• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Brady Wright
    'Luister Summer, ik ben niet boos op je. Als iemand het uitlokt word ik boos en dan heb ik mezelf niet meer onder controlle. Het meeste wat ik dan zeg is niet zo bedoeld, het spijt me dat ik zo rot deed,' zeg ik, nog steeds met een geërgerde ondertoon in mijn stem.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:58 ]

    [Ow, niet meer nodig laat maar even aanpassen]

    bonita
    ' ik heb me enkel gebroken omdat ik ergens heen ging in het bos en toe gleed ik uit in de rivier. Niets ernstigs jayden. ' zeg ik met een kleine glimlach. 'j-je hebt zeker alles gehoord wat ik tegen je zei' zeg ik blozend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik knik, maar toch is ook de geërgerde ondertoon in zijn me niet ontgaan.
    "Oké is goed, maar we praten straks wel weer verder" zeg ik waarna ik op een van de lege stoelen ga zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'We kunnen ook naar Jayden gaan als je wilt? Ik weet waar hij nu ligt,' zeg ik kortaf, ik wil gewoon aardig tegen Summer doen, maar op dit moment gaat dat even niet lukken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik keek haar vragend aan. 'Ik weet niet waar je het over hebt' zeg ik langzaam en ik kijk haar aan. 'Lize is hier ook op vakantie, heb je haar al gezien?' vroeg ik bezorgd. Ik wou haar nu zo graag in mijn armen hebben en nooit meer loslaten! Ik kijk haar vragend aan en wacht geduldig op haar antwoord

    (Hij lijd aan geheugenverlies.. ): )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    ' ik heb der nog niet gezien jayden. Ik weet ook niet wie ze is omdat ik der niet ken.' zeg ik terwijl ik me tranen binnenhoud.hij weet het niet meer en hij word straks weer gebroken door lize als hij merkt dat lize een ander heeft


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Misschien zo" zeg ik met een kleine glimlach wetende dat hij aardig probeert te doen, maar dat dat gewoon niet gaat. Zelf zou ik dat nu ook niet kunnen. "Laat Bonita eerst maar even met hem praten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Oké, ik ga even een stukje lopen, blijf maar zitten,' zeg ik tegen haar, ik sta op en loop terug naar buiten.
    'Kalm Brady,' zeg ik tegen mezelf, ik ben gestressed en een gestressde Brady is een chagerijnige Brady. Ik wil niet dat ik het nu ga verpesten me Summer, ik zucht diep en ga op een bankje buiten zitten. Ik laat mijn hoofd op mijn knieen vallen en haal diep adem.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik was een stukje gaan lopen om even uit die ziekenhuis geur te zijn en loop nu weer terug. Ik zie Brady op een bankje zitten en ga er naast zitten. Ik kijk even naar hem en dan weer naar voor. Ik mompel iets wat op 'hey' moet lijken.

    Jayden Mason Howard.

    De zuster hielp me met rechtop zitten en ik keek bezorgd naar Bonita. 'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd en ik pakte haar hand vast. Ze zag er gebroken uit. Ze was een van mijn vrienden en vrienden zijn heel belangrijk voor me.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    ' het gaat jayden. Ik maak me meer zorgen om jou' zeg ik terwijl mijn stem langzaam breekt. Voorzichtig druk ik een kus op zijn wang.'ik kom zo nog wel de rest wilt je ook nog zien en wind je niet teveel op om lize' zeg ik nog trwijl ik naar de deur hink de gang op. Zodra ik daar ben houd ik het niet meer en barst in tranen uit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Heey, what's up?' mompel ik terug tegen Andrew die net erbij komt zitten, hij zit ergens mee alleen kan ik niet zeggen wat. Ik heb Jayden nog niet gezien misschien weet Andrew daar wat meer over.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Oke is goed" zeg ik voor hij naar buiten loopt. Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond en kijk voor me uit. Ik zie Bonita weer de gang oplopen en in tranen uitbarsten. Ik sta op en loop naar haar toe "He wat is er aan de hand?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer