• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Krull schreef:
    Heey Mitchell.
    Allereerst excuses dat ik na één vraag niks meer van me heb laten horen in dit topic. Ik ging eigenlijk direct de dag na mijn vraag een week op vakantie en daarna kwam er weer van alles tussen, waardoor ik niks kon doen met jou tip. Uiteindelijk hebben we er hier samen naar gekeken thuis, gedaan wat je voorstelde maar ook op internet gezocht naar mensen die hetzelfde probleem hadden, en niks hielp. Dus dat was erg jammer. Maar nu ineens zie ik dat die afleveringen op die sites als net5 en sbs6, het gewoon weer doen! Dus, hoe weet ik niet, maar het probleem is opgelost X) En bedankt voor het advies, nogmaals [:

    Geen probleem en ik ben blij dat het alsnog opgelost is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn beeldscherm is te breed. Weet je hoe ik het weer normaal kan krijgen?
    (Ik heb CTRL - gedaan,maar dan verkleinen alleen de woordjes en blijft mijn scherm nog steeds breed.) Help?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Mijn beeldscherm is te breed. Weet je hoe ik het weer normaal kan krijgen?
    (Ik heb CTRL - gedaan,maar dan verkleinen alleen de woordjes en blijft mijn scherm nog steeds breed.) Help?

    Hmmm, ik zie niet meteen wat er mis mee is. Zou je het wat duidelijker kunnen omschrijven?
    En maak alsjeblieft een screenshot van je Schermresolutie. Dus rechtermuisklik op je bureaublad en dan Schermresolutie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een beetje een rare vraag, maar hoe verwijder je je cache in Chrome? Ik vind dat niet meteen terug. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Een beetje een rare vraag, maar hoe verwijder je je cache in Chrome? Ik vind dat niet meteen terug. :/

    CTRL + SHIFT + Delete en daar het vakje "Het cachegeheugen leegmaken" aanvinken en op "Browse Gegevens" wissen drukken. Je kunt als je wilt meer aanvinken of juist uitvinken, wat je zelf wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    CTRL + SHIFT + Delete en daar het vakje "Het cachegeheugen leegmaken" aanvinken en op "Browse Gegevens" wissen drukken. Je kunt als je wilt meer aanvinken of juist uitvinken, wat je zelf wilt.
    Bedankt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Bedankt. (:

    No problem :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb mijn ipod laten vallen en nu is het glas ervan gebroken. Kan ik dat laten maken en hoe duur zou dat ongeveer zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dus,als ik op Q of eender welk site ga,krijg ik maar de helft op mijn scherm. Om de andere helft te zien moet ik met de schuifbalk naar rechts gaan.

    Schermresolutie.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 13:39 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Moonly schreef:
    Ik heb mijn ipod laten vallen en nu is het glas ervan gebroken. Kan ik dat laten maken en hoe duur zou dat ongeveer zijn?

    -wijst naar topic titel- Computer Question/Help store. Maar goed, je kunt het laten maken, maar hoe duur is weet ik niet. Dat zou je moeten opzoeken via Google.

    EDIT: Je zou het bij Apple of telefoonwinkels kunnen laten doen. Gewoon even navragen of ze dat doen. Bij telefoonwinkels is het vaak wel goedkoper, maar dan moet je alsnog rekenen op 70 euro of meer.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 13:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rembrandt schreef:
    Dus,als ik op Q of eender welk site ga,krijg ik maar de helft op mijn scherm. Om de andere helft te zien moet ik met de schuifbalk naar rechts gaan.

    Schermresolutie.

    Die oplossing zou makkelijk moeten zijn, verhoog je schermresolutie dus naar 1024 x 768 of hoger als dat mogelijk is. Helpt dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Die oplossing zou makkelijk moeten zijn, verhoog je schermresolutie dus naar 1024 x 768 of hoger als dat mogelijk is. Helpt dat?


    Het heeft geholpen. Dankjewel! (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    (...)

    Het heeft geholpen. Dankjewel! (:

    Nooo problem :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uhm, ik heb een probleem. Als ik een word document probeer te openen geeft mijn laptop de melding, Configuratiefout van klik-en-klaar maar dat programma kan ik niet verwijderen en dan krijg ik precies dezelfde melding. Ik heb al een andere versie van microsoft office gedownload maar ik blij het probleem houden. En ik heb nu microsoft fix it geïnstalleerd maar dat lijkt ook niet te werken.

    Dus nu hoop ik eigenlijk dat je nog een idee hebt hoe ik dit probleem kan oplossen.
    :$


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Uhm, ik heb een probleem. Als ik een word document probeer te openen geeft mijn laptop de melding, Configuratiefout van klik-en-klaar maar dat programma kan ik niet verwijderen en dan krijg ik precies dezelfde melding. Ik heb al een andere versie van microsoft office gedownload maar ik blij het probleem houden. En ik heb nu microsoft fix it geïnstalleerd maar dat lijkt ook niet te werken.

    Dus nu hoop ik eigenlijk dat je nog een idee hebt hoe ik dit probleem kan oplossen.
    :$

    Kun je een screenshot maken van de fout? Want ik snap niet heel erg veel van je uitleg (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.