• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Sweet dreams!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'Vast wel'zeg ik met een glimlach en we komen aan bij de camping. 'Ik pak mijn gitaar en het blad even, pak jij ook je gitaar?'vraag ik en zonder op antwoord te wachten loop ik weg en ga naar mijn kamer. Ik pak mijn gitaar en zoek in mijn notitieblok naar het juiste nummer. Als ik zo kijk heb ik er eigenlijk echt veel geschreven.

    [Sorry guys, have to go... tot morgen!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [tot morgen]

    LostDreamz schreef:
    [zeg als je verliefd op hem bent moet je zijn naam niet verkeerd spellen:P]

    Zaily

    'Moet ik het hem vertellen?'


    -ik zat op me mobiel slimpie en mijn mobiel heeft gewoon type polio omdat die een keer in het water is gevallen xD-

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:51 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bonita
    'Graag, maar hoe zit het nou tussen jou en brady' zeg ik met een kleine glimlach. beter lukt het haar wel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    quin98 schreef:
    (...)
    [2 regels]


    [ja sorry, ik ben ook maar zo'n klein kind van 13 wiens moeder gaat zeuren als ze niet voor elf uur naar bed gaat, ik verleng het wel even.]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ben er weer, maar ikkan de komende dagen alleen op de ipad')


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik waarschijnlijk ook voor de komende 3 weken want ik ga op vakantie dus daar is wifi heilig (A)]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 9:32 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ik nog niet maar ik meld het wel als ik op vakantie ga,,)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LostDreamz schreef:
    (...)

    [ja sorry, ik ben ook maar zo'n klein kind van 13 wiens moeder gaat zeuren als ze niet voor elf uur naar bed gaat, ik verleng het wel even.]



    Ik ben ook 13, maar mijn moeder zeurtgelukkig niet (; ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kan iemand naar me kneusje gaan x'D ik verveel me namelijk,,)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [wou ik gaan doen maar niemand reageert op mijn vraag nou goed, ik ga wel gewoon]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Beat schreef:
    (...)


    Ik ben ook 13, maar mijn moeder zeurtgelukkig niet (; ]


    [You are one lucky girl!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [laat maar Zaily gaat al]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 9:43 ]