegelijkertijd ik mijn benen en armen weer wat bewoog. Ik moest bewegen, moest door bewegen, anders werd ik gek.
    “Tot die tijd moet je me gezelschap houden, ik wil dat.” Mijn vingers haalde ik weer door mijn haarlokken en ik zakte wat naar beneden, waarna ik vervolgens weer naar boven ging en mijn hoofd weer op het kussen legde.

    Finn | Vampire.
    De kus duurde niet zo lang, maar voor mij duurde het lang genoeg om te weten dat de brandende aanraking op mijn lippen iets betekende. Het betekende dat ik wat voelde voor Diora en dat was geen broer-zus relatie, maar iets anders…
    Na Katherine had ik niemand meer gehad, alleen maar voor één nachtje en geen eens ‘personen’ die ik ook daadwerkelijk kende. Dat deed ik expres zodat we niet verbonden waren, zodat ik aan Katherine kon blijven denken…en nu gebeurde dit!
    “Maar zie je me graag?” Diora haar stem klonk aan de onzekere kant, wat me een slecht gevoel gaf en ik legde allebei mijn handen voorzichtig op haar heupen. Ik keek haar aan met een lieve blik in mijn ogen en een kleine halve grijns op mijn lippen.
    “Waar ben je bang voor, lieve Diora?” Ik wist wel degelijk dat ze misschien bang was dat ik haar met Katherine vergeleek, aangezien haar reactie van net dat al enigszins aan gaf. Goed, misschien deed ik dat ook eerst, maar ik wist dat het slecht was, dat ik door moest gaan en hun allebei individuele personen waren.
    “Je bent unique,” vertelde ik haar toen, hopend dat ze zou snappen dat ze speciaal voor me is.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    “Waar ben je bang voor, lieve Diora?” Hoorde ik hem vragen en wist niet goed of ik het zou zeggen. “Je bent unique,”
    Veel tijd om te antwoorden had ik dus niet, al moest ik toegeven dat het wel lief was, hij was lief.
    Ik leunde met mijn hoofd op zijn borstkas en zuchtte even voordat ik toch besloot te antwoorden, hoewel ik al een vermoeden had dat hij wist over wat het ging.
    "Denk je aan haar als je bij mij bent?" Vroeg ik zonder hem aan te kijken en wreef onbewust met mijn vingers over zijn borstkas. "Ik ben bang dat je mij met haar vergelijkt."
    Zo, dat was er uit al had ik niet het gevoel alsof ik er goed aan had gedaan.
    Misschien vatte hij dit wel op als beledigend of zo.
    Na een tijdje hief ik mijn hoofd weer op en keek hem fronsend aan terwijl ik wachtte op zijn antwoord.
    Ondertussen was het me wel duidelijk dat hij ook meer voelde als vriendschap, maar was het wel om de juiste rede?
    Het was egoïstisch van me om zo te denken besloot ik na een tijdje, ik bedoel maar , was het verkeerd dat hij dacht aan anderen die hem ook nauw aan het hart lagen?
    De tweestrijd in mijn hoofd was nogmaals gestart terwijl ik er onderhanden gek van kon worden.


    Caleb Maxwell Fox

    "Ja chef," Grapte ik en wandelde traag nog wat door de kamer. "Was mijn piano-oefening dan zo slecht?"
    Het kwam er lachend uit, hoewel ik probeerde om verontwaardigd te klinken.
    Natuurlijk wist ik wel dat het absoluut niet om aan te horen was, ik kende om te beginnen immers het verschil niet eens tussen de witte en de zwarte toetsen.
    Met een kleine, lacherige zucht ging ik weer op haar bedrand zitten en keek op haar neer. "En hoelang duurt dit ongeveer?"
    Het kwam er nieuwsgierig uit aangezien ik van mening was dat het best lang duurde.
    Gelukkig was het niet meer zo erg als eerst, ze had me echt aardig laten schrikken.
    Maar nu ik ongeveer wist wat er speelde zou ik waarschijnlijk volgende keer kalmer kunnen blijven, tenminste als er nog een volgende keer was natuurlijk.
    Nu pas besefte ik dat ik al een hele tijd aan het staren was naar Phoebe waardoor ik even kuchte en mijn ogen afwendde door weer naar haar kamer te kijken.



    [Ben vanavond wat later thuis, heb pas gedaan met werken rond 20uur.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn Blaise Ryder | Vampire.
    Diora leunde met haar hoofd op mijn borstkas en terwijl ze dat deed, streelde ik met mijn hand weer over haar blonde haarlokken, ik had de zachte aanraking gewoon gemist.
    De vraag die haar lippen verliet, verbaasde me niet, eigenlijk had ik het wel verwacht dat deze zou komen nu. Ze had ook zeker recht op het antwoord, maar ik zal eerst kijken of ze nog meer te zeggen had. In de tussentijd kon ik dan gemakkelijk over een goed, duidelijk antwoord nadenken.
    “Ik ben bang dat je mij met haar vergelijkt.” Ik fronste even en hierbij stopte mijn hand ook voor een seconde om over haar lokken te strelen, echter hierna ging ik gelijk weer door en waarschijnlijk was ik zo in gedachten, want Diora hief haar hoofd op en keek me fronsend aan, wachtend op antwoord.
    “Oh.” Kwam er enkel uit mijn mond en doordat ik zo in gedachte was en aan Diora en Katherine dacht die er nu beide rondzweefde, kon ik verder niets meer bedenken om te zeggen waardoor ik haar ook helemaal los liet.
    Finn, wees nu niet een eikel, je geeft om haar, maar dat moet je alleen nog laten blijken. En Katherine moet je hoofd uit, uit je hart zal het niet zo snel gaan, maar ze moet je hoofd uit. Het is tijd om verder te gaan, Ryder.
    “Ik zal je eerlijk antwoorden,” Mijn blik gleed naar haar volle lippen, maar ik schudde mijn hoofd, het was niet de tijd daarvoor. Mijn ogen keken toen doordringend naar die van haar en ik leidde haar naar de bank, waar ik naast haar ging zitten. “Vaak denk ik aan haar wanneer ik bij jou ben, aan Katherine,” knikte ik met mijn hoofd, mijn ogen nog steeds op die van haar gericht, “Maar dat is veranderd, ik weet dat jullie dezelfde ogen hebben, maar jullie hebben beide een andere uitstraling, een ander leven en jullie zijn andere personen.” Ik zuchtte even en streek met mijn hand door mijn haar, maar gleed toen met mijn wijsvinger over het litteken bij mijn kaak.
    “Dit litteken had ik gekregen omdat ik de moordenaar van Katherine het leven had ontnomen, ik was er zo kapot van dat ik daar toe in staat was…” Ik durfde haar hierbij niet aan te kijken en wendde mijn gezicht af. “Maar ik moet Katherine een keer achter me laten, het is al zo lang geleden… Het is tijd om haar los te laten. Ze zal het niet erg vinden, toch, dat ik een liefde heb gevonden?” Sprak ik ietwat zwakjes uit, maar liefdevol en ik streek Diora over wang.

    Phoebe Azalea Pierce | Vampanese.
    “Te lang voor mijn doen, tot de ochtend waarschijnlijk als ik wat slaap kan halen,” Ik schudde mijn hoofd even lacherig en haalde weer hand door mijn lichte, lange haren.
    Even kneep ik mijn ogen dicht tegen de zwarte vlekjes en opende hierna mijn groenblauw gekleurde ogen weer.
    Mijn hoofdpijn was nog steeds niet voorbij, maar soms dan was het in ieder geval wat minder. Ik kon niet wachten totdat het helemaal voorbij was.
    “Maar jij vindt dat vast niet erg…” Glimlachte ik vaagjes, waarna ik me omdraaide met mijn rug naar hem toe maar vervolgens weer terug draaide.
    “Je bent een ladiesman, huh.” Grijnsde ik met een vage doffe blik in mijn ogen en tikte met mijn wijsvinger tegen zijn wang aan, waarna ik knipoogde en giechelend weer wegkeek.
    “Veel dames vallen voor jou charmes.”
    Ik giechelde nooit, maar dan ook nooit, behalve als ik dronken was. Natuurlijk.
    Dit moet mij weer overkomen. What a joke.
    Ik kroop wat naar hem toe, waarna ik mijn hoofd vaag glimlachend op zijn schoot neer legde en ik hierna naar hem omhoog keek.
    “Nu kan ik wel proberen te slapen.” Mompelde ik, en sloot mijn ogen hierbij.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Waarom zijn wij trouwens nog de enige die reageren? D: Het was zo'n leuke rpg..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Ik luisterde naar zijn verhaal en toonde enige respect door hem niet te onderbreken.
    Fin had in zijn leven al heel wat meegemaakt, meer dan ik me ooit had voorgesteld een toch vond hij ergens nog de kracht om er rustig onder te blijven.
    “Maar ik moet Katherine een keer achter me laten, het is al zo lang geleden… Het is tijd om haar los te laten. Ze zal het niet erg vinden, toch, dat ik een liefde heb gevonden?” Eindigde hij zijn verhaal en streek over mijn wang waardoor ik enigszins verlegen naar hem lachte.
    Automatisch nam ik zijn hand vast en drukte ik een klein kusje in zijn handpalm zonder dat mijn blik van zijn gezicht gleed.
    "Ik denk dat ze trots op je zou zijn," Glimlachte ik en streek voorzichtig met mijn vingers over zijn litteken die ik tijdens zijn verhaal grondig had bestudeert. "Het vergt veel moed om verder te kunnen gaan en het is je gelukt."
    Ergens was ik best trots op me dat hij eindelijk zijn hele verhaal tegen me had gedaan, natuurlijk wilde ik hem niet pushen om alles tegen me te zeggen maar ik vond dat we al heel wat vorderingen hadden gemaakt vandaag.
    Na een tijdje liet ik zijn litteken met rust en zuchtte tevreden.
    "Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik denk dat ik van je hou," Bekende ik en was blij dat het eindelijk uit mijn mond was gekomen.





    Caleb Maxwell Fox

    Ik kon niet ontkennen dat ik me hier best vreemd bij voelde, op een ongemakkelijke manier dan.
    Phoebe deed anders nooit zo open tegen me dus wist ik niet goed wat ik hier van moest denken.
    “Nu kan ik wel proberen te slapen.” Hoorde ik haar mompelen nadat ze haar hoofd op mijn schoot had gelegd waardoor ik fronste.
    Ze had haar ogen gesloten en zag er al meteen een stuk ontspannender uit dan eerst.
    "Slaap lekker dan maar?" Zei ik en tuitte bedenkelijk mijn lippen even terwijl ik op haar neer bleef kijken.
    Zou ze als ze weer nuchter was hier spijt van hebben of zou ze het niet eens meer weten?
    Aangezien ze met haar ogen gesloten op mijn schoot leunde, kon ik niet veel doen dus besloot ik uiteindelijk maar om met haar haarpunten te spelen.
    "Je hebt zacht haar." Mompelde ik droog maar zweeg al snel weer wanneer ik besefte dat ze probeerde te slapen.
    Een haast onhoorbare zucht ontsnapte even uit mijn mond terwijl ik verveeld rondkeek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
          Een verlegen glimlachje sierde haar lippen wanneer ik de woorden uitsprak over een liefde, of Katherine het niet erg zou vinden. Het meisje nam mijn hand vast en drukte in mijn handpalm een klein kusje, waarvan er een zachte glimlach op mijn lippen streek. Haar zachtroze lippen voelde aangenaam op mijn huid en een lichte rilling ging er door mijn lichaam heen.
          “Ik denk dat ze trots op je zou zijn,” sprak zij uit met een glimlach op haar gezicht, terwijl ze voorzichtig met haar vingers over het litteken gleed waarvan ik haar net had verteld. Iets waar ik me eindelijk overheen had gezet en het aan haar durfde te vertellen, aan haar kwijt kon. Ik had gedacht dat het nog jaren zou duren of dat ik het binnen in me zou houden en nooit meer iemand lief zou kunnen hebben. Niet zoals Katherine.
          “Het vergt veel moed om verder te kunnen gaan en het is je gelukt.” Ik schudde mijn hoofd, het was me nog niet helemaal gelukt, want ze zal nog even in mijn hart doorleven en ik weet niet zeker of ik Diora aan kan doen of dat zij het zelf aankon. Het was maar te zien hoe ze erop zou reageren als ik het tegen haar zou zeggen, maar als je heel veel van iemand hebt gehouden en diegene was overleden (op welke manier dan ook) dan mag je toch nog van die persoon houden? Het leek mij wel, ten minste.
          Ze liet mijn litteken weer met rust en zuchtte tevreden, waardoor ik er al gelijk vraagtekens bij kreeg. “Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik denk dat ik van je houd.” Ietwat verschrikt keek ik haar aan, omdat ik was geschrokken van haar abrupte bekentenis. Ik had niet verwacht dat ze het nu zou zeggen of dat ze in ieder geval zo voor mij voelde, tot nu dan.
          Hoorbaar slikte ik en langzaam zette ik een stap naar achter, liet haar hierbij los. Het was niet dat ik haar gevoelens niet respecteerde en deze terug beantwoordde, integendeel… maar het probleem was, dat ik bang was dat ik haar zou verliezen, misschien zelf wel net zoals Katherine. En dat wilde ik niet nog een keer meemaken, daar paste ik voor.
          “Zeg dat niet…” fluisterde ik bijna onhoorbaar, waarbij ik mijn blik moeilijk van haar gezicht afwendde, mijn handen zich tot vuisten balden en mijn lippen ondertussen een verdrietige streep werden.

    Phoebe | Vampanese.
          Het moment dat ik mijn ogen sloot werd alles zwart, wat ik op zich wel aangenaam vond, omdat ik dan ten minste niet om de minuut zwarte vlekken voor mijn ogen zag. Al stopte het gebonk in mijn hoofd nog steeds niet en drukte ik zo nu en dan mijn lippen stevig op elkaar als het weer gebeurde, alsof ik in een erge nachtmerrie zat, nu al.
          “Slaap lekker dan maar?” Dankbaar knikte ik om zijn woorden, waarna ik mijn mond opende en er een zachte gaap tussen mijn bleke, volle lippen vandaan kwam. Ik vond het nog steeds raar dat vampiers moesten slapen, omdat ik altijd had gedacht dat ze dat niet nodig hadden, al heb ik er nu helemaal geen problemen mee. Eigenlijk hield ik heel veel van slapen, op de dag natuurlijk. Mijn kamer was altijd donker, met de zwarte gordijnen dicht, waardoor ik nooit kon zien of het nou dag of nacht was, maar het deerde me niets. Ik vond het goed zo.
          Opeens voelde ik hoe hij met mijn haarlokken begon te spelen en de slaap die me riep, ging gelijk weg, waardoor ik even knipperde met mijn ogen. Zijn stem hielp er ook niet echt bij, maar ik vond het raar hoe ik zijn stem nu aangenaam vond, hoe ik vond dat hij van mijn part wel verder mocht praten. “Je hebt zacht haar.” Zachtjes grinnikte ik even en keek naar hem op, waardoor ik zag hoe hij verveeld de kamer rondkeek. “Dank je,” Fluisterde ik, ik wist niet wat ik er meer op kon zeggen.
          Hoewel de slaap gemakkelijk in mijn ogen te lezen was, kon je nog steeds duidelijk merken dat ik niet nuchter was en ik ging weer rechtop zitten, trok mijn hakken uit en liet deze met een plof op de grond vallen. Hierna keek ik Caleb aan met een zachte glimlach, een glimlach wat erg ongewoon voor mij was, aangezien ik deze (bijna) nooit liet zien, enkel wanneer ik in een zeldzame blije bui ben. “Kom naast me liggen,” vertelde ik hem, waarbij ik zijn handen pakte en hem naast mij op het bed trok. Wanneer dit gelukt was, hield ik met één hand nog steeds zijn hand vast en met mijn andere hand liet ik deze naar boven dwalen, waardoor mijn hand open naast mijn hoofd kwam te liggen.
          Het bed was groot genoeg voor ons tweeën, maar aangezien Caleb best groot was, groter dan ik in ieder geval, nam hij het merendeel in en lagen we best dichtbij elkaar, waardoor ik zijn oogkleur gemakkelijk kon onderscheiden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (@Melite: Wil je dit topic niet levend houden? D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.